  • 71. Data: 2010-10-21 09:02:15
    Temat: Re: "Pozyczyli" sobie jego zdjecie i zglosili sprawe do prokuratury
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "TheGuru" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:i9ouvr$298c$1@opal.icpnet.pl...
    > czyli dla dobra dzieci chcesz dać każdemu broń, zlikwidować w miastach
    > tramwaje i chodniki żeby więcej samochodów mogło po nich jeździć..... itp

    Tak, tak, nie.

    Nie przypominam sobie, zeby Korwin postulowal zlikwidowanie chodnikow.

  • 72. Data: 2010-10-21 09:14:38
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Piszesz o pogonieniu czerwonych komuś, kto głosował (jak wynika z
    > wypowiedzi) na gajowego???

    Ale wybór miał i tak tylko spośród 2. czerwonych kandydatów...

  • 73. Data: 2010-10-21 09:15:21
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > A zamiast na "wybory" jade zazwyczaj na ryby.
    > Skutecznosc <> podobna, ale pooddycham swiezym powietrzem ;)

    Można ignorować - każdy robi to co lubi...

  • 74. Data: 2010-10-21 09:16:00
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Sa pewnie wezmie wartosc zdjecia i honoraria z jego udostepnianie na stronie
    WWW - biorac pod uwage aktualne uwarunkowania nie bedzie to zbyt wiele.
    Szczególnie biorac pod uwage czas "wiszenia" fotki w necie.
    Nastepnie potroi kwote, Moze doda jeszcze raz wartosc bazowa jako nawiazke.
    To da ca. 200zl.

    W tym samym czasie moze ruszyc sprawa karna o naruszenie dóbr osobistych -
    zawieszajac zreszta proces cywilny. Okreslenie "zlodziej" moze byc trudno
    uznac za równie niewinne jak "duren" - chocby ze wzgledu na osobe która to
    wypowiadala. Moze zostac zasadzone odszkodowanie, i n.p zadanie praeprosin w
    mediach.

    Per saldo Dominik Taras polskiej fotografii moze niezle poplynac.

    A na koniec: kiedys robile zdjecia dla klienta - w/g jego scenariusza, w
    nietypowym miejscu. Temat umarl, kasy nie dostalem - ale taka byla umowa. Za
    jakis czas widze moje zdjecie na kalendarzu.
    Niesmialo wiec sie przypominam i... okazuje sie, ze powtórzyli sesje z kims
    innym, bo mieli zastrzezenia.
    Widzac zdjecie ratusza móglbym nie miec pewnosci, czy jest to moje zdjecie.
    Co wiecej, istnieje niemal 100% szans, ze takowe zdjecie wykonal ktos
    wczesniej. Jezeli to zostanie wykazane - to niekoniecznie zadanie moze
    okazac sie posiadajacym podstawy prawne...

  • 75. Data: 2010-10-21 09:16:40
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > czyli dla dobra dzieci chcesz dać każdemu broń, zlikwidować w miastach
    > tramwaje i chodniki żeby więcej samochodów mogło po nich jeździć..... itp

    Co Ty mi tu o tramwajach jakichś...
    Wolny rynek, zniesienie podatku dochodowego i przymusu ubezpieczeń - o to
    chodzi!

  • 76. Data: 2010-10-21 09:19:26
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > To co piszesz czyli telekomunikacja to nienajlepszy przyklad
    > ale tak - jest taniej i lepiej. Mialem net z TP, teraz mam
    > z prywatnej firmy. Lacze 10x szybsze 2x taniej.

    Co daje prywatyzacja szpitali przy przymusie ubezpieczeń???
    To fikcja!
    I tak właśnie rodzą sie mity, że prywatne jest be.
    Dla tych prywatnych klinik, szkół ogromną nieuczciwą konkurencją są
    państwowe - "darmowe".
    Dlatego lepsi uczniowie są własnie w państwoych a prywatne nie rozwija się

  • 77. Data: 2010-10-21 09:28:02
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    quent napisa?(a):

    > Co daje prywatyzacja szpitali przy przymusie ubezpieczeń???

