  • 21. Data: 2011-02-11 08:11:16
    Temat: Re: Prawda czy fałsz ?
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam>

    > zdradzaja Cie Twoje naglowki ;)
    > Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    > Thunderbird/3.1.7

    Może sobie takie wysyła byś się czepiał

  • 22. Data: 2011-02-11 08:37:42
    Od: "Kotlet wieprzowy" <p...@o...pl>

    >BlackBerry to jest nawet w telefonie SE W580i.

    nie blackberry tylko jak juz aplikacj apozwalajaca na korzystanie z BIS lub
    BES

    >Mój nowszy, LG GT505 ma wszystko to co ma Android ( czyli też google,
    >google maps, excela, nawigację), no i co to za różnica?

    no prosze a moge zaisntalowac sobie trojwymiarowego need for speed i pograc?

  • 23. Data: 2011-02-11 10:33:28
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Feb 2011 01:53:05 +0100, zeb wrote:
    >Tak.
    >Czym system bardziej hermetyczny tym bardziej bezpieczny.

    No, z tym mozna polemizowac, ale mozna polemizowac takze z celem - czy
    telefon ma byc jakis bardzo bezpieczny ?

    >Jednakże udostępnianie SDK-ow trochę może przerażać. Wiadomo, że twórcy
    >systemów starają się o jak najprostszy interfejs programistyczny dla
    >zainteresowanego użytkownika który może sobie napisać aplikację, a
    >takich jest co raz więcej.
    >Jak dla mnie jest to jeden z minusów.

    Ale tez oznacza ze bedzie tych aplikacji duzo, do wyboru i koloru.

    Problem raczej w zdefiniowaniu praw dostepu w systemie, albo
    nowoczesnym zwyczajem - "my to zrobimy za ciebie" i dopuszczamy tylko
    aplikacje zatwierdzone przez XXstore :-)

    J.

  • 24. Data: 2011-02-11 12:05:49
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-11 09:37, Kotlet wieprzowy pisze:

    > nie blackberry tylko jak juz aplikacj apozwalajaca na korzystanie z BIS lub
    > BES

    > no prosze a moge zaisntalowac sobie trojwymiarowego need for speed i pograc?

    Ja se zainstalowałam dawniej trójwymiarowego Avatara i grałam (raczej
    przeglądałam, bo grać nie lubię).

    --
    animka

  • 25. Data: 2011-02-11 13:33:41
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 08 Feb 2011 22:24:17 +0100, animka wrote:
    >Mój nowszy, LG GT505 ma wszystko to co ma Android ( czyli też google,
    >google maps, excela, nawigację), no i co to za różnica?

    Jaka nawigacje ?
    Bo tu z reguly jest pies pogrzebany - porzadna nawigacja wymaga wiecej
    niz Java (J2ME) w prostych telefonach oferuje, zostaje jakis
    naviexpert.

    Excela czy prosty arkusz kalkulacyjny ? Czytnika worda i pdf masz ?
    Program do sterowania przyjmowaniem/odrzucaniem polaczen jest ?
    Czy system na tym telefonie na to nie pozwala ?

    Itp, itd, etc.

    J.

  • 26. Data: 2011-02-12 09:54:41
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    AL <a...@s...tam> dared to write:
    /.../

    > Android ma ta ceche, ze powinienes go synchronizowac z serwerem googla
    > (takie zalozenia) - (choc wcale nie musisz - ja go synchronizuje z
    > MyPhoneExplorer - dziala b.dobrze) - wiec z natury masz swoje dane
    > kalendarza i ksiazke adresowa dostepna w internecie (powiedzmy, ze
    > bezpieczna - ale to juz zalezy od punktu widzenia/siedzenia). Danych
    > firmowych jednak nie powierzylbym googlowi.

    Byle Nokia z obsługą SyncML - a to jest w Nokiach w standardzie od 2005 r. - też się
    synchronizuje z książką adresową Googla.

    A dane firmowe? Hmmm, w sumie co za różnica... Ważne, żeby system był w miarę
    niezawodny (server redundancy/collocation) i miał regularne backupy. No i czasem może
    robić różnicę, czy sprzedajesz skarpetki czy satelitarne systemy naprowadzania ognia.