  • Data: 2010-06-04 16:57:48
    Temat: Re: Praktyki P@yp@1@
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    news:huari7$6od$1@news.onet.pl...

    > Wszystko mi to kalafiorem powiewa, nie mam sie czego wstydzic ;)

    Jest to jedynie rzecz gustu.
    Ja też nie mam się czego wstydzić, ale nie wszystkim chcę się chwalić.
    Dlatego mam w oknach firanki :)

    > Prawo wielkich liczb. Jako pylek nie liczysz sie w masie zupelnie.

    Racja. Ale nie zdziw się, jak też tam się znajdziesz.

    > Odpowiedz standardowa - bylo czytac regulamin _przed_ ;)

    Nie, było się nie uwiarygadniać. Było zrobić kilka operacji i zamknąć konto.
    A regulamin to oni ci dostarczą jaki chcesz. Wystarczy, że odpowiednio
    zinterpretują jego zapisy.
    Możesz odwołać się w Anglii, Luksemburgu, może w Brukseli.