  • 31. Data: 2016-03-26 07:03:33
    Temat: Re: Pre-paid za dowodem
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-03-25 o 20:30, ...:::WISKOLER:::... pisze:
    > Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą re
    > naskrobał(a):

    > Trollem zalatuje lekko, ktoś to też czuje czy tylko ja?

    Troll ma jakiś cel i ciekawie prowadzi trollowaną dyskusję. To zwykły cham.

    --
    Liwiusz

  • 32. Data: 2016-03-26 09:19:57
    Od: xxx <k...@o...pl>

    W dniu 2016-03-25 o 23:16, re pisze:

    > Użytkownik "xxx"

    > A może chcesz by nadal można było niezarejestrowanym prepaidem zrobić
    > wybuch i być lewacko "nie skrempowanym" ?
    > ---
    > To można zrobić prostym sprzętem radiowym
    >
    > Mylisz pojęcia bezpieczeństwa
    > i wolności
    > ---
    > Pozwól, że już nie będę czytał twoich bzdur.

    KTO NIE MA NICZEGO NA SUMIENIU, POZWOLI NA REJESTRACJE KART PREPAID .
    TYLE W TEMACIE.

  • 33. Data: 2016-03-26 13:30:47
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > Chociaż wiecie komu to zawdzięczacie?

    Angeli Makreli.

    neelix

  • 34. Data: 2016-03-26 20:21:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 24 Mar 2016 22:30:06 +0100, PiteR napisał(a):

    > pojeby
    > trzeba kupić na zapas :)

    To zablokuja, do czasu zgloszenia sie z dowodem.

    A czy takie pojeby ... no coz, kiedys i u nas wybuchnie bomba na
    lotnisku.

    J.

  • 35. Data: 2016-03-26 20:26:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 25 Mar 2016 13:34:53 +0100, re napisał(a):
    > Użytkownik "Marek"
    > I to nie był obowiązujący nakaz prawny tylko widzimisię sprzedawcy.
    > Gdybyśmy mieli 100 operatorów a nie 4 ...

    Idea w zasadzie byla 3-cim.
    A to bylo w trosce o porzadek/bezpieczenstwo, czy w trosce o
    ewentualne roszczenia finansowe ?

    J.

  • 36. Data: 2016-03-26 20:30:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 25 Mar 2016 13:32:41 +0100, re napisał(a):
    > Już kiedyś tak było, ja swojego prepaida kupowałem w 1999 (Orange POP) za
    > okazaniem dokumentu tożsamości i pod warunkiem obowiązkowego wypełnienia
    > karty rejestracyjnej w salonie, przy pracowniku.
    > ---
    > Na początku nie było prepaidów. Prawie jak za komuny, gdy na telefon czekało
    > się np 12 lat.

    W tym przypadku czekalo sie tylko rok.
    Z perspektywy roku 2016 mozna rzec, ze prepaidy byly prawie od samego
    poczatku sieci GSM.

    J.

  • 37. Data: 2016-03-27 17:47:21
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    > Trollem zalatuje lekko, ktoś to też czuje czy tylko ja?

    Troll ma jakiś cel i ciekawie prowadzi trollowaną dyskusję. To zwykły cham.
    ---
    Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

  • 38. Data: 2016-03-27 19:42:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-03-27 o 17:47, re pisze:

    > Użytkownik "Liwiusz"

    > Troll ma jakiś cel i ciekawie prowadzi trollowaną dyskusję. To zwykły cham.
    > ---
    > Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

    Nie musisz nic pisać, jeśli nic ciekawego do napisania nie masz.

    --
    Liwiusz

  • 39. Data: 2016-03-28 00:37:43
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

> [...]
    > ---
    > Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

    Nie musisz nic pisać, jeśli nic ciekawego do napisania nie masz.
    Oddaję twój punkt widzenia

  • 40. Data: 2016-03-28 09:35:45
    Od: Karol <k...@1...pl>

    Dnia Thu, 24 Mar 2016 22:24:04 +0100, re napisał(a):

    > Będziemy kupowali pre-paid'y za okazaniem dowodu w celu rejestracji.
    >
    > Co za debile ....

    No i OK.
    Kupuje prepaid, rejestruje go, nie doładowuję, bombardują mnie SMSami:
    twoje polaczenia wychodzace zostaly zablokowane, doładuj...
    jeszcze 3 dni...
    jeszcze 1 dzien...

    numer wyłączają i wraca on do puli numerów na sprzedaż ?
    kupuje go następny człowiek i dopiero wtedy zmieniają abonenta ?