    Date: Sun, 16 Dec 2012 17:30:24 +0100
    From: JD <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Prawdy i mity lustrzanek

    W dniu 2012-12-15 17:44, Marek Dyjor pisze:

    > piszą o drogim wizjerze weź popatrz na ceny om-d i nikon d300 powiedzmy :)

    Dziś nowinka techniczna jest droższa od starej konstrukcji,
    jutro szlifowanie pryzmatu będzie droższe od scalaka w okularze aparatu.

    > czytając zachodnie fora i patrząc na ulice mam dziwne wrażenie że teraz
    > amatorzy będą tachać te ciężkie ciała z wielkimi obiektywami a profi
    > przestawią sie na malutkie lekkie i nie rzucające sie w oczy
    > bezlusterkowce. Kupa ludzi sprzedaje dSLR także takich którzy żyją z
    > fotografii..

    Ale zauważ, że ja wymieniłem bardzo wąskie specjalizacje
    w fotografii zawodowej. One jako ostatnie przejdą na EVF
    ze względu na zasilanie. Musi nastąpić przełom technologiczny
    w ogniwach lub w poborze energii przez układy.

    JD