  • 201. Data: 2010-10-22 17:50:38
    Temat: Re: "Pozyczyli" sobie jego zdjecie i zglosili sprawe do prokuratury
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Marku dobrze prawisz ale jesteś widzę zwolennikiem zrywania plastra powoli.
    Ja wolę szybko - mniej boli. ;-)

  • 202. Data: 2010-10-22 17:53:12
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Uważam, że definiowanie patriotyzmu w ten sposób jest niespecjalnie na
    > miejscu.

    Nie dziwię się, że tak odpowiedziałeś

  • 203. Data: 2010-10-22 18:04:40
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "quent" <x...@x...com> napisał:

    > Marku dobrze prawisz ale jesteś widzę zwolennikiem zrywania plastra
    powoli.
    > Ja wolę szybko - mniej boli. ;-)

    Teź bym wolał możliwie szybko. Obawiam się jednak, ze próba zbyt szybkiego
    zrywania może zakończyć się rozruchami a nawet przelewem krwi. W efekcie
    plaster zamiast zostać zerwanym może się utwardzić:-(. Trzeba zatem znaleźć
    optymalne tempo zrywania - z jednej strony aby plaster pozwolił się zerwać,
    z drugiej - abyśmy zdążyli go zerwać zanim dojdzie do nieszczęścia.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 204. Data: 2010-10-22 19:12:33
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Libiszewski napisa?(a):

    [...]

    > Na nieużywanej platformie na oceanie.

    Wodny Swiat? ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 205. Data: 2010-10-22 20:35:17
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 22 Oct 2010 19:53:12 +0200, quent napisał(a):

    > Nie dziwię się, że tak odpowiedziałeś

    Dlaczego miałoby cię to dziwić? Patriotyzm to naprawdę dużo szersze pojęcie
    niż to jaki towar i w jakiej sieci się kupuje.

    A tragedią jest to, że niektórzy poważnie myślą, że to jednak tylko do tego
    się sprowadza.

    "I try to believe in as many as six impossible things before breakfast.
    Count them, Alice. One, there are drinks that make you shrink. Two,
    there are foods that make you grow. Three, animals can talk. Four, cats
    can disappear. Five, there is a place called Underland.
    Six, I can slay the Jabberwocky.

  • 206. Data: 2010-10-22 20:35:49
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia 22 Oct 2010 21:12:33 +0200, januszek napisał(a):

    > Andrzej Libiszewski napisa?(a):
    >
    > [...]
    >
    > Wodny Swiat? ;)
    >
    > j.

    Możliwe :)

    A world is supported by four things ... the learning of the wise,
    the justice of the great, the prayers of the righteous and the valor
    of the brave. But all of these are as nothing ... without a ruler
    who knows the art of ruling. Make that the science of your tradition!

  • 207. Data: 2010-10-22 20:37:03
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 22 Oct 2010 19:49:27 +0200, quent napisał(a):

    > :-)

    > Armię nie.

    A za co chcesz żeby ją państwo utrzymało, z ciekawości?

    "Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

  • 208. Data: 2010-10-22 20:39:48
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 22 Oct 2010 18:55:49 +0200, Marcin [3M] napisał(a):

    > Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    > wiadomości news:lxmb47pn8cnu$.16khm4n7k11x0.dlg@40tude.net...

    > Oczywiste jest to, że mamy niewłaściwą głowę państwa.

    A co, uważasz że lepiej byś się spisywał? Czy może zgodnie z linią prezesa
    będziesz negował wynik wyborów?

    "I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem
    all that unusual to be drinking with a White Rabbit, a short guy who
    resembled Bertrand Russell, a grinning Cat, and my old friend Luke
    Raynard, who was singing Irish ballads while a peculiar landscape
    shifted from mural to reality at his back."

  • 209. Data: 2010-10-22 21:55:54
    Od: nb <n...@n...net>

    at Fri 22 of Oct 2010 12:53, Grzegorz Krukowski wrote:

    > Jest mi znane takie jedno państwo na naszym kontynencie, które ma i
    > ropę i podatki.

    Norwegia?

    > Ba! państwo to uważa że mimo ropy i tak jak największą
    > część budżetu powinny zapewnić podatki, które nie pochodzą od obrotu i
    > przetwórstwa ropy, dzięki czemu obywatele mają ,,przyjemność'' płacić
    > całkiem dużo swemu państwu.
    > Na dodatek ci obrzydliwi socjaliści tak to zamataczyli, że zyski z
    > ropy są chomikowane na przyszłość. Przecież ropa się skończy, a co
    > niektóry jeszcze pamiętają jak bieda piszczała po kątach, co zresztą
    > bogato opisano w literaturze pięknej.

    Hamsun - "Głód"?

    --
    nb

  • 210. Data: 2010-10-22 22:07:18
    Od: nb <n...@n...net>

    at Fri 22 of Oct 2010 17:08, b...@n...pl wrote:

    > I kto ma płacić za naukę powszechną? Rodzice? No już to widzę - Zocha,
    > na flachę nie ma, a ty k... dziecko do szkoły posyłasz? To tworzenie
    > sobie armii bezrobotnych, co oznacza w perspektywie armię przestępców,
    > bo opieki społecznej też żadnej nie ma, a analfabeta to teraz nawet
    > pracy przy kopaniu rowów nie znajdzie.

    > Akurat sądy są przeinwestowane. Wydajemy na nie najwięcej kasy z całej
    > UE. Tylko, że organizacja pracy jest taka, a nie inna.

    > W Meksyku masz model gdzie rząd się już nikim nie opiekuje,
    > szczególnie w miastach na pograniczu z USA. Ale większość osób nie
> [...]

    Oglądałem w GoogleEarth pogranicze United States i Estados Unidos
    Po stronie Mexicanos tłok a po stronie of America jedynie ścieżki
    patroli granicznych. Moim zdaniem ludzie raczej unikaja nieszczęścia
    i głosują nogami.

    --
    nb