-
31. Data: 2013-05-25 21:37:49
Temat: Re: Pozorna zaleta nowoczesnego diesla
Od: _Michał <m...@g...pl>
On 5/24/2013 10:16 PM, m...@i...pl wrote:
>> Benzyniaki też mają ten problem, tylko że turbo benzyniaki, tam moment
>> tez jest ogromny już od 3kRPM i nieraz przekracza 500Nm :)
>
> 840Nm
840 to już chyba turbo benzyna ?
bez turbo pod ~600 podchodzi w zwykłych silnikach
-
32. Data: 2013-05-25 21:53:00
Temat: Re: Pozorna zaleta nowoczesnego diesla
Od: _Michał <m...@g...pl>
On 5/25/2013 5:54 PM, Stefan Szczygielski wrote:
> Ja w Volvie V40 2.0T miałem taki ficzer - na pierwszym i drugim biegu
> maksymalny moment obrotowy był ograniczany (oprócz obecności
> ograniczacza momentu obrotowego w przypadku poślizgu kół aka
> stabilizatora toru jazdy DSA). Ficzer dawał taki śmieszny efekt, że przy
> przyspieszaniu w okolicy bo ja wiem 60-80km/h (?) załączenie trzeciego
> biegu dawało wrażenie dodatkowego nadmiaru mocy pod za przeproszeniem
> pedałem. ;) No i samochód miał dwumasę, która przez mój okres
> eksploatacji się nie popsuła, a sama praca sprzęgła z wysprzęglikiem
> centralnym w tym samochodzie to chyba najlepszy zestaw z jakim jeździłem.
Jeśli to ten sam silnik 2.0 to w S40 i Safrane2.0 - to były
rzeczy nie do zajechania.
tz. popsuło się jak się tym S40 przywaliło w filar na śliskim ;)
limiter dawali do 2.0T, po co ?
-
33. Data: 2013-05-25 21:56:17
Temat: Re: Pozorna zaleta nowoczesnego diesla
Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>
On 05/25/2013 09:37 PM, _Michał wrote:
> On 5/24/2013 10:16 PM, m...@i...pl wrote:
>
>>> Benzyniaki też mają ten problem, tylko że turbo benzyniaki, tam moment
>>> tez jest ogromny już od 3kRPM i nieraz przekracza 500Nm :)
>>
>> 840Nm
>
> 840 to już chyba turbo benzyna ?
>
> bez turbo pod ~600 podchodzi w zwykłych silnikach
5.5 litra v12 biturbo
-
34. Data: 2013-05-26 09:28:48
Temat: Re: Pozorna zaleta nowoczesnego diesla
Od: DoQ <p...@d...gmail.com>
W dniu 2013-05-25 21:30, Przemeq pisze:
> renault thalia 1.5 dci 65 KM 2004 rok
> na autostradzie w DE przy 160 spaliła 5.7.
> Moja ocena opłacało się autko dalej jeździ nic się nie dzieje .
Biedny silniczek.
-
35. Data: 2013-05-26 12:09:39
Temat: Re: Pozorna zaleta nowoczesnego diesla
Od: _Michał <m...@g...pl>
On 5/25/2013 9:56 PM, m...@i...pl wrote:
> On 05/25/2013 09:37 PM, _Michał wrote:
>> On 5/24/2013 10:16 PM, m...@i...pl wrote:
>>
>>>> Benzyniaki też mają ten problem, tylko że turbo benzyniaki, tam moment
>>>> tez jest ogromny już od 3kRPM i nieraz przekracza 500Nm :)
>>>
>>> 840Nm
>>
>> 840 to już chyba turbo benzyna ?
>>
>> bez turbo pod ~600 podchodzi w zwykłych silnikach
>
> 5.5 litra v12 biturbo
SOHC 5.5 36V Bi-Turbo, taki koło ~500 koni ?
Coś to z sensem przenosi na koła, czy dym z opon do 90km/h :) ?
-
36. Data: 2013-05-26 17:49:48
Temat: Re: Pozorna zaleta nowoczesnego diesla
Od: Przemeq <p...@o...eu>
W dniu 2013-05-26 09:28, DoQ pisze:
> W dniu 2013-05-25 21:30, Przemeq pisze:
>> renault thalia 1.5 dci 65 KM 2004 rok
>> na autostradzie w DE przy 160 spaliła 5.7.
>> Moja ocena opłacało się autko dalej jeździ nic się nie dzieje .
>
> Biedny silniczek.
>
Nie wiem czy biedny już 9 lat i jeździ dalej.
Wbrew obiegowej opinii w DE nie wszyscy jada na autostradzie 200
i więcej.
Przemeq
-
37. Data: 2013-05-26 17:58:01
Temat: Re: Pozorna zaleta nowoczesnego diesla
Od: DoQ <p...@d...gmail.com>
W dniu 2013-05-26 17:49, Przemeq pisze:
>> Biedny silniczek.
> Nie wiem czy biedny już 9 lat i jeździ dalej.
> Wbrew obiegowej opinii w DE nie wszyscy jada na autostradzie 200
> i więcej.
Trudno żebyś jechał tym dCi 200.
-
38. Data: 2013-05-26 19:07:48
Temat: Re: Pozorna zaleta nowoczesnego diesla
Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>
On 05/26/2013 12:09 PM, _Michał wrote:
> On 5/25/2013 9:56 PM, m...@i...pl wrote:
>> On 05/25/2013 09:37 PM, _Michał wrote:
>>> On 5/24/2013 10:16 PM, m...@i...pl wrote:
>>>
>>>>> Benzyniaki też mają ten problem, tylko że turbo benzyniaki, tam moment
>>>>> tez jest ogromny już od 3kRPM i nieraz przekracza 500Nm :)
>>>>
>>>> 840Nm
>>>
>>> 840 to już chyba turbo benzyna ?
>>>
>>> bez turbo pod ~600 podchodzi w zwykłych silnikach
>>
>> 5.5 litra v12 biturbo
>
> SOHC 5.5 36V Bi-Turbo, taki koło ~500 koni ?
>
> Coś to z sensem przenosi na koła, czy dym z opon do 90km/h :) ?
do 120km/h a jak jest mokro to do 200km/h
-
39. Data: 2013-05-26 19:25:17
Temat: Re: Pozorna zaleta nowoczesnego diesla
Od: DoQ <p...@d...gmail.com>
W dniu 2013-05-24 14:44, RadoslawF pisze:
> Nowoczesne diesle nie mają zalet, a tylko wady. To co wydaje się
> zaletą po spojrzeniu z drugiej strony jest wadą. Dzisiaj nowoczesny
(...)
- dom bo filtr cząstek stałych przy pomocy komputera pokładowego
> zredukuje moc. To do czego się nadaje ? poza pochwaleniem
> się kolegom że mam takiego fajnego diesla ?
dokładnie tak, lepiej pochwalić się instalacją LPG - to dopiero robi
wrażenie na kumplach!
-
40. Data: 2013-05-26 21:49:12
Temat: Re: Pozorna zaleta nowoczesnego diesla
Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Dnia 2013-05-26 19:25, Użytkownik DoQ napisał:
> - dom bo filtr cząstek stałych przy pomocy komputera pokładowego
>> zredukuje moc. To do czego się nadaje ? poza pochwaleniem
>> się kolegom że mam takiego fajnego diesla ?
>
> dokładnie tak, lepiej pochwalić się instalacją LPG - to dopiero robi
> wrażenie na kumplach!
Dokup i się chwal, trollu LPGowy. Dokup sobie jeszcze rowerek
z przyczepką. :-)
Pozdrawiam