  • 61. Data: 2004-01-25 16:49:05
    Temat: Re: Prawda o POL-34
    Od: f...@i...pl

    On Sun, 25 Jan 2004, futszaK wrote:

    > ależ oczywiście że jest, ta górna granica to jest granica że MANowi
    > nie będzie się opłacało za styk zapłacić i powie swoim klientom:
    > "sorry, ale za te pieniądze jest to co jest"

    No i czyz wlasnie teraz tak nie jest ?

    > Marks i Engels sądzili tak samo :P

    Ty mi tu niczego nie sugeruj :)

    > proponuje poczytać umowe na nerowstrade/InternetDSLa/Polpak, tam jest
    > dokładnie napisane za co płacą klienci TPSA

    Nie czytalem, bo mam inny (lepszy) dostep.

    Wojtek

  • 62. Data: 2004-01-25 16:53:17
    Od: f...@i...pl

    > allegro płaci będąc klientem PozMan-u płaci bezpośrednio
    > telekomunikacji polskiej za łacze ???

    Mowie o portalach ktrore zmuszone taka a nie inna polityka TPSA
    kupuja lacze od TPSA tylko dlatego.

    > jeśli tak to przepraszam :P

    > może jakieś przykłady ???

    No jak to ? Nie wiesz ?
    (pamietaj, ze mowimy o kliencie koncowym, a nie komercyjnym kliencie
    koncowym)

    > bo jak dla mnie klient końcowy to użyszkodnik usługi telewizji
    > kablowej, SDI, nerwostrady, InternetDSLu (chodziaż w tym ostatnim
    > wypadku zdarzają się również podmioty nie będące klientami końcowymi)

    A taka np. Politechnika to nie uzytkownik koncowy ?

    > wskaż mi osiedle (nie mówie o mieście) w którym Man podłacza klientów
    > końcowych przy użyciu swojej sieci dostępowej na zasadach podobnych do
    > TPSA (SDI, neo+)

    Kazdy podlacza na swoich zasadach, wiec nie pytaj o takie same zasady jak
    TPSA.
    A klientem koncowym jest kazda firma ktora wykupi lacze w Man'ie.
    I tu moge podac przyklady.

    Wojtek

  • 63. Data: 2004-01-25 16:55:07
    Od: f...@i...pl

    On Sun, 25 Jan 2004, futszaK wrote:

    > to było kilkanaście lat temu a rozwój teleinformatyki mamy
    > niesamowity, ile jeszcze będziemy na ten temat pisać ???

    I sadzisz, ze przez te kilkanascie lat te kable w ziemii TPSA
    zamienila na zlote ?

    Wojtek

  • 64. Data: 2004-01-25 16:56:03
    Od: f...@i...pl

    > na takim łaczu można podłaczyć więcej klientów _KOŃCOWYCH_ co ma
    > niejedna sieć metropolitarna

    Jasne, ale to nadal bedzie tylko 2Mbps i ani bita wiecej, a zazwyczaj
    kilkadziesiat kilobitow mniej. (znane z autopsji)

    Wojtek

  • 65. Data: 2004-01-25 16:59:56
    Od: f...@i...pl

    On Sun, 25 Jan 2004, futszaK wrote:
    > ale to już nie jest wina TPSA że zostało jej coś przekazane
    > nieodpłatnie, trzeba było im to nieodpłatnie wydzierżawić

    A zatem nie pisz, ze "ZA PIENIADZE TPSA".

    Wojtek

  • 66. Data: 2004-01-25 17:13:41
    Od: w...@i...pl (Bartosz Waszak)

    mathom <m...@p...pl> napisał(a):

    > Tak sobie ostatnio pingowałem serwery gierek neostradowe (mam neostrade ;),
    > np. game1-1.tpi.pl. Jakież było moje rozbawienie, kiedy ping skakał od
    > 100-200 ;) rotfl

    O ile się nie myle, to TPI też _kupuje_ od Polpaku bramkę :)

    --
    Bartosz Waszak <w...@i...pl>
    Network Administrator

  • 67. Data: 2004-01-25 17:44:58
    Od: Krzysztof 'Iwan' Waszkiewicz <i...@i...pw.edu.pl>

    W artykule <y...@v...pl> Janusz - Vahanara napisał(a):

    > K-line na w/w serwerach nie odstraszało kilku tysięcy klientów
    > szturmujących codziennie telepunkty.

    bo stawiaja sobie psybnc na serwerach, ktore nie maja k-line (miedzy
    innymi w MANach)

    /Krzysztof Waszkiewicz/ <i...@e...pl> http://www.eu07.pl
    Co bych tak o EU07 řekl? Jedná se opravdu o nejrealističtější
    vlakový simulátor jaký můžete na PC vidět.
    *T.C.I.O.P.S* - _Tniemy_ cytaty i odpowiadamy /pod/ *spodem*.

  • 68. Data: 2004-01-25 18:20:56
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@e...net>

    W artykule <P...@i...pl> f...@i...pl
    napisał(a):
    > On Sun, 25 Jan 2004, Michal Gawrylczyk wrote:
    >
    > Ale problemem nie jest styk TPSA-MAN'y tylko
    > cena za styk jakiegokolwiek operatora z TPSA.

    [ciach]

    > i na tym sie dyskusja konczy, wszelkie dalsze wywody sa zbedne, albowiem
    > sendem sprawy jest anormalna cena TPSA

    Kazdy sie z tym zgadza, jednak tematem w tym watku byla zasadnosc
    bezplatnego lub znacznie tanszego lacza dla POZMANu sprzedajacego
    10Mb/s za 2950 zl jednostkom nie akdemickim. To jest jescze wieksza
    anomalia od cen TPSA.

    --
    Tomasz Paszkowski

  • 69. Data: 2004-01-25 18:23:39
    Od: f...@i...pl

    On Sun, 25 Jan 2004, Tomasz Paszkowski wrote:

> [...]
    > bezplatnego lub znacznie tanszego lacza dla POZMANu sprzedajacego
    > 10Mb/s za 2950 zl jednostkom nie akdemickim. To jest jescze wieksza

    Byc moze, ale calej dyskusji nie byloby gdyby nie TPSA :))

    Wojtek

  • 70. Data: 2004-01-25 18:24:57
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@e...net>

    W artykule <bv0r17$e8c$1@atlantis.news.tpi.pl> mathom napisał(a):

    > Let's hope so. Zresztą widać już światełko w tunelu - Netia planuje ADSL dla
    > ludności w I/II kwartale br. Pożyjemy zobaczymy :)

    Dialog tez planowal i wdrozyl ... Jednak zasieg tego jest zalosny. Porownujac
    to do zasiegu neostrady mozna dojsc do wnosku, ze dialog testuje jak
    to dziala a nie komercyjnie swiadczy taka usluge.

    --
    Tomasz Paszkowski