    Jak ostatnio naprawialem w wybranym prze zemnie warsztacie auto z
    ubezpieczenia OC sprawcy to docenilem ten caly ustawowy przymus.

    Swoja droga dlaczego nie mialbym leczyc sie u wybranego przez siebie
    lekarza za pieniadze wyplacone przez wybranego wczesniej przez zemnie
    ubezpieczyciela do ktorego odprowadzam co miesiac obowiazkowa skladke
    ubezpieczenia zdrowotnego?

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 78. Data: 2010-10-21 09:28:36
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Co daje prywatyzacja szpitali przy przymusie ubezpieczeń???
    > To fikcja!

    Zgadza sie, ale nie do konca.

    Chyba nie wierzysz w to, ze socjalisci nagle pozwola
    Ci decydowac o swoim zyciu i nie ubezpieczac sie ;)

    Sporo daloby gdyby czesc pieniedzy idacych na ubezpieczenie
    trafiala dokladnie tam gdzie chcesz sie leczyc - w slad
    za Twoja wizyta u lekarza.

  • 79. Data: 2010-10-21 09:29:16
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 21 Oct 2010 11:16:40 +0200, quent napisał(a):

    > Co Ty mi tu o tramwajach jakichś...
    > Wolny rynek, zniesienie podatku dochodowego i przymusu ubezpieczeń - o to
    > chodzi!

    A co, ropę w PL znaleźli?

    A world is supported by four things ... the learning of the wise,
    the justice of the great, the prayers of the righteous and the valor
    of the brave. But all of these are as nothing ... without a ruler
    who knows the art of ruling. Make that the science of your tradition!

  • 80. Data: 2010-10-21 09:31:29
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ale tak - jest taniej i lepiej. Mialem net z TP, teraz mam
    > z prywatnej firmy. Lacze 10x szybsze 2x taniej.

    Zauważ, że TP została poddana "prywatyzacji".

    Gdybyś mieszkał w małej dziurze, byłbyś na nich praktycznie skazany. Czy
    wówczas powiedziałbyś, że jest lepiej?
    Konkurencja może być dobra. Piszę "może", bo często jest ona fikcją -
    ostatnio coś pisano o zmowie producentów farb, wcześniej materiałów
    budowlanych. Ceny paliw także wskazywały na działania poza prawem - ale tu
    być może polityka oślepiła stosowne urzędy.

    Ja pamiętam, jak banki stały się dumnymi posiadaczami sieci bankomatów.
    Opisywano to jako sukces, bo prywatni zainwestowali. Tyle, że wcześniej była
    akcja, w której dla firm podniesiono koszty prowadzenia kont czasem i o 20x.
    Czy to znaczy, że bankomaty wybudowaliśmy sami? Moim zdaniem, może być to
    przesłanką to formułowania takich twierdzeń.

    Mamy więc "polski" standard: ->koncepcja prywatyzacji->inwestor
    strategiczny->zmiana właściciela/zarządcy->radykalne podniesienie cen->(opt.
    walka z konkurencją - nie mylić z walką konkurencyjną)

    Tak dzieje się z wodociągami, ciepłowniami. Tak stało się z telefonią. Tak
    będzie ze s.z. W planach są obwodnice. Żyję tu na tyle długo, że wiem, iż
    innej opcji nie ma. A jedyna opcja to - opodatkować 30 mln frajerów na rzecz
    korporacji. Niekoniecznie prywatnych, bo TP tak naprawdę prywatna nie jest.
    A jak prywatyzujący się spisze - to świat mu stoi otworem. Praca w
    międzynarodowej instytucji, często za granicą, splendor, fucha w
    zaprzyjaźnionym koncernie.

    Żyć nie umierać.