  • Data: 2013-12-21 22:06:51
    Temat: Re: Prad z wiatrakow
    Od: Wojtek Borczyk <b...@m...astro.amu.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 21 Dec 2013, M. wrote:

    > No to może podaj źródła tych straszeń. Bo tak gadać to każdy potrafi.
    > Poproszę o konkrety.

    Przepraszam, ale takie informacje po raz pierwszy usłyszałem mając 12-13
    lat, a wtedy nie wiedziałem jeszcze co to są recenzowane publikacje
    naukowe ani jak należy podawać referencje do nich ;)

    > I może poczytaj trochę na temat peak-oil

    No, poczytałem - moim zdaniem są to kolejne spekulacje, nie mające
    *żadnego* obiektywnie weryfikowalnego odniesienia do rzeczywistości... Mam
    zaparzyć "sypaną" kawę? ;)

    > Dlatego spytam się ponownie: poproszę o źródło na podstawie którego Polska ma
    > węgla na 500lat.

    Ale to nie ja pisałem o tych 500 latach :)

    > Peak-oil nie oznacza, że ropa się kończy. Peak oil oznacza, że jesteśmy
    > na szczycie wydobycia

    *Nie*jesteśmy* i póki co nikt dokładnie nie potrafi określić tego, kiedy
    będziemy - mam nadzieję, że sam też zrozumiałeś artykuł, do którego link
    mi podesłałeś?

    > A kombatanckie bzdury na temat tego, coto nie słyszałeś w młodości, to możesz
    > sobie wsadzić.

    Chłopcze, czy wiesz chociaż co znaczy słowo "kombatant"? :)

    Pozdrawiam,

    W.