eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowa"Pozyczyli" sobie jego zdjecie i zglosili sprawe do prokuraturyRe: "Pozyczyli" sobie jego zdjecie i zglosili sprawe do prokuratury
  • Data: 2010-10-23 10:20:11
    Temat: Re: "Pozyczyli" sobie jego zdjecie i zglosili sprawe do prokuratury
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "quent" <x...@x...com> napisał:

    > Ludzie mają strasznie czerwono w głowach. Nawet tu w tym wątku to widać.

    Zgadza się. Ja bym jednak użył innej nazwy - populizm. Bo żądanie od państwa
    rozdawnictwa i rozdmuchanej opieki socjalnej występuje w wielu krajach - nie
    tylko tych, które byly niegdyś dotknięte klęską komunizmu czy realnego
    socjalizmu.

    > Cała nadzieja w przyszłych pokoleniach. ZTCW JKM jest bardziej popularny
    > wśród młodych właśnie. Podobnie zresztą jak w USA zyskuje wśród młodych
    jego
    > poglądowy odpowiednik - Ron Paul.
    > [...]

    Obawiam się, zę JKM jednak nie ma szans. Lansuje zbyt uproszczony (choć
    dzięki temu przemawiający do wyobraźni) model świata który jest w praktyce
    niemożliwy do zrealizowania. Poza tym jest zbyt radykalny - nie uznaje
    żadnych kompromisów - co oznaczaw praktyce zerową zdolność koalicyjną.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)