  • Data: 2011-05-13 10:18:44
    Temat: Re: Precle jako źródło trendów
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13-05-2011 11:52, Kefir pisze:

    > Konstatacja byla przewidywana, zaskoczyla mnie jedynie osoba ;) Dodaj
    > zatem co w sytuacji gdy po drogach grasuje cala armia tak samo
    > slepych.

    Bo to wszystko zalezy od wielu czynnikow przeciez,
    budowa reflektora, jaka zarowka, jak ustawione
    po prostu nie lubie generalizowac, ze jezdzenie na dlugich jest OK czy BE.
    Na swoich przykladach moge powiedziec,
    Winda - przechujowe swiatlo nic nie widac - jezdzilem na dlugich i
    podobno (zeznania kumpla z samochodu - nie oslepialem)
    ZR7 - w miare w porzadku mijania, ale jadac _POD_ slonce - jezdzilem na
    dlugich
    Buza - fajna lampa, dobra zarowka - rzadko na dlugich, prawie wcale.
    DRZ - zajebista lampa, swiecila w booooooook. ;)
    Tiger - obie lampy na soczewkach - mijania w jasny dzien _nie widac
    wcale_ - latam 80% czasu w trasach na dlugich - w miescie .. bez
    znaczenia i tak mnie nie widac.
    Kinqquad - ... aa to samochod to sie nie liczy, lampy z chuja wyjete.

    --
    pozdr
    Rogal