  • 11. Data: 2016-03-25 13:32:41
    Temat: Re: Pre-paid za dowodem
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Michal"

    > Będziemy kupowali pre-paid'y za okazaniem dowodu w celu rejestracji.
    >
    > Co za debile ....

    Już kiedyś tak było, ja swojego prepaida kupowałem w 1999 (Orange POP) za
    okazaniem dokumentu tożsamości i pod warunkiem obowiązkowego wypełnienia
    karty rejestracyjnej w salonie, przy pracowniku.
    ---
    Na początku nie było prepaidów. Prawie jak za komuny, gdy na telefon czekało
    się np 12 lat.

  • 12. Data: 2016-03-25 13:34:03
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "PiteR"

    > Będziemy kupowali pre-paid'y za okazaniem dowodu w celu rejestracji.
    >
    > Co za debile ....

    pojeby

    trzeba kupić na zapas :)
    ---
    Może nie wystarczyć. Ci szaleńcy mogą zablokować korzystanie z wszystkich
    niezarejestrowanych prepaidów.

  • 13. Data: 2016-03-25 13:34:53
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Marek"

    > To chyba jeszcze była Idea

    I to nie był obowiązujący nakaz prawny tylko widzimisię sprzedawcy.
    ---
    Gdybyśmy mieli 100 operatorów a nie 4 ...

  • 14. Data: 2016-03-25 13:43:51
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-03-25 o 13:31, re pisze:
    > Frajerom, którzy chodzą na wybory powszechne

    A dokładniej?

  • 15. Data: 2016-03-25 13:45:02
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-03-25 o 10:30, Liwiusz pisze:
    > Poza tym kto powiedział, że jak już mamy się wzorować, to na gorszych
    > wzorcach?

    Mylisz właśnie dobro ze złem ;-)

  • 16. Data: 2016-03-25 13:45:39
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    > A komu to przeszkadza? Wiele państw tak ma.

    Tyle że jest to zupełnie bezsensowne. Terroryści kupią sobie startery w
    państwie, które dowodów nie sprawdza.
    ---
    Albo ukradną telefon z działającą kartą. Będą też używać innych mediów
    komunikacyjnych, choćby słabo zabezpieczonych sieci Wifi albo DPMR.
    Czegokolwiek co nie da się kontrolować a może skutecznie ukrywać
    komunikację.

    Poza tym kto powiedział, że jak już mamy się wzorować, to na gorszych
    wzorcach?
    ---
    Skąd pomysł, że wzorujemy się ? Oni to naprawdę wymyślili bo są tak głupi

  • 17. Data: 2016-03-25 16:16:21
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-03-24 o 22:24, re pisze:
    > Będziemy kupowali pre-paid'y za okazaniem dowodu w celu rejestracji.
    >
    > Co za debile ....

    No nie, przecież tam oprócz fotki i nazwiska nic nie ma :)

    --
    Irokez

  • 18. Data: 2016-03-25 17:07:19
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą re
    naskrobał(a):

    > Użytkownik "Marek"

    > I to nie był obowiązujący nakaz prawny tylko widzimisię sprzedawcy.
    > ---
    > Gdybyśmy mieli 100 operatorów a nie 4 ...

    Naucz swój program poprawnego cytowania albo rób to ręcznie, bo nie idzie
    czytać tego co piszesz.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz szedł ulicami Berlina, coś jednak zdradzało w nim szpiega: może

  • 19. Data: 2016-03-25 17:29:24
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 25.03.2016 o 13:11, re pisze:

    > Użytkownik "Robert Tomasik"

    > A komu to przeszkadza?
    > ---
    > Mnie i każdemu normalnemu człowiekowi.

    Mnie i każdemu normalnemu przeszkadza sposób w jaki cytujesz swoje posty.

    --
    Czarek

  • 20. Data: 2016-03-25 17:40:06
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik " ...:::WISKOLER:::..."

    Naucz swój program poprawnego cytowania albo rób to ręcznie, bo nie idzie
    czytać tego co piszesz.
    ---
    Masz to jak w banku