  • 231. Data: 2010-10-23 16:12:20
    Temat: Re: "Pozyczyli" sobie jego zdjecie i zglosili sprawe do prokuratury
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Tego niestety nie byłbym taki pewien. Życie to nie bajka ani film
    > holywoodzki z happy endem.

    On twierdzi, ze nie chce zdobywac glosow za pomoca PR-u bo brzydzi sie
    demokracja.
    Jest szczery i prostolinijny. Taki dziwny, niespotykany "lot" ;-)

  • 232. Data: 2010-10-23 18:28:22
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Fri, 22 Oct 2010 23:55:54 +0200, nb <n...@n...net> wrote:

    >Norwegia?
    >Hamsun - "Głód"?
    2 x tak.

    Mój szefo sam mi opowiadał, jak to za pracą musiał do sąsiadów
    jeździć, bo w tym lesie co się urodził to się nie przelewało, a
    rodzeństwa miał coś koło piątki. Norweska prawica podnosi, co pewien
    czas, kwestię innego podziału zaskórniaka (czyli może by tak więcej na
    bieżące potrzeby), ale, jak na razie, wolą zabezpieczyć się na
    przyszłość. Co kraj, to obyczaj, jak powiadają.
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 233. Data: 2010-10-23 18:44:21
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 23 Oct 2010 13:51:59 +0200, quent napisał(a):

    > Przyganiał kocioł garnkowi.
    > Popatrz na swoje posty - ironia i cynizm.

    Rozmawiając z tobą na temat polityczny nie widzę sensu na nic innego. Nie
    podoba ci się to co piszę, lecz nie masz nic innego do zaoferowania.

    > Dlatego kolejne Twoje wstawki mnie nie dziwią - nie masz nic powiedzenia
    > zwyczajnie.

    Zatem mnie zignoruj i zachowaj dobre samopoczucie. Ponoć to bezcenne.

    "I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem
    all that unusual to be drinking with a White Rabbit, a short guy who
    resembled Bertrand Russell, a grinning Cat, and my old friend Luke
    Raynard, who was singing Irish ballads while a peculiar landscape
    shifted from mural to reality at his back."

  • 234. Data: 2010-10-23 18:44:47
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia 23 Oct 2010 08:23:56 +0200, januszek napisał(a):

    > Andrzej Libiszewski napisa?(a):
    >
    > [...]
    >
    > Armia sama sobie utrzymanie zapewni ;) Ogniem i mieczem ;)

    A jak już żniwa się skończą? ;)

    "The beer was good and there was even a free lunch. The demons
    tormenting the redhaired woman tied to the stake had been so shiny
    they'd hurt to look at. Gone now, but the whole thing had been
    beautiful. Everything was beautiful."

  • 235. Data: 2010-10-23 20:28:34
    Od: "quent" <quent75 maupa gmail kropa kom>

    > Zatem mnie zignoruj i zachowaj dobre samopoczucie. Ponoć to bezcenne.

    Ależ moje samopoczucie nie zależy od Ciebie, absolutnie...
    Poza tym przesadzasz - ja z Toba przecież nie rozmawiam na tematy
    polityczne.

  • 236. Data: 2010-10-23 20:39:05
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 23 Oct 2010 22:28:34 +0200, quent napisał(a):

    > Ależ moje samopoczucie nie zależy od Ciebie, absolutnie...

    Tym bardziej mnie zignoruj, mam w końcu inne zdanie niż ty.

    A world is supported by four things ... the learning of the wise,
    the justice of the great, the prayers of the righteous and the valor
    of the brave. But all of these are as nothing ... without a ruler
    who knows the art of ruling. Make that the science of your tradition!

  • 237. Data: 2010-10-24 14:33:59
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Libiszewski napisa?(a):

    [...]

    > A jak już żniwa się skończą? ;)

    Wtedy przyjdzie Armia Chińska i przyniesie pokój ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 238. Data: 2010-10-24 23:11:57
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:jdfedmp2ivcn.s4mybu0r27fw$.dlg@40tude.net...

    > A co, uważasz że lepiej byś się spisywał? Czy może zgodnie z linią prezesa
    > będziesz negował wynik wyborów?

    Czy ja neguję wynik wyborów, czy ty zatraciłeś zdolność czytania?

  • 239. Data: 2010-10-24 23:12:36
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> napisał w wiadomości

    > Niewłaściwą do czego? Podważasz wynik wolnych, demokratycznych wyborów?

    Podważam twoją umiejętność wyciągania wniosków z przeczytanego słowa.

  • 240. Data: 2010-10-25 05:32:13
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    Użytkownik "Marcin [3M]" <m...@g...pl> napisał:

    > Podważam twoją umiejętność wyciągania wniosków z przeczytanego słowa.

    Z mojej strony koniec dyskusji - z osobami posługujacymi się taką logiką nie
    ma ona sensu.

    --
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)