  • 91. Data: 2016-06-21 13:36:44
    Temat: Re: Pre-paid za dowodem
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    W dniu 2016-06-20 o 10:46, Bolko pisze:

    > tak siedziałem z synem pare razy na SOR-ze wiec wiem jak to wygląda.
    > ale zwróć uwagę że nie napisałem gdzie to było

    No tak - piszesz z zarejestrowanej karty...

  • 92. Data: 2016-06-21 13:37:13
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    W dniu 2016-06-19 o 22:25, Kris pisze:

    > Przykro czytać te bzdury.
    > Zarejestrowany tel mam chyba ok. 20lat, net też, piszę co uważam i ludzie w
    kominiarkach ki na chata nie wpadli.

    Nie sądzę abyś mógł sobie pozwolić na szczerość wypowiedzi skoro
    wszystko masz zarejestrowane. A może pogadamy o faktach - co sądzisz o
    polityce zagranicznej naszego "sojusznika" - USA?

  • 93. Data: 2016-06-21 14:27:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 czerwca 2016 13:38:20 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

    > Nie sądzę abyś mógł sobie pozwolić na szczerość wypowiedzi
    Dlaczego niby?
    > skoro wszystko masz zarejestrowane.
    Ano mam. Komórka na abonament, internet Neostrada tez zapisana jak trzeba, konto
    bankowe na mnie, dom samochód tez nie na słupa tylko na mnie, konto na allegro na
    moje dane, paypal itp również, nawet w profilu na xbox soje dane podałem i w wielu
    innych miejscach. Jak mialem tel stacjonarny to w książce telefonicznej bylem. Na
    domofonie tez nazwisko wypisane. A truskawki cukrem.
    A i meila nie maskuje a spamu znikome ilości;)
    > A może pogadamy o faktach - co sądzisz o
    > polityce zagranicznej naszego "sojusznika" - USA?
    Szczerze mówiąc nie wiem- nigdy mnie jakoś polityka(a szczególnie zagraniczna) nie
    interesowała.
    Moje zdanie o polityce w Polsce jest takie ze średnio co 4 lata słychać kwik
    odrywanych od koryta i radość tych co do koryta się dostali.
    Nawet wśród radnych w moim mieście to dokładnie tak samo jest.
    Tak z grubsza to wg mnie wygląda

  • 94. Data: 2016-06-21 16:13:42
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Kris"

> [...]
    telefonicznej bylem. Na domofonie tez nazwisko wypisane. A truskawki cukrem.
    ---
    A propos truskawek i cukru ... też się rejestrowałeś ?

  • 95. Data: 2016-06-21 17:24:51
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/21/2016 7:36 AM, Trybun wrote:

    > No niestety, zawsze się tak składa że "oni" gdy już znajdą się przy
    > korycie to automatycznie przestają być "naszymi"
    > wybrańcami/przedstawicielami. Nie wiadomo czym to dokładnie idzie, ale
    > jest problemem nie tylko naszym, jednej partii ale całego świata i
    > wszystkich partii politycznych.

    jesli przyjac te logike, to wystarczy nie glosowac, albo glosowac
    przeciwko swoim pogladom, i wtedy oni, przejda na nasza strone. proste. <rs>

  • 96. Data: 2016-06-21 21:52:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 czerwca 2016 16:13:53 UTC+2 użytkownik re napisał:
> [...]
    > ---
    > A propos truskawek i cukru ... też się rejestrowałeś ?
    Kobitka z poblskiej wioski co od niej od lat truskawki kupuję(senga sengana-
    najlepsza wg mnie odmiana, trudno dostać na zwykłych targowiskach) zna mnie z imienia
    i nazwiska, kilka ekspedientek w pobliskiej Biedronce gdzie cukier kupuję pewnie też
    bo karta płace a tam imię i nazwisko wypisane.

  • 97. Data: 2016-06-22 00:42:19
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Kris"

> [...]
    z imienia i nazwiska, kilka ekspedientek w pobliskiej Biedronce gdzie cukier
    kupuję pewnie też bo karta płace a tam imię i nazwisko wypisane.
    Ale czy się znasz z producentem tych truskawek i tego cukru znasz co w
    sklepie kupujesz ?!

  • 98. Data: 2016-06-22 08:02:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 22 czerwca 2016 00:42:30 UTC+2 użytkownik re napisał:
    > Ale czy się znasz z producentem tych truskawek
    Tyle lat kupuję truskawki z Jej ogrodu że znam kobitę osobiście, przeca pisałem;)
    >i tego cukru znasz co w sklepie kupujesz ?!
    Prezesa cukrowni nie było mi dane poznać.

  • 99. Data: 2016-06-22 18:14:49
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Kris"

    > Ale czy się znasz z producentem tych truskawek
    Tyle lat kupuję truskawki z Jej ogrodu że znam kobitę osobiście, przeca
    pisałem;)
    ---
    Dobra, truskawki nie są tak zmonopolizowane

    >i tego cukru znasz co w sklepie kupujesz ?!
    Prezesa cukrowni nie było mi dane poznać.
    ---
    Ale zarejestrować byś się mógł :-)

  • 100. Data: 2016-06-22 21:49:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 22 czerwca 2016 18:15:01 UTC+2 użytkownik re napisał:

    > Ale zarejestrować byś się mógł :-)
    Gdyby była okazja go poznać to normalne że imię i nazwisko bym podał.