  • Data: 2013-01-28 17:36:36
    Temat: Re: Prawo jazdy tylko dla wlasciwych osob...
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci grup
    dyskusyjnych:ke5spo$8a4$...@n...task.gda.pl...

    > i wole jednak trafis na kalepusznika nic na herosa drogi...

    A ja dokladnie odwrotnie.
    Taki szybki wyprzedzi mnie i pojedzie w sina dal, a z kapelusznikiem juz tak
    dobrze nie ma, pojedzie taki po lewym pasie, albo okrakiem po srodkowej
    linii jak to zwykle tacy robia, wzglednie skreci gdzies bez kierunku i
    patrzenia w lusterko, gdy bede go wyprzedzal i klopot gotowy.