  • Data: 2013-12-21 09:10:03
    Temat: Re: Prad z wiatrakow
    Od: "M." <...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-16 08:51, Marcin N pisze:

    > Problem tych złóż polega na tym, żę mamy je na głębokości 4 km a
    > opłacalne jest ich stosowanie do 3 km.

    Zyjesz własnymi wyobrażeniami i marzeniami.

    Może poczytaj coś na ten temat
    http://ziemianarozdrozu.pl/artykul/2542/nasz-ssskarb
    -czyli-%E2%80%98wegiel-jest-tani-%E2%80%93-to-przysz
    losc-polskiej-energetyki%E2%80%99

    "Obszerny raport NIK z roku 2011 ,,Informacja o wynikach kontroli
    bezpieczeństwa zaopatrzenia Polski w węgiel kamienny ze złóż krajowych",
    stwierdza, że przy obecnym tempie wydobycia węgla kamiennego w Polsce,
    obecnie eksploatowanych oraz wytypowanych do eksploatacji złóż wystarczy
    do 2035 roku. Wskazuje też, że wydobycie węgla kamiennego w Polsce nosi
    cechy gospodarki rabunkowej."

    http://www.nik.gov.pl/plik/id,2494,vp,3158.pdf

    M.