  • Data: 2010-06-03 12:42:32
    Temat: Re: Praktyki P@yp@1@
    Od: l...@l...localdomain szukaj wiadomości tego autora

    W poście <hu86us$6lr$1@node2.news.atman.pl>,
    Marcin [3M] nabazgrał:
    > -zablokowanie konta i żądanie przesłania całej listy dokumentów (często w
    > polskich realiach bez sensu, bo chcą np. rachunek za wywóz śmieci nie
    > starszy niż miesiące. Równie dobrze mogliby chcieć zdjęcia z Yeti na tle
    > ich siedziby).
    > -cofnięcie płatności (kontrahent wysłał przedmiot, więc teoretycznie to nie
    > jest problem znajomego, ale trochę głupio)
    > -zakwestionowanie mojej akcji zasilenia konta (żądanie wyjaśnienia, za co te
    > pieniądze). O tyle jest to ciekawe, że nie zapytano mnie, dlaczego takie
> [...]

    No niestety Paypal jest znany z robienia problemów jeśli nie autentyfikujesz
    się jedyną słuszną metodą (CC). Dlatego jak jest wybór, to ja wolę użyć
    jakiegoś Google Checkout. Ostatnio też zastanawiam się nad wynalazkami typu
    Flattr, ale to już dość specyficzna rzecz.

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Klastrami Polska stoi