  • 51. Data: 2016-03-28 14:31:48
    Temat: Re: Pre-paid za dowodem
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "the_foe"

    > I to nie był obowiązujący nakaz prawny tylko widzimisię sprzedawcy.

    nie, to był wymóg prawny. I działał na korzyść klienta. Telekomy same
    lobbowały by znieść te przepisy. Dziś jak chcesz coś zareklamować to
    musisz się najpierw zarejstrować pod swoimi danymi (choc np. Orange ich
    nie weryfikuje) więc wiedzą, ze większośc machnie ręką.
    Karty prepaid są odstępstwem od reguły, ze umowa cywilna wymaga danych
    osobowych ich stron. Dlatego wymagało to zmiany prawa, a te kraje które
    tego nie zrobiły mają wymóg umowy imiennej do dziś. (Niemcy, Norwegia,
    Francja, Włochy)
    ---
    Co Ty nie powiesz ? :-)

    To jest kwestia formy umowy. Umowy (z zasady) nie wymagają żadnej
    szczególnej formy, więc zawiera się je prosto. Tylko pewne rodzaje umów
    (odstępstwa) wymagają formy pisemnej albo aktu notarialnego a tu
    rejestracji.

  • 52. Data: 2016-03-28 14:33:54
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "the_foe"

    dochodzą głosy ze PIS prepaidy wrzucił specjalnie by się wszyscy na to
    rzucili. W ostatniej chwili PIS się z tego wycofa, a reszta przejdzie
    jako "kompromis".
    ---
    "A mógł zabić" :-)

  • 53. Data: 2016-03-28 19:09:50
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 28 Mar 2016 14:04:13 +0200, the_foe <t...@w...pl>
    wrote:
    > nie, to był wymóg prawny. I działał na korzyść klienta. Telekomy
    same

    O którym roku mówimy?

    --
    Marek

  • 54. Data: 2016-03-28 19:57:34
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-03-28 o 13:57, the_foe pisze:
    > Znając PIS to chcą mieć możliwość szybkiego łapania dzieciaków co z
    > komórki na portalach spolecznosciowych piszą dowciwpy o Dudzie.

    Naprawdę nie dostrzegasz że dzieje się coś złego (wojna) a taka
    rejestracja jest tylko pryszczem w porównaniu z tym jak będą
    dotychczasowe prawa człowieka łamane przez rządy? I to wszystko przy
    masowym poparciu obywateli.
    Chcesz się założyć?

    PS. PiS nie ma tu nic do rzeczy. Tusk robił i robiłby dokładnie to samo.

    PS. 2. Zresztą już jesteśmy inwigilowaniu w stopniu o jakim nam się nie
    śniło. Przez rządy, korporacje czy gangsterów.
    Nie będę płakał po takiej rejestracji kiedy ze wszystkich stron jestem
    osaczany i gnębiony politycznie, prawnie, finansowo.

  • 55. Data: 2016-03-28 20:41:46
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-03-24 22:24, re wrote:
    > Będziemy kupowali pre-paid'y za okazaniem dowodu w celu rejestracji.

    Raczej kilka tysięcy bezrobotnych słupów znajdzie nowe źrodło dochodu -
    odpalenie piątaka za kupienie takiego kolorowego kartoniku.

    Czekamy na delegalizacje krótkofalowek dziecięcych i zakaz sprzedazy
    kubków i żyłki.

  • 56. Data: 2016-03-28 23:26:40
    Od: z <...@...pl>

    > Czekamy na delegalizacje krótkofalowek dziecięcych i zakaz sprzedazy
    > kubków i żyłki.

    W kraju w którym zakazane są drożdżówki wszystko się może zdarzyć :-)

  • 57. Data: 2016-05-14 19:45:17
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 28.03.2016 o 23:26, z pisze:

    > W kraju w którym zakazane są drożdżówki wszystko się może zdarzyć :-)

    Ktoś ci broni wpieprzać drożdżówki?

  • 58. Data: 2016-05-15 12:25:56
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    W dniu 2016-03-24 o 22:24, re pisze:
    > Będziemy kupowali pre-paid'y za okazaniem dowodu w celu rejestracji.
    >
    > Co za debile ....

    Debile?? Raczej "cwane bestie", kute na cztery kopyta na dodatek. Pod
    pozorem walki z terroryzmem zakładają Polakom łańcuch na szyję.

  • 59. Data: 2016-06-17 17:32:07
    Od: maripoza <m...@d...com>

    Trybun wrote:

    > Debile?? Raczej "cwane bestie", kute na cztery kopyta na dodatek. Pod
    > pozorem walki z terroryzmem zakładają Polakom łańcuch na szyję.

    Dokladnie.

    --
    Maripoza

  • 60. Data: 2016-06-17 20:53:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 17 czerwca 2016 17:32:07 UTC+2 użytkownik maripoza napisał:
> [...]
    Polakom to w niczym nie przeszkadza. Tu niby pyszczenie i narzekanie a przed salonem
    jednej z sieci dzisiaj kolejke widziałem bo płacili 100zł za zarejestrowanie podobno.
    Ja od nastu lat korzystam z zarejestrowanego tel(abo) i nic złego mnie nie spotkała
    Ci co teraz najwięcej narzekają pierwsi w kolejce po parę zl za zarejestrowanie
    staną. Wystarczy poczytać pl.misc.banki żeby zobaczyć co ludziska są w stanie zrobić
    żeby parę pln "wisienek" dostać.