  • 241. Data: 2010-10-25 05:46:14
    Temat: Re: "Pozyczyli" sobie jego zdjecie i zglosili sprawe do prokuratury
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > Nie, uważam, że "prezydent będzie gdzieś leciał i wszystko się zmieni".
    > Znasz ten cytat?

    tak! i znam również kontekst.

  • 242. Data: 2010-10-25 06:23:34
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 25 Oct 2010 01:11:57 +0200, Marcin [3M] napisał(a):

    > Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    > wiadomości news:jdfedmp2ivcn.s4mybu0r27fw$.dlg@40tude.net...

    > Czy ja neguję wynik wyborów, czy ty zatraciłeś zdolność czytania?

    No skoro głowa jest niewłaściwa, to chyba wybory też? Bo co innego, jak
    głowa jest zła, a co innego jak niewłaściwa...

    God created Arrakis to train the faithful.

  • 243. Data: 2010-10-25 09:36:02
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> napisał w wiadomości

    > pięciolatce,

    > Nie dostrzegasz różnicy miedzy gospodarką regulowaną a gospodarką w
    > której
    > niezależne podmioty gospodarcze planują swoją działalność?

    > Gdzie jest powiedziane, ze w liberalnej gospodarce podmiot gospodarczy ma
    > nie planować swoich działań? Obawiam sie, że nie bardzo wiesz, na czym
    > polega liberalizm...

    W gospodarce liberalnej podmiot wpadający w tarapaty finansowe idzie "do
    piachu".
    W gospodarce liberalnej, którą mamy, podmiot generujący kłopoty dostaje
    miliardy na uratowanie swojej D***.
    Gospodarka liberalna, zastosowana "na serio" szybko doprowadzi cywilizacje
    do epoki kamienia łupanego, bo bez owych "dotacji" z kieszeni podatników
    kryzysy i sile znacznie większej niż ta z lat 20. będą wybuchały co 10 lat.
    p.s.
    Czy liberalna gospodarka dopuszcza zakaz posiadania złota?

  • 244. Data: 2010-10-25 09:44:22
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:16yirp7e04fqy$.2um3wy9721t7.dlg@40tude.net...

    > No skoro głowa jest niewłaściwa, to chyba wybory też? Bo co innego, jak
    > głowa jest zła, a co innego jak niewłaściwa...

    A co ma piernik do wiatraka?
    Jeżeli kupisz do kompaktu wymienny obiektyw, opierając się na własnej
    wiedzy, to czy:
    - obiektyw jest zły?
    - sklep jest zły?
    - obiektyw jest niewłaściwy?
    Imo to ostatnie.
    Ale z tego nie wypływa żaden wniosek co do sklepu, jedynie co do twojej
    wiedzy i preferencji. Niewłaściwość Twojej decyzji - a co zatem idzie
    obiektywu - leży zupełnie gdzie indziej.

  • 245. Data: 2010-10-25 09:53:04
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    > Z mojej strony koniec dyskusji - z osobami posługujacymi się taką logiką
    > nie
    > ma ona sensu.

    zastosowanie prostego wynikania, że z właściwych wyborów wynika właściwy
    prezydent nie ma sensu, gdyż wybory to nie zwykła logiczne wynikanie.

    I zadaj sobie pytanie - nieco odrywając się od naszej dyskusji - czy zawsze
    demokratyczne wybory prowadzą do wybrania właściwego prezydenta? I co na to
    autorytety.

    Masz rację, dalsza dyskusja nie ma sensu. A dla mnie logika jest jedna, więc
    mówienie "o takiej logice" jest prostym dowodem na brak logiki osoby
    dopuszczającej istnienie "innych logik".
    Chcesz logiki? Proszę bardzo, zbuduj tezę, wykaż jej poprawność.
    Podyskutujemy o modelu, który przyjęliśmy do opisu rzeczywistości. Poszukamy
    analogii.

    A takie metody z "opiniotwórczych źródeł" to sobie daruj.

  • 246. Data: 2010-10-25 10:17:11
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-10-25 11:44, Marcin [3M] pisze:
> [...]
    > wiedzy i preferencji. Niewłaściwość Twojej decyzji - a co zatem idzie
    > obiektywu - leży zupełnie gdzie indziej.

    Analogii, jako żywo, brak.

  • 247. Data: 2010-10-25 10:38:48
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Marcin [3M]" <m...@g...pl> napisał:

> [...]
    > lat.
    > p.s.
    > Czy liberalna gospodarka dopuszcza zakaz posiadania złota? [...]

    Jak już pisałem - z mojej strony EOT. Kontynuacja tej dyskusji nie ma sensu.

    --
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 248. Data: 2010-10-25 11:02:45
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > A może poczułbyś się Sumlińskim?
    ktoś go doprowadził do samobójstwa??
    miał uczciwy i szybki proces i sąd się niezgodził na areszt

  • 249. Data: 2010-10-25 19:51:21
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "TheGuru" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > tak! i znam również kontekst.

    Ja również znam kontekst, co nie zmienia sytuacji o cudzie jasnowidzenia i
    stawania się ciałem. W końcu to partia czyniących cuda.
    Zastanawia minie czy używanie wyświechtanych cytatów jest dla ciebie równie
    przyjemne jak zwiedzanie terenów powodziowych?
    I doceniając to, że wiesz lepiej, bo z góry widać lepiej, a z jasnej
    najlepiej, czując się jak duński kaszalot porzucam tę dyskusję.

  • 250. Data: 2010-10-25 19:53:09
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> napisał w
    wiadomości news:4cc5592c$0$27028$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 2010-10-25 11:44, Marcin [3M] pisze:
    > co ma piernik do wiatraka?
    >
    > Analogii, jako żywo, brak.

    I logiki w łączeniu mojej oceny władz z oceną przeprowadzenia wyborów
    również nie znajdziesz.