  • Data: 2012-01-05 14:19:31
    Temat: Re: Prawie Fujitsu Siemens Amilo Si1520 nie staruje.
    Od: Paweł U. <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:112okoy7gfmjf$.7anfgd2p2il9$.dlg@40tude
    .net...

    > A może trzeba było załadować domyślne ustawienia?

    Dla potomności i aby zamknąć temat: Po kilku godzinach walki poległem w
    walce z laptopem.
    Wgrałem starszy bios i ponownie wymieniłem procesor na T2300E. Niezbyt
    chętnie, ale wstał. Procesor mimo prawidłowo odczytywanej nazwy nie ujawnił
    jednak drugiego rdzenia i XP widział go jako Core Solo T1300. System
    pracował ale bardzo niestabilnie.
    Wgrałem możliwie najniższy bios i laptop doznał olśnienia - zobaczył drugi
    rdzeń. Ale normalnie pracował tylko Hiren's Boot CD z Mini XP (jeden rdzeń
    ale dobrze rozpoznany procesor) i XP w trybie awaryjnym. W tym drugim
    przypadku Menadżer zadań pokazywał pracę tych dwóch rdzeni. Pełne XP nie
    chciało się podnieść, a nowa instalacja zaliczała nagłe restarty na poziomie
    instalacji sprzętu.
    Olałem, wróciłem do Celerona - zbyt grymaśny sprzęt na dwa rdzenie.

    Paweł