  • 111. Data: 2016-06-24 00:23:31
    Temat: Re: Pre-paid za dowodem
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Kris"

    >Pozostałe rzeczy choć też ważne to jednak aż tak nie rzutują na wolność
    >Choć z drugiej strony konia z rzędem temu co potrafi sensownie uzasadnić
    Chociażby po to żeby było łatwiej ustalić sprawcę kolizji/wypadku czy czego
    tam.
    ---
    Ile widziałeś w życiu wypadków ? To się robi po to, by ograniczać swobody
    zwykłych ludzi.

  • 112. Data: 2016-06-24 00:24:08
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-06-24 o 00:15, re pisze:

    > Użytkownik "Kris"

    > Napisz może bezpośrednio do czego zmierzasz.
    > ---
    > Chciałbym wiedzieć po jakiego grzyba chcesz się rejestrować
    Ja pierwszy raz kartę bez abonamentu zakupilam przez internet. No i
    znają mój adres, imie i nazwisko i oczywiście mój numer telefonu, numer
    klienta. Może powinnam w kiosku kupic, bo zaplata przeszła przez mój bank.

    --
    animka

  • 113. Data: 2016-06-24 10:43:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 24 czerwca 2016 00:23:34 UTC+2 użytkownik re napisał:
    > Ile widziałeś w życiu wypadków ? To się robi po to, by ograniczać swobody
    > zwykłych ludzi.

    Niedaleko od domu droga jest która straż pożarna dojeżdża do wypadków na pobliskiej
    drodze wojewódzkiej.
    Średnio dwa razy dziennie sygnał straży słyszę.

  • 114. Data: 2016-06-24 14:37:37
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    W dniu 2016-06-24 o 00:24, Animka pisze:

> [...]
    > znają mój adres, imie i nazwisko i oczywiście mój numer telefonu,
    > numer klienta. Może powinnam w kiosku kupic, bo zaplata przeszła przez

    Twoje dane niekoniecznie muszą być w archiwum. A obecna rejestracja ma
    ewidentnie temu służyć, aby dane o kliencie trafiły do archiwum.

  • 115. Data: 2016-06-24 14:37:42
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    W dniu 2016-06-23 o 19:16, rs pisze:

    > a ci politycy to sie sami wybrali?

    Jasne. Jak na razie społeczeństwo nie ma prawa głosować na NIE.

    > i jak wyzej. tacy politycy jaki elektorat. <rs>

    Wcale nie. Ja obywatel nie czuję żadnego związku z nimi.

  • 116. Data: 2016-06-24 16:25:07
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/24/2016 8:37 AM, Trybun wrote:

    > Jasne. Jak na razie społeczeństwo nie ma prawa głosować na NIE.

    jak nie ma, jak ma. przygotowania techniczne, albo sama legislacja
    wymagac moze jednak czasu.

    > Wcale nie. Ja obywatel nie czuję żadnego związku z nimi.

    no wlasnie na tym to polega. podzialy sa zrobione. elektorat durny, albo
    apatyczny. wszystko gra. <rs>

  • 117. Data: 2016-06-24 20:12:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Jasne. Jak na razie społeczeństwo nie ma prawa głosować na NIE.

    Ostatnim, ktory ten blad popelnil byl Jaruzelski.

    Tym niemniej - jakis politykow wybierzesz, ale niekoniecznie tych
    zlych, czy tych co byli.
    Chocby ostatnio troche nam sie Sejm przemeblowal, i niektorzy musza
    sobie poszukac innej pracy, moze nawet uczciwej :-)

    J.

  • 118. Data: 2016-06-24 20:17:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Ale pamietasz, ze papier jest cierpliwy i wszystko przyjmie ?
    >We Wroclawiu taki jeden podlozyl ostatnio bombe - ciekawe, jakby go
    >mieli znalezc bez kamer, zapisow z BTS itp.

    P.S. kolejne narzedzie:
    http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/nauka-i-technika
    /algorytm-tropi-terror/ar-AAhyxs9

    Czas sie pogodzic - jestes sledzony na wiele roznych sposobow :-(

    J.

  • 119. Data: 2016-06-26 00:26:26
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Kris"

> [...]

    pobliskiej drodze wojewódzkiej.
    Średnio dwa razy dziennie sygnał straży słyszę.
    Obok mojego domu staje policja. Średnio co 10..20 minut zatrzymuje się jakiś
    pojazd.

  • 120. Data: 2016-06-27 19:24:12
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-06-24 o 14:37, Trybun pisze:

    > Twoje dane niekoniecznie muszą być w archiwum. A obecna rejestracja ma
    > ewidentnie temu służyć, aby dane o kliencie trafiły do archiwum.

    Czas pokaże jak to jest i będzie.

    --
    animka