  • 71. Data: 2004-01-25 18:31:25
    Temat: Re: Prawda o POL-34
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@e...net>

    W artykule <P...@i...pl> f...@i...pl
    napisał(a):

    > No i co tacy 2Mbps'owcy moga zaoferowac ?

    kazdy osobno nie, ale raze do kupy generuja napewno z 300Mb/s w kierunku
    do TPSA.

    --
    Tomasz Paszkowski

  • 72. Data: 2004-01-25 18:33:43
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@e...net>

    W artykule <bv0lom$3ib$1@achot.icm.edu.pl> gito napisał(a):

    > Moze ktos ma pomysl, co z tym zrobic skoro mowiece, ze MAN`y powinny zostac
    > tylko przy laczac
    > dla osrodkow naukowych. A narazie z posuniec tpsa wynika ze to wlasnie one
    > sa najwieksza

    Bo kto przy zdrowych zmyslach sprzedaje 10Mb/s za 2950 ????

    --
    Tomasz Paszkowski

  • 73. Data: 2004-01-25 18:40:25
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...net>

    mathom <m...@p...pl> wrote:

    > Tak sobie ostatnio pingowałem serwery gierek neostradowe (mam neostrade ;),
    > np. game1-1.tpi.pl. Jakież było moje rozbawienie, kiedy ping skakał od
    > 100-200 ;) rotfl

    Nie ma takiej rury, której nie dało by się zapchać. Zresztą sam duży
    ping nie musi koniecznie oznaczać zapchania łącza.

    --
    *[ ŁT ]*

  • 74. Data: 2004-01-25 19:04:20
    Od: f...@i...pl

    napisał(a):

    > kazdy osobno nie, ale raze do kupy generuja napewno z 300Mb/s w kierunku
    > do TPSA.

    Szczerze watpie, ale nie bede sie przy tym upieral.

    Wojtek

  • 75. Data: 2004-01-25 19:04:58
    Od: f...@i...pl

    > Bo kto przy zdrowych zmyslach sprzedaje 10Mb/s za 2950 ????

    Jak to kto ? POZMAN ;>

    Wojtek

  • 76. Data: 2004-01-25 19:05:44
    Od: f...@i...pl

    On Sun, 25 Jan 2004, Lukasz Trabinski wrote:
    > Nie ma takiej rury, której nie dało by się zapchać. Zresztą sam duży
    > ping nie musi koniecznie oznaczać zapchania łącza.

    I na odwrot tez: dobry ping nie musi oznaczac, ze lacze "ma luz".

    Wojtek

  • 77. Data: 2004-01-25 19:17:26
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 25 styczeń 2004 roku,
    kiedy to Krzysztof 'Iwan' Waszkiewicz posłał(a) w świat wiadomość
    <s...@z...pw.edu.pl>

    > bo stawiaja sobie psybnc na serwerach, ktore nie maja k-line (miedzy
    > innymi w MANach)

    Desperaci. Reszta czatuje na portalach.

    P.s.
    Nie muszą się trudzić. K-line już nie ma.

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 78. Data: 2004-01-25 20:19:17
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    f...@i...pl napisał(a):

    > I sadzisz, ze przez te kilkanascie lat te kable w ziemii TPSA
    > zamienila na zlote ?

    A Ty sadzisz, ze 'puszcza' tymi kablami ruch do MAN-ow? ;P

    januszek

  • 79. Data: 2004-01-25 20:26:16
    Od: futszaK <t...@s...pl>

    On Sun, 25 Jan 2004 17:33:45 +0100, "mathom" <m...@p...pl> wrote:

    >Let's hope so. Zresztą widać już światełko w tunelu - Netia planuje ADSL dla
    >ludności w I/II kwartale br. Pożyjemy zobaczymy :)

    zauważyli że im użyszkodnicy s....ją do TPSA ze względu na
    nerrrwostrade ???

    futszaK
    598339018 601061867
    Telefon to wynalazek SZATANA !!!

  • 80. Data: 2004-01-25 20:31:18
    Od: futszaK <t...@s...pl>

    On Sun, 25 Jan 2004 17:56:03 +0100, f...@i...pl wrote:

    >Jasne, ale to nadal bedzie tylko 2Mbps i ani bita wiecej, a zazwyczaj
    >kilkadziesiat kilobitow mniej. (znane z autopsji)

    tu nie o generowany ruch chodzi, ale o liczbe klientów, o to powstała
    ta cała awantura