  • 111. Data: 2014-05-29 18:14:33
    Temat: Re: Praca elektryk monter ZE
    Od: Wiesiaczek <W...@c...pl>

    W dniu 29.05.2014 16:27, ACMM-033 pisze:

    > Użytkownik "Wiesiaczek" <W...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Będziemy bardzo płakać z tego powodu.

    A chuj mnie to obchodzi

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 112. Data: 2014-05-29 18:16:49
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Nie interesuj się... nie zrozumiesz.

    Chciałbyś :P

    --
    Spamerów i "pytaczy" informuję, iż bardzo narażają się na to, że ich
    adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.

  • 113. Data: 2014-05-29 18:17:07
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    > A chuj mnie to obchodzi

    i słusznie, to powskie ścierwo, szkoda się nimi w ogóle zajmować...

  • 114. Data: 2014-05-29 18:17:36
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > A chuj mnie to obchodzi

    Tak jak nas twój "pląk".

  • 115. Data: 2014-05-29 18:24:20
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 29.05.2014 o 07:46 Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Tak już było za "komuny", dokładnie. Skutek był taki:
    > 1. Państwo udawało że płaci, my udawalim że pracujemy.
    > 2. Nikt niczego nie produkował więc w sklepach były głównie półki.
    > 3. Panstwo nie miało dochodów więc się zadłużało.
    Pleciesz jak potłuczony, tak był jak solidarność strajkowała i wszystko
    stało.

    > Dolar był wart 1/10
    > płacy.
    A co dzisiaj jest wart w stosunku do płacy?

    > Kto nie zna historii, będzie ją powtarzał :) Kto cię uczył historii w
    > szkole??
    Może ciebie uczyli tamtych historii, ja ją przeżywałem na bieżąco.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 116. Data: 2014-05-29 18:28:38
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 29.05.2014 o 12:12 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    pisze:

    > Ktoś z Was umie Wiesiaczkowi wytłumaczyć, że tego chleba za 5 zł
    > będzie wszędzie od metra, a ten po 3,50 będzie za 8 albo więcej?
    A ty się z choinki urwałeś czy też odkopali ciebie?
    na zachodzie od dawna jest nie tylko stawka minimalna ale i stawki dla
    każdego zawodu, i jakoś to dziwnie funguje w takiej Anglii, Francji,
    Niemczech itd tylko u nas nie może, każdy z bożej łaski biznesmen zaczyna
    od dna niezależnie od tego kogo zatrudnia.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 117. Data: 2014-05-29 18:29:57
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-05-29, Wiesiaczek <W...@c...pl> wrote:

    [...]

    > Otóż płaca nie jest nagrodą tylko ekwiwalentem za wykonaną pracę.

    Teoretyku usenetowy. Efekty Twojej pracy nie zawsze zależą *od Ciebie*.

    > Przy czym płaca za cało-etatową pracę powinna wystarczyć na godziwe
    > życie niezależnie od wykonywanego zawodu.
    > Jeśli ktoś do pracy się nie nadaje, jest "nierobem", należy go wysłać na
    > zasiłek. Ot i cała filozofia.

    Tak, widzę. Masz bardzo prostą wizję świata.

    -
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 118. Data: 2014-05-29 18:32:29
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-05-29, uzytkownik <a...@s...pl> wrote:

    [...]

    > Ten pierwszy, bo jest z pełnej mąki żytniej, na zakwasie, pyszny, syty i
    > pachnący, a przede wszystkim zdrowy.

    A to już Twoja twórczość, przepraszam, fantastyczna, nie poparta danymi
    wejściowymi. Dane wejściowe są jak wyżej. Nie masz nic ponad to.

    > Ten drugi to "nadmuchany" chemią pseudo chleb bez smaku i bez zapachu,
    > który po zgnieceniu przypomina suchy wawel, a po ukrojeniu kromki środek
    > wypada. Zjadając kromkę trzeba dłonią podtrzymywać wędlinę, bo
    > przelatuje przez kromkę jak przez otwór w sedesie :)

    A wybory sfałszowano stawiając krzyżyki na kciukach.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 119. Data: 2014-05-29 18:34:03
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-05-29, janusz_k <J...@o...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > Niemczech itd tylko u nas nie może, każdy z bożej łaski biznesmen zaczyna
    > od dna niezależnie od tego kogo zatrudnia.

    Tia. I przypadkiem tylko nierówności społeczne w UK się powiększają.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 120. Data: 2014-05-29 18:49:05
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-05-28 21:45, Zachariasz Dorożyński pisze:

    > Może się za bardzo opierdalał skoro ktoś inny daje radę zrobić 2x tyle. Jak by ten
    zwolniony robił na przykład 14 zleceń dziennie a nowy 15. Ale nie 14 i 28.

    A może nie odpierdalał "sztuk" tylko wykonywał robotę porządnie, dbając
    o jakość?