  • Data: 2010-06-04 11:13:50
    Temat: Re: Praktyki P@yp@1@
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    news:hualll$9q4$1@inews.gazeta.pl...

    > Bo trzeba czytac instrukcje i potwierdzic konto, zanim zablokuja.

    Zablokowali w momencie odpalenia procedury uwiarygadniania.
    I co ty na to?
    Moje, uwiarygodnione (cc) także zablokowali. Po rozmowie z kimś z obsługi.
    I chcą całego szeregu dokumentów. Jeżeli znasz nasze realia, to zapewne
    wiesz, że można nie płacić rachunku za śmieci i mieszkać pod adresem innym
    niż adres zameldowania.
    Dzięki temu PP może żądać od ciebie wszystkiego - nie tyklo dokumentu
    tożsamości, ale również dokumentów skarbowych (a możesz mieć DG poza
    miejscem zameldowania) itp.
    Prawa jazdy i dowodu nie honorują. Autoryzacja CC im nie wystarcza.
    Normalnie, próbują wyciągać maximum danych osobowych.
    Poza tym zwróć uwagę, że PP na ma w Polsce siedziby. Teraz widzę, jakie to
    może generować problemy, bo mogę się odwołać do instytucji unijnych lub
    sądów brytyjskich.
    Swoją drogą, mamy problem, bo ktoś nie dostał płatności...
    A PP chce 35eur za zwrot kasy będącej na koncie.