eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPozorna zaleta nowoczesnego dieslaRe: Pozorna zaleta nowoczesnego diesla
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    npeer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-medi
    a.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-
    01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!no
    t-for-mail
    Date: Sat, 25 May 2013 21:53:00 +0200
    From: _Michał <m...@g...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130509
    Thunderbird/17.0.6
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pozorna zaleta nowoczesnego diesla
    References: <knnep8$tg3$1@node1.news.atman.pl>
    <xsfcuj6350cd$.1728tanbztfsg$.dlg@40tude.net>
    <51a0deb8$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <51a0deb8$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 17
    Message-ID: <51a116a0$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: nat1-115.ghnet.pl
    X-Trace: 1369511584 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1226 91.150.220.115:7921
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1895
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2493240
    [ ukryj nagłówki ]

    On 5/25/2013 5:54 PM, Stefan Szczygielski wrote:
    > Ja w Volvie V40 2.0T miałem taki ficzer - na pierwszym i drugim biegu
    > maksymalny moment obrotowy był ograniczany (oprócz obecności
    > ograniczacza momentu obrotowego w przypadku poślizgu kół aka
    > stabilizatora toru jazdy DSA). Ficzer dawał taki śmieszny efekt, że przy
    > przyspieszaniu w okolicy bo ja wiem 60-80km/h (?) załączenie trzeciego
    > biegu dawało wrażenie dodatkowego nadmiaru mocy pod za przeproszeniem
    > pedałem. ;) No i samochód miał dwumasę, która przez mój okres
    > eksploatacji się nie popsuła, a sama praca sprzęgła z wysprzęglikiem
    > centralnym w tym samochodzie to chyba najlepszy zestaw z jakim jeździłem.

    Jeśli to ten sam silnik 2.0 to w S40 i Safrane2.0 - to były
    rzeczy nie do zajechania.

    tz. popsuło się jak się tym S40 przywaliło w filar na śliskim ;)

    limiter dawali do 2.0T, po co ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: