  • Data: 2012-04-04 16:01:41
    Temat: Re: Prądnica wolnoobrotowa do elektrowni wiatrowej
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Kwi, 13:37, Lisciasty <l...@p...pl> wrote:

    > Prądnica 2-3 kW za kilka tysięcy złotych :> Dziękuję, postoję ;)

    Podejrzewam ze widziales niegdysiejsze cenniki. Jak te dawniejsze
    analizowalem (2 lata temu) to pradnica wolnoobrotowa byla dosyc droga
    ale IMHO warta swojej ceny.
    Z racji tego ze u mnie warunki wiatrowe nie sa zbyt fajne to tylko
    savonius wchodzil w gre.
    Jak policzylem ile bym wydal na "amerykanca w pionie" o srednicy
    tarczy 1m to mi wyszlo ze chyba sensowniej bedzie pradnice kupic.

    A srednica taka wziela sie stad ze maszt mam z ramienia dzwigu i
    planowalem savoniusa zrobic tak aby krecil sie w polowie dookola
    masztu.

    Wiatraczek tradycyjny to rzeczywiscie taniej wyjdzie jesli zrobic
    domowym sposobem na sposob amerykanski, Ale moce tam nie beda zbyt
    duze.

    > Nie chcą płoszyć klienta...

    Tak czy siak sie spłoszy jak dostanie wycene...