  • Data: 2010-06-04 11:29:01
    Temat: Re: Praktyki P@yp@1@
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "StaM" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    news:18a05f6a-c722-430a-a3ad-910744b2c2e9@f14g2000vb
    n.googlegroups.com...
    On 3 Cze, 15:56, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:

    > E tam. Jak raz wczoraj autoryzowalem nowe konto PP przelewami
    > wlasnie i nie bylo zadnych problemow...
    >
    > Po prostu ktos sie wpasowal postepowaniem w jakis wzorzec
    > i machina zadzialala jak miala zadzialac. Przy takiej skali nie wyobrazam
    > sobie zreszta, zeby kazda sprawe mial zalatwiac czlowiek...

    ...tez jestem tego zdania. Nie mialem takich problemow przy
    dziesiatkach podobnych transakcji.
    Musze tylko pilnowac by suma na moim koncie nie byla za duza.
    Pozdrawienia StaM

    Ma nadzieję, że nie każą przysyłać Ci rachunku za śmieci, i dowodu przesyłki
    pocztowej za towar związany transakcją zaznaczoną jako "zasilenie konta
    przyjaciela".