  • 31. Data: 2013-05-25 21:37:49
    Temat: Re: Pozorna zaleta nowoczesnego diesla
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 5/24/2013 10:16 PM, m...@i...pl wrote:

    > 840Nm

    840 to już chyba turbo benzyna ?

    bez turbo pod ~600 podchodzi w zwykłych silnikach

  • 32. Data: 2013-05-25 21:53:00
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 5/25/2013 5:54 PM, Stefan Szczygielski wrote:
> [...]
    > maksymalny moment obrotowy był ograniczany (oprócz obecności
    > ograniczacza momentu obrotowego w przypadku poślizgu kół aka
    > stabilizatora toru jazdy DSA). Ficzer dawał taki śmieszny efekt, że przy
    > przyspieszaniu w okolicy bo ja wiem 60-80km/h (?) załączenie trzeciego
    > biegu dawało wrażenie dodatkowego nadmiaru mocy pod za przeproszeniem
    > pedałem. ;) No i samochód miał dwumasę, która przez mój okres
    > eksploatacji się nie popsuła, a sama praca sprzęgła z wysprzęglikiem
    > centralnym w tym samochodzie to chyba najlepszy zestaw z jakim jeździłem.

    Jeśli to ten sam silnik 2.0 to w S40 i Safrane2.0 - to były
    rzeczy nie do zajechania.

    tz. popsuło się jak się tym S40 przywaliło w filar na śliskim ;)

    limiter dawali do 2.0T, po co ?

  • 33. Data: 2013-05-25 21:56:17
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 05/25/2013 09:37 PM, _Michał wrote:

    > 840 to już chyba turbo benzyna ?
    >
    > bez turbo pod ~600 podchodzi w zwykłych silnikach

    5.5 litra v12 biturbo

  • 34. Data: 2013-05-26 09:28:48
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-25 21:30, Przemeq pisze:
    > renault thalia 1.5 dci 65 KM 2004 rok
    > na autostradzie w DE przy 160 spaliła 5.7.
    > Moja ocena opłacało się autko dalej jeździ nic się nie dzieje .

    Biedny silniczek.

  • 35. Data: 2013-05-26 12:09:39
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 5/25/2013 9:56 PM, m...@i...pl wrote:

    > 5.5 litra v12 biturbo

    SOHC 5.5 36V Bi-Turbo, taki koło ~500 koni ?

    Coś to z sensem przenosi na koła, czy dym z opon do 90km/h :) ?

  • 36. Data: 2013-05-26 17:49:48
    Od: Przemeq <p...@o...eu>

    W dniu 2013-05-26 09:28, DoQ pisze:

    > Biedny silniczek.

    Nie wiem czy biedny już 9 lat i jeździ dalej.
    Wbrew obiegowej opinii w DE nie wszyscy jada na autostradzie 200
    i więcej.

    Przemeq

  • 37. Data: 2013-05-26 17:58:01
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-26 17:49, Przemeq pisze:
    > Nie wiem czy biedny już 9 lat i jeździ dalej.
    > Wbrew obiegowej opinii w DE nie wszyscy jada na autostradzie 200
    > i więcej.

    Trudno żebyś jechał tym dCi 200.

  • 38. Data: 2013-05-26 19:07:48
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 05/26/2013 12:09 PM, _Michał wrote:

    > SOHC 5.5 36V Bi-Turbo, taki koło ~500 koni ?
    >
    > Coś to z sensem przenosi na koła, czy dym z opon do 90km/h :) ?
    do 120km/h a jak jest mokro to do 200km/h

  • 39. Data: 2013-05-26 19:25:17
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-24 14:44, RadoslawF pisze:
    > Nowoczesne diesle nie mają zalet, a tylko wady. To co wydaje się
    > zaletą po spojrzeniu z drugiej strony jest wadą. Dzisiaj nowoczesny
    (...)

    - dom bo filtr cząstek stałych przy pomocy komputera pokładowego
    > zredukuje moc. To do czego się nadaje ? poza pochwaleniem
    > się kolegom że mam takiego fajnego diesla ?

    dokładnie tak, lepiej pochwalić się instalacją LPG - to dopiero robi
    wrażenie na kumplach!

  • 40. Data: 2013-05-26 21:49:12
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-05-26 19:25, Użytkownik DoQ napisał:

    > - dom bo filtr cząstek stałych przy pomocy komputera pokładowego
    >
    > dokładnie tak, lepiej pochwalić się instalacją LPG - to dopiero robi
    > wrażenie na kumplach!

    Dokup i się chwal, trollu LPGowy. Dokup sobie jeszcze rowerek
    z przyczepką. :-)