  • 41. Data: 2016-03-28 09:46:31
    Temat: Re: Pre-paid za dowodem
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą re
    naskrobał(a):

    > Oddaję twój punkt widzenia

    PLONK dla ciebie za pisanie farmazonów
    --
    ...::: WISKOLER :::...
    Misie powróciły do domu.

  • 42. Data: 2016-03-28 10:17:21
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik " ...:::WISKOLER:::..."

    > Oddaję twój punkt widzenia

    PLONK dla ciebie za pisanie farmazonów
    ---
    ...napisał matołek, który jeszcze nie udzielił się merytorycznie w tym wątku

  • 43. Data: 2016-03-28 10:38:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-03-28 o 09:35, Karol pisze:

    > No i OK.
    > Kupuje prepaid, rejestruje go, nie doładowuję, bombardują mnie SMSami:
    > twoje polaczenia wychodzace zostaly zablokowane, doładuj...
    > jeszcze 3 dni...
    > jeszcze 1 dzien...
    >
    > numer wyłączają i wraca on do puli numerów na sprzedaż ?
    > kupuje go następny człowiek i dopiero wtedy zmieniają abonenta ?

    Jak to "dopiero wtedy"? Jak numer wraca do puli, to przestaje mieć abonenta.

    --
    Liwiusz

  • 44. Data: 2016-03-28 13:08:39
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    > bezproblemowo
    > Nikt
    >
    > Jest pierdyliad sposobów na komunikację. Prepaid na dowód absolutnie nic
    > ograniczy. To tylko pozorne działania.

    Od dawna władzuchna chciała to zrobić. A obecna władzuchna uparła się
    wprowadzić przepisy
    państwa totalitarnego (bo przecież nie tylko o te prepaidy chodzi, np.
    zamknięcie nie na 48h
    ale na 2 tygodnie, podsłuchy praktycznie bez ograniczeń, stosowanie
    prowokacji na wielką skalę
    itd.).
    Zamachy są tylko pretekstem.

    Arek

  • 45. Data: 2016-03-28 13:50:52
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2016-03-24 o 22:24, re pisze:
    > Będziemy kupowali pre-paid'y za okazaniem dowodu w celu rejestracji.
    >
    > Co za debile ....

    Sejm juz nad tym pracował w 2007 roku, ale wczesniejsze wybory nas przed
    tym uratowały. Każdy wiedział, co się szykuje z PISem u sterów, więc
    teraz nie ma co płakać.

    --
    @foe_pl

  • 46. Data: 2016-03-28 13:51:50
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Karol"

> [...]

    numer wyłączają i wraca on do puli numerów na sprzedaż ?
    kupuje go następny człowiek i dopiero wtedy zmieniają abonenta ?
    Nie, raczej jest na jakiś czas zablokowany jako bezpański.

  • 47. Data: 2016-03-28 13:57:16
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    > A komu to przeszkadza? Wiele państw tak ma.

    żaden w odniesieniu do terroryzmu. W wiekszosci jest tak bo było "od
    zawsze". U nas też na początku należało podpisać umowę na pre-paid i
    pokazać DO. We Włoszech trzeba pokazać dokument potwierdzający nadanie
    ichniego NIP! Kwestie prania brudnych pieniedzy. W Niemczech to kwestia
    czysto praw konsumenckich. Mozna zarejstrować kartę przez neta i podać
    dowolne dane.
    Bedziemy pierwszym krajem który robi to ze wzgledu na terrorystów,
    ktorzy na dodatek u nas nie przeprowadzaja zadnych działań! Meksyk
    kiedys to wprowadził by ograniczyć komunikację mafii. Po 3 latach sama
    Policja poprosiła o zniesienie tego prawa, bo przestępcy stali się
    bardziej czujni.
    Znając PIS to chcą mieć możliwość szybkiego łapania dzieciaków co z
    komórki na portalach spolecznosciowych piszą dowciwpy o Dudzie.

    --
    @foe_pl

  • 48. Data: 2016-03-28 14:04:13
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2016-03-25 o 12:44, Marek pisze:

    > I to nie był obowiązujący nakaz prawny tylko widzimisię sprzedawcy.

    nie, to był wymóg prawny. I działał na korzyść klienta. Telekomy same
    lobbowały by znieść te przepisy. Dziś jak chcesz coś zareklamować to
    musisz się najpierw zarejstrować pod swoimi danymi (choc np. Orange ich
    nie weryfikuje) więc wiedzą, ze większośc machnie ręką.
    Karty prepaid są odstępstwem od reguły, ze umowa cywilna wymaga danych
    osobowych ich stron. Dlatego wymagało to zmiany prawa, a te kraje które
    tego nie zrobiły mają wymóg umowy imiennej do dziś. (Niemcy, Norwegia,
    Francja, Włochy)

    --
    @foe_pl

  • 49. Data: 2016-03-28 14:09:32
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2016-03-28 o 13:08, Arek pisze:
> [...]
    > zamknięcie nie na 48h
    > ale na 2 tygodnie, podsłuchy praktycznie bez ograniczeń, stosowanie

    dochodzą głosy ze PIS prepaidy wrzucił specjalnie by się wszyscy na to
    rzucili. W ostatniej chwili PIS się z tego wycofa, a reszta przejdzie
    jako "kompromis".
    Najwazniejszy dla PIS jest przepis o zakazie zgromadzen w całym kraju
    pod byle prestekstem z którego de facto nie beda sie musieli tłuamczyć.

    --
    @foe_pl

  • 50. Data: 2016-03-28 14:18:29
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "the_foe"

> [...]

    Znając PIS to chcą mieć możliwość szybkiego łapania dzieciaków co z
    komórki na portalach spolecznosciowych piszą dowciwpy o Dudzie.
    A ja myślę, że to zwykłe świnie dorwały się do koryta :-)