-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
npeer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-medi
a.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-
01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!no
t-for-mail
Date: Sat, 25 May 2013 21:53:00 +0200
From: _Michał <m...@g...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130509
Thunderbird/17.0.6
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pozorna zaleta nowoczesnego diesla
References: <knnep8$tg3$1@node1.news.atman.pl>
<xsfcuj6350cd$.1728tanbztfsg$.dlg@40tude.net>
<51a0deb8$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <51a0deb8$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 17
Message-ID: <51a116a0$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: nat1-115.ghnet.pl
X-Trace: 1369511584 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1226 91.150.220.115:7921
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1895
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2493240
[ ukryj nagłówki ]On 5/25/2013 5:54 PM, Stefan Szczygielski wrote:
> Ja w Volvie V40 2.0T miałem taki ficzer - na pierwszym i drugim biegu
> maksymalny moment obrotowy był ograniczany (oprócz obecności
> ograniczacza momentu obrotowego w przypadku poślizgu kół aka
> stabilizatora toru jazdy DSA). Ficzer dawał taki śmieszny efekt, że przy
> przyspieszaniu w okolicy bo ja wiem 60-80km/h (?) załączenie trzeciego
> biegu dawało wrażenie dodatkowego nadmiaru mocy pod za przeproszeniem
> pedałem. ;) No i samochód miał dwumasę, która przez mój okres
> eksploatacji się nie popsuła, a sama praca sprzęgła z wysprzęglikiem
> centralnym w tym samochodzie to chyba najlepszy zestaw z jakim jeździłem.
Jeśli to ten sam silnik 2.0 to w S40 i Safrane2.0 - to były
rzeczy nie do zajechania.
tz. popsuło się jak się tym S40 przywaliło w filar na śliskim ;)
limiter dawali do 2.0T, po co ?
Następne wpisy z tego wątku
- 25.05.13 21:56 m...@i...pl
- 26.05.13 09:28 DoQ
- 26.05.13 12:09 _Michał
- 26.05.13 17:49 Przemeq
- 26.05.13 17:58 DoQ
- 26.05.13 19:07 m...@i...pl
- 26.05.13 19:25 DoQ
- 26.05.13 21:49 RadoslawF
- 26.05.13 21:50 DoQ
- 26.05.13 23:27 RadoslawF
- 27.05.13 12:08 Kamil 'Model
- 28.05.13 06:09 ddddddd
- 28.05.13 08:32 RadoslawF
- 28.05.13 11:10 komar
- 28.05.13 19:09 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=