  • 81. Data: 2016-06-20 10:42:33
    Temat: Re: Pre-paid za dowodem
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 czerwca 2016 09:49:29 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > To napisz: "prezydent (wpisac nazwisko) jest glupi" :-P
    Jakoś masowo nie słychać aby ludziom wjeżdżali na chaty za to o piszą w necie.

  • 82. Data: 2016-06-20 10:46:22
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu niedziela, 19 czerwca 2016 08:22:51 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

    > Zdaje się opowiadasz historyjkę z gatunku fantasy.. Znajomy źle się
    tak siedziałem z synem pare razy na SOR-ze wiec wiem jak to wygląda.
    ale zwróć uwagę że nie napisałem gdzie to było

  • 83. Data: 2016-06-20 10:48:25
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 czerwca 2016 10:42:35 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Jakoś masowo nie słychać aby ludziom wjeżdżali na chaty za to o piszą w necie.

    Wiec dlaczego nie spełniłeś prośby J.F.?

    Tylko pamiętaj internet nie zapomina:)

  • 84. Data: 2016-06-20 11:08:06
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu sobota, 18 czerwca 2016 18:42:01 UTC+2 użytkownik Borneq napisał:

    > widzę kolega libertarianin, dla wolności gotów poświęcać życie ludzkie

    W weekend miałem wolną chatę.
    W ramach relaksu obejrzałem x-filmów znaczy n.
    Żeby się komuś nie kojarzyło:)
    Wiesz co mnie uderzyło?
    Jak było jakieś morderstwo to policja nie sprawdzała linii papilarnych
    DNA czy czegoś takiego tylko pierwsze pytanie było o kamery.

    Napisałeś powyżej że dobrze że uratowano człowieka.

    Koleżanka żony jest bardzo ale to BARDZO wierząca osobą.
    Mąż miał wypadek, zapadł w śpiączkę.
    Smierć kliniczna.
    Lekarze chcieli go odłączyć.
    Ale wyprosiła o jeszcze trochę czasu.
    Modląc się o to by maż się obudził.
    cud (????)

    mija dwa lata
    rozwiedli się + długa + trudna historia
    ale człowiek został uratowany!!!!!!!!!

    Ile jesteś w stanie zapłacić by zachować swoje życie.
    BTW
    1000 lat temu obszar RP stanowił doskonałe żródło niewolników

  • 85. Data: 2016-06-20 11:13:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-20 o 11:08, Bolko pisze:
    > Jak było jakieś morderstwo to policja nie sprawdzała linii papilarnych

    Polecam oglądnąć film "Dzień Szakala", aby zobaczyć jak bez kamer, DNA,
    śledzenia komórek itp. w śledztwie dojść dosłownie z niczego do prawie
    wszystkiego.

    --
    Liwiusz

  • 86. Data: 2016-06-20 11:24:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 czerwca 2016 10:48:27 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:

    > Wiec dlaczego nie spełniłeś prośby J.F.?,
    Bo nie wiem czy prezydent jest głupi czy nie jest.
    A pisać dla samego pisania?
    Zresztą za swoje słowa trzeba odpowiadac

  • 87. Data: 2016-06-20 14:02:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Polecam oglądnąć film "Dzień Szakala", aby zobaczyć jak bez kamer,
    >DNA, śledzenia komórek itp. w śledztwie dojść dosłownie z niczego do
    >prawie wszystkiego.

    Ale pamietasz, ze papier jest cierpliwy i wszystko przyjmie ?

    We Wroclawiu taki jeden podlozyl ostatnio bombe - ciekawe, jakby go
    mieli znalezc bez kamer, zapisow z BTS itp.

    J.

  • 88. Data: 2016-06-20 14:05:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości
    >Bo nie wiem czy prezydent jest głupi czy nie jest.
    >A pisać dla samego pisania?
    >Zresztą za swoje słowa trzeba odpowiadac

    Pisz smialo - jak wpadna noca, to powiesz, ze widac jest, skoro dal
    sie zlapac na taka dziecinna prowokacje :-)

    J.

  • 89. Data: 2016-06-20 23:48:01
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-06-20 o 14:02, J.F. pisze:

    > Ale pamietasz, ze papier jest cierpliwy i wszystko przyjmie ?
    >
    > We Wroclawiu taki jeden podlozyl ostatnio bombe - ciekawe, jakby go
    > mieli znalezc bez kamer, zapisow z BTS itp.

    Się nie znasz, pokazali w TV znaczy to prawda.
    Siłę telewizji zrozumiałem jako nastolatek kiedy dorosły facet
    opowiadał mi "całkiem prawdziwą" historię którą ja znałem jako
    powieść napisaną przez Edgara Rice'a Burroughsa a on jako
    film o Tarzanie.

    Pozdrawiam

  • 90. Data: 2016-06-21 13:36:36
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    W dniu 2016-06-19 o 17:57, rs pisze:

    > MY, ONI, WY. no trzeba miec sztywne szufladki, zeby sie latwo potrafic
    > oddzielic od innych, i byc w grupie, ktora ma monopol na jedyna,
    > prawde najprawdziwsza. ale sami tego chcielismy/scie/li.
    > no i zawsze, zyje sie pewniej, kiedy obiekt strachu jest konkretnie
    > zdefiniowany, a bac sie przeciez czegos trzeba, bo jak inaczej zyc? <rs>

    No niestety, zawsze się tak składa że "oni" gdy już znajdą się przy
    korycie to automatycznie przestają być "naszymi"
    wybrańcami/przedstawicielami. Nie wiadomo czym to dokładnie idzie, ale
    jest problemem nie tylko naszym, jednej partii ale całego świata i
    wszystkich partii politycznych.