  • Data: 2009-09-23 10:27:28
    Temat: Re: Praca na Mazurach
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mariusz" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h9bhjp$3r3$1@news.onet.pl...

    > Jak jeszcze chodziłem na interwjuwy w UK to firmy mieściły się właśnie
    > w takich małych dziurach. Mamusiu, czyżbym doczekał tych czasów że
    > zbieram grzyby, rozchylam choinki a tu IBM, Dell, Nintendo?

    Powiem Ci, że będziemy w lesie spotykać "WielkiePolskieFimy"
    jeżeli pozbędziemy się kompleksów prowincjonalności.
    i dzięki obrotności Wójtów i Burmistrzów

    To było kiedyś zrozumiałe mieć firmę w W-wie.
    Żeby załatwić Coś to trzeba było dojechać do Centrali
    A centrum Centrali był w W-wie.
    Dziś w środku Puszczy Białowieskiej można (prawie)wszystko.

    Artur(m)