  • 21. Data: 2016-03-25 17:46:02
    Temat: Re: Pre-paid za dowodem
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Czarek"

    > A komu to przeszkadza?
    > ---
    > Mnie i każdemu normalnemu człowiekowi.

    Mnie i każdemu normalnemu przeszkadza sposób w jaki cytujesz swoje posty.
    ---
    I co z tego że przeszkadza Ci jak cytuje program Microsofta ? Przecież Ci go
    nie naprawię ani nie zanosi się na to, by zrobił to Microsoft.

  • 22. Data: 2016-03-25 18:43:24
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    re pisze tak:

    > Mnie i każdemu normalnemu przeszkadza sposób w jaki cytujesz swoje
    > posty.

    re no weź zmień program. Nie bądź żyła :)

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 23. Data: 2016-03-25 18:49:14
    Od: xxx <k...@o...pl>

    W dniu 2016-03-24 o 22:24, re pisze:
    > Będziemy kupowali pre-paid'y za okazaniem dowodu w celu rejestracji.
    >
    > Co za debile ....

    A chcecie bezpieczeństwa ? Boicie się komunikujących się bezproblemowo
    Islamistów? To niestety musicie zapomnieć o bezskrempowanej niczym
    komunikacji internetowej i telefonicznej. Taka prawda. Takie czasy. Nikt
    niczego innego w zamian w nie wymyśli.

  • 24. Data: 2016-03-25 19:12:28
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "PiteR"

    > Mnie i każdemu normalnemu przeszkadza sposób w jaki cytujesz swoje
    > posty.

    re no weź zmień program. Nie bądź żyła :)
    ---
    Obiecuję, że zmienię

  • 25. Data: 2016-03-25 19:28:26
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "xxx"

> [...]

    Islamistów? To niestety musicie zapomnieć o bezskrempowanej niczym
    komunikacji internetowej i telefonicznej. Taka prawda. Takie czasy. Nikt
    Jaki oni mogą mieć problem z komunikacją w związku z ograniczeniem swobód
    zwykłych obywateli ? Bzdury totalne.

    Auschwitz nam tu robią. Chodzisz z numerkiem na czole by można Cię było
    udupić za każdy najmniejszy występek a prawdziwi przestępcy są bezkarni,
    nawet często tym kierują.

  • 26. Data: 2016-03-25 20:30:53
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą re
    naskrobał(a):

    > Obiecuję, że zmienię

    Trollem zalatuje lekko, ktoś to też czuje czy tylko ja?
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz wolnym krokiem zbliżył się do lokalu kontaktowego. Zapukał

  • 27. Data: 2016-03-25 21:04:32
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ...:::WISKOLER:::... pisze tak:

    > Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą re
    > naskrobał(a):

    > Trollem zalatuje lekko, ktoś to też czuje czy tylko ja?

    raczej leniwcem

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 28. Data: 2016-03-25 22:57:45
    Od: xxx <k...@o...pl>

    W dniu 2016-03-25 o 19:28, re pisze:

> [...]
    >
    > Auschwitz nam tu robią. Chodzisz z numerkiem na czole by można Cię było
    > udupić za każdy najmniejszy występek a prawdziwi przestępcy są bezkarni,

    A może chcesz by nadal można było niezarejestrowanym prepaidem zrobić
    wybuch i być lewacko "nie skrempowanym" ? Mylisz pojęcia bezpieczeństwa
    i wolności. Nikt ci na czole numerka nie wlepi. Chociaż w przyszłości
    kto wie czy cię nie oczipują po narodzinach. Świat wolności powoli się
    kończy. 1.pokolenie 1914-1945 mówili: bądź żołnierzem, 1945-1980- bądż
    budowniczym, 1980-2010 bądż handlowcem. Teraz już do okolic 2040 trzeba
    być bankierem, a potem... no cóż.. znowu wojskowym technikiem znającym
    się na dronach i bezzałogowych tropicielach.

  • 29. Data: 2016-03-25 23:16:05
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "xxx"

> [...]

    A może chcesz by nadal można było niezarejestrowanym prepaidem zrobić
    wybuch i być lewacko "nie skrempowanym" ?
    To można zrobić prostym sprzętem radiowym

    Mylisz pojęcia bezpieczeństwa
    i wolności
    ---
    Pozwól, że już nie będę czytał twoich bzdur.

  • 30. Data: 2016-03-26 00:43:49
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 25 Mar 2016 18:49:14 +0100, xxx <k...@o...pl> wrote:
> [...]
    > Islamistów? To niestety musicie zapomnieć o bezskrempowanej niczym
    > komunikacji internetowej i telefonicznej. Taka prawda. Takie czasy.

    Jest pierdyliad sposobów na komunikację. Prepaid na dowód absolutnie
    nic ograniczy. To tylko pozorne działania.

    --
    Marek