  • 71. Data: 2016-06-19 08:23:04
    Temat: Re: Pre-paid za dowodem
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    W dniu 2016-06-18 o 12:08, Bolko pisze:
    > Moja żona zaczęła pracować w kolejnej firmie IT.
    > Niepodoba się jej to co tam widzi.
    >
    > Przykład?
    > Ostatnio dzięki oprogramowaniu tej firmy uratowano człowieka.
    > Facet chciał popełnić samobójstwo ale go ostatniej chwili uratowali.
    > Jak?
    > "W centrum kontroli" na ekranie wyskoczył komunikat że pan X wchodzi
    > na dziwne strony.
    >
    > Zaczyna się też zastanawiać czy smartfon to taka dobra sprawa.
    > Czy nie wrócić do 3310.

    Zdaje się opowiadasz historyjkę z gatunku fantasy.. Znajomy źle się
    poczuł, na tyle źle że musiałem dzwonić na pogotowie. Dwukrotnie byłem
    zbywany, dopiero za trzecim przyjęli zgłoszenie. Lekarz w szpitalu mówi
    że że bez pomocy facet już by nie żył. Co by było gdyby po pierwszym
    zgłoszeniu padła mi bateria w telefonie? A Ty tu o jakiejś inicjatywie
    własnej, na dodatek bez niczyjego zgłoszenia. Oczywiście nie neguję tego
    co napisałeś, mogło się przecie coś takiego wydarzyć, ale generalnie
    sytuacja wygląda tak jak w sprawie z tym znajomym..

    I cały ambaras w tym że "oni" nie po to wprowadzają rejestrację kart aby
    nam w czymkolwiek pomagać, ale aby nas kontrolować.

  • 72. Data: 2016-06-19 17:57:26
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/19/2016 2:23 AM, Trybun wrote:

> [...]
    >
    > I cały ambaras w tym że "oni" nie po to wprowadzają rejestrację kart aby
    > nam w czymkolwiek pomagać, ale aby nas kontrolować.

    MY, ONI, WY. no trzeba miec sztywne szufladki, zeby sie latwo potrafic
    oddzielic od innych, i byc w grupie, ktora ma monopol na jedyna, prawde
    najprawdziwsza. ale sami tego chcielismy/scie/li.
    no i zawsze, zyje sie pewniej, kiedy obiekt strachu jest konkretnie
    zdefiniowany, a bac sie przeciez czegos trzeba, bo jak inaczej zyc? <rs>

  • 73. Data: 2016-06-19 18:07:23
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/18/2016 12:29 PM, Liwiusz wrote:

    > Pewnie chodzi o to, że immanentnym prawem wolnego człowieka jest
    > popełnić samobójstwo, a ponadto nie być inwigilowanym - teraz
    > szpiegowano samobójcę, jutro żona będzie szpiegować męża, a konkurent
    > rynkowy konkurenta (zresztą jakie to jutro).

    > Muszę pochwalić małżonkę Bolka za typowo męskie myślenie - normalnie
    > kobieta powiedziałaby tak jak ty - "ojej jak fajnie, uratowano życie", a
    > szerszych konsekwencji tego nie umiałaby sobie wyobrazić, albo by
    > palnęła jakąś bzdurę typu "życie ludzkie nie ma ceny".

    nie znasz mojego zdania w tej kwestii, wiec nie wiesz co bym powiedzial,
    znajac detale.
    niby czlowiek powinien miec prawo do wyjscia skonczenia swojego zycia
    kiedy mu sie spodoba, jednak to nie jest taki trywialny problem i
    skutecznego rozwiazania jakos nie widac. to tylko pare przykladow:
    gowniaz sie zakochal, panna go zdradzila. koles bierze giwe albo prochy
    i myk. nie ma go. a byc moze wystarczylby nawet w niektorych wypadkach
    srodek przeciwbolowy (tak, to nie zart), rozmowa z kims sensownym,
    psychoterapeuta, albo inna panna.
    dwa. ile prob samobojczych jest udanych? w zaleznosci od kraju, ale
    wcale nie tak duzo. a ci, ktorym sie nie udalo, czesto laduja w
    szpitalach z urazami cielesnymi, lub wewnetrznych organow, nawet i do
    konca zycia, a to jest powazny wydatek tak dla rodziny, jak i
    panstwowego systemu zdrowotnego. sadze wiec, ze warto jest probowac
    odwodzic ludzi od takich prob. ale jak wspomnialem na poczatku, to jest
    zacznie bardziej skomplikowany problem, bez prostego rozwiazania na
    dzien dzisiejszy. <rs>

  • 74. Data: 2016-06-19 20:17:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 18 Jun 2016 18:32:03 +0200, Borneq napisał(a):

    > A jednak dobrze, że uratowano człowieka, wiem, dla ciebie to bzdura

    Jak ci kiedys wpadna do domu z rewizja, to moze zmienisz zdanie:
    http://wiadomosci.dziennik.pl/swiat/artykuly/434582,
    szukali-w-internecie-szybkowaru-i-plecaka-zapukala-p
    olicja.html

    A przeciez wpadna w zboznym celu - zeby ratowac ludzkie zycie.

