  • Data: 2010-06-03 12:12:18
    Temat: Re: Praktyki P@yp@1@
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "StaM" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    news:a41a7bc6-5863-46a6-8fe6-fb2c0a403d95@f14g2000vb
    n.googlegroups.com...
    On 3 Cze, 13:32, "Marcin [3M]" <m...@g...pl> wrote:
    > Ma ktoś sposób na praktyki tego *!%&*!!!?

    > Kosz, to gorzej niż z kontem dolarowym za komuny.
    Zajmujesz sie praniem? ;)
    StaM

    Przypominasz mi, ze "wypranie" (w sensie prl-u) dolarów pochodzących
    skądkolwiek wymagało wpłacenia na 24h na konto dolarowe w banku? :)
    Prawie o tym zapomniałem...

    A co do P-p - imo powinni zgłosić sprawę organom ścigania. Ich statut oimw
    nie przewiduje tropienia przestępstw.
    Nikomu tego nie życzę, ale dopominanie się: wyciągu bankowego z listą
    transakcji, dowodu, prawa jazdy, rachunku za śmieci, pit-u przez organizację
    która >>>>nie potrafi poprawnie podać swojego numeru telefonu<<< to jakaś
    paranoja.
    p.s. Zdecydowana akcja ze strony pp nastąpiła po wydaniu dyspozycji...
    uwiarygodnienia użytkownika poprzez dokonanie przelewu na jego konto...
    Wcześniej wszystko szło gładko i bez przeszkód.