  • Data: 2013-12-28 19:25:42
    Temat: Re: Prad z wiatrakow
    Od: "szczepan bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bartekltg" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    news:52bf128c$0$2359$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie, każdy troll pozbawiony mocy czytania ze zrozumieniem
    > ma wiele wyobrażeń o tym, co mówi fizyka. Każdy inne
    > i rzadko przypadkiem prawdziwe.

    Za diabla nie naucze sie czytac ze zrozumieniem Twoich wypracowan.
    Zostaly mi ino oryginaly uznanych uczonych. Moze mieli korektorow.
    Jest Twoja STW gdzie opublikowana?
    Bo jezeli nie rozni sie od tej Einsteina to po co piszesz jakies
    streszczenia.
    Podaj link do Einsteina i po sprawie:
    http://www.fourmilab.ch/etexts/einstein/specrel/www/
    S*