    J.

  • 75. Data: 2016-06-19 21:09:23
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/19/2016 2:17 PM, J.F. wrote:

> [...]
    olicja.html

    > A przeciez wpadna w zboznym celu - zeby ratowac ludzkie zycie.

    uh, oh. zyjemy w dziwacznych czasach, kiedy ludzie stali sie
    bronia/narzedziem sami w sobie i nie maja poszanowania dla wlasnego
    zycia w walce ideologicznej. na teraz nie wiadomo dokladnie co z tym
    zrobic. sa metody, ale kosztowne i wymagaja czasu, wyzbycia sie ego i
    dlugiego procesu edukacji.
    nie mamy narzedzi do monitorowania takich ludzi. po maratonie w bostonie
    wprowadzono do systemu te dwa slowa kluczowe, to im system zapalil
    czerwona lampke, kiedy sie pojawily. jakby sie okazalo, ze ci ludzie
    faktycznie chcieli powtorzyc, zamach w bostonie, to bys sie nasmiewal z
    FBI, ze niedopilnowala tak?
    nie dogodzi wszystkim. nie ma jak.
    <rs>

  • 76. Data: 2016-06-19 22:20:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 18 czerwca 2016 18:45:15 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Raczej nie rozumiesz tego słowa.

    > Miliony Polaków tak czyniło, nie ma sensu prowadzić dyskusji z osobą,
    > która tego nie rozumie. Wracaj do swojego bezpiecznego i inwigilowanego
    > życia ;)
    100zł promocyjne już wykorzystałeś?

  • 77. Data: 2016-06-19 22:25:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    salonem jednej z sieci dzisiaj kolejke widziałem bo płacili 100zł za zarejestrowanie
    podobno.
    staną. Wystarczy poczytać pl.misc.banki żeby zobaczyć co ludziska są w stanie zrobić
    żeby parę pln "wisienek" dostać.

> [...]
    > że u niego rejestracja kart nie będzie konieczna, i wtedy dopiero oceń
    > kolejki. Tutaj masz tylko darmową 100wę to i jest kolejka. A nie z tego
    > powodu że Polacy akceptują swoją inwigilację i szpiegowanie.
    >
    > I nie każdy jest tak poprawny politycznie jak Ty. Napisz w Usenecie bez
    > strachu z tej swojej zarejestrowanej karty np że K. to psychopata z
    > przerośniętym ego, T. zwykły złodziej im oszust, a NATO to
    > stowarzyszenie terrorystów itditp. Nie wymagam abyś coś koloryzował, po
    > prostu napisz tylko bez strachu o faktach.
    Przykro czytać te bzdury.
    Zarejestrowany tel mam chyba ok. 20lat, net też, piszę co uważam i ludzie w
    kominiarkach ki na chata nie wpadli.

  • 78. Data: 2016-06-19 22:38:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-19 o 22:20, Kris pisze:

    > 100zł promocyjne już wykorzystałeś?

    300zł. Zdarzało mi się kilka razy przenosić numer, więc siłą rzeczy mam
    go zarejestrowanego.

    A coś na temat?

    (karty niezarejestrowane też mam).

    --
    Liwiusz

  • 79. Data: 2016-06-19 22:38:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-19 o 22:25, Kris pisze:

> [...]
    > Przykro czytać te bzdury.
    > Zarejestrowany tel mam chyba ok. 20lat, net też, piszę co uważam i ludzie w

    To już Stalin chyba mawiał, że uczciwy człowiek nie ma się czego obawiać ;)

    Hint - nikogo nie interesuje jednostkowy przypadek, a już w
    szczególności ty.

    --
    Liwiusz

  • 80. Data: 2016-06-20 09:49:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Przykro czytać te bzdury.
    >Zarejestrowany tel mam chyba ok. 20lat, net też, piszę co uważam i
    >ludzie w kominiarkach ki na chata nie wpadli.

    To napisz: "prezydent (wpisac nazwisko) jest glupi" :-P

    J.