    From: f...@i...pl
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Prawda o POL-34
    Date: Sun, 25 Jan 2004 17:53:17 +0100

    On Sun, 25 Jan 2004, futszaK wrote:

    > allegro płaci będąc klientem PozMan-u płaci bezpośrednio
    > telekomunikacji polskiej za łacze ???

    Mowie o portalach ktrore zmuszone taka a nie inna polityka TPSA
    kupuja lacze od TPSA tylko dlatego.

    > jeśli tak to przepraszam :P

    > może jakieś przykłady ???

    No jak to ? Nie wiesz ?
    (pamietaj, ze mowimy o kliencie koncowym, a nie komercyjnym kliencie
    koncowym)

    > bo jak dla mnie klient końcowy to użyszkodnik usługi telewizji
    > kablowej, SDI, nerwostrady, InternetDSLu (chodziaż w tym ostatnim
    > wypadku zdarzają się również podmioty nie będące klientami końcowymi)

    A taka np. Politechnika to nie uzytkownik koncowy ?

    > wskaż mi osiedle (nie mówie o mieście) w którym Man podłacza klientów
    > końcowych przy użyciu swojej sieci dostępowej na zasadach podobnych do
    > TPSA (SDI, neo+)

    Kazdy podlacza na swoich zasadach, wiec nie pytaj o takie same zasady jak
    TPSA.
    A klientem koncowym jest kazda firma ktora wykupi lacze w Man'ie.
    I tu moge podac przyklady.

    Wojtek