  • Data: 2013-12-21 12:22:28
    Temat: Re: Prad z wiatrakow
    Od: Wojtek Borczyk <b...@m...astro.amu.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 21 Dec 2013, M. wrote:

    > ROTFL.
    >
    > Poproszę o źródło tych rewelacji. Wiem, że lobby górnicze puszcza takie
    > plotki ale nie ma już ich w oficjalnych sprawozdaniach.

    Ja tam nie jestem żadnym specjalistą od tych spraw, ale żyję już na tym
    świecie od prawie pół wieku i od kiedy tylko siegnę pamięcią, to zawsze
    straszono nas, że paliwa kopalne są "na wyczerpaniu" i że wystarczy ich
    conajwyżej na najbliższych kilkanaście, no, może dwadzieścia kilka lat.
    W tym czasie zużycie energii pochodzącej z tych paliw (a co za tym idzie
    ich wydobycie) zwiekszyło się wielokrotnie, a mimo to jakoś nie zanosi się
    na to, żeby w realnej przyszłości miało ich nagle zabraknąć. Kto więc tu,
    używając dość łagodneego określenia, wciąż puszcza wodze fantazji?

    W.