  • 21. Data: 2011-08-20 12:08:55
    Temat: Re: Poznan, wypadek, bezsensowny komentarz bo i smierc bezsensowna...
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> napisał w
    wiadomości news:j2mv22$386$1@node2.news.atman.pl...

    > Wskaż gdzie tak napisałem.

    Twierdzisz, że obowiązuje zakaz jazdy środkiem pasa.
    A Leszek i ja twierdzimy (zgodnie z przepisami) że środek pasa _może
    być_ najbliższą odległością od prawej krawędzi jezdni.

    Zresztą byłoby miło gdybyś pokazał, że nie o zacietrzewienie chodzi,
    tylko o niewiedzę.
    Jeśli wiesz o przepisie wyznaczającym maksymalną odległość od prawej
    krawędzi jezdni lub pasa - podziel się ze mną tą wiedzą. Dzięki niej
    mogę uniknąć płacenia mandatu i narażania innych użytkowników drogi na
    niebezpieczeństwo. Rajt?

    > Głupich nie sieją.

    To komentarz do linka z Twojej sygnaturki, tak?

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 22. Data: 2011-08-20 12:40:24
    Od: Monster <a...@o...pl>

    > Uwaga - przetestuję twoją inteligencję poznawczą. Czy twoim zdaniem
    > środek pasa stanowi jego możliwie najbliższą prawej strony część ?

    Zasadnicze pytanko:Jeździsz czy tylko teoretyzujesz?
    Blisko prawej jeździ się tylko na kursie i egzaminie-jest to po prostu
    najniebezpieczniejsza możliwość-łatwo można być zepchniętym na
    pobocze/krawężnik,często w sznurku ktoś próbuje jechać obok,na
    podrzędnych drogach zazwyczaj prawa jest zapiaszczona,ze środka pasa
    łatwiej zwiać do lewej przed włączającym się do ruchu kapelusznikiem etc.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 23. Data: 2011-08-20 15:22:42
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Jacot" <j...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Zaryzykowalbym twierdzenie, ze moze nia byc nawet srodek lewego
    > pasa,
    > niekiedy.

    Racja

    > Gdyby intencja nie tyle nawet ustawodawcy co autorow tych zapisow
    > bylo
    > okreslenie takiej odleglosci to by ja okreslili.

    Druga racja.

    > A tego Ci nic nie zagwarantuje, jak widac na obrazku, absurdalne
    > interpretacje to nasza specjalnosc narodowa;)

    Po trzykroć zatem racja.
    Ach, jak ja lubię się zgadzać z mądrymi ludźmi. I vice versa. Tak fama
    głosi. (:

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 24. Data: 2011-08-20 15:26:21
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Jasio" <b...@g...pl> wrote:

> [...]

    A tego Ci nic nie zagwarantuje, jak widac na obrazku, absurdalne
    interpretacje to nasza specjalnosc narodowa;)

    Pozdrowionka
    Jacot M10
    http://www.junak.riders.pl
    http://stokrotka.ath.cx

  • 25. Data: 2011-08-20 20:15:47
    Od: "siny" <s...@w...pl>

    czy oni jechali 50 czy 80 km/h
    > nie ma w tym momencie zadnego znaczenia.
    >
    > --

    mysle zy wszystko tu rozbilo sie wlasnie o te predkosc
    znaczy ze tu kluczowa role odegrala

  • 26. Data: 2011-08-21 00:30:15
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-08-20 14:40, Monster pisze:

    > Zasadnicze pytanko:Jeździsz czy tylko teoretyzujesz?

    Pewnie nie zrobię Ci l oda moją odpowiedzią ... ale co tam -
    zszokuję prm: Mam, jeżdżę, lubuję się w interpretacji, itd. A
    wracając: na co dzień jestem pieszym. Jeżdżę również skuterem o
    poj 70 cm. Jeżdżę również skuterem o pojemności 500 ccm. Ba !
    jeżdżę samochodem o pojemności 1400 ccm ...ale jak rozumiem ja
    to pizda jestem, bo mam "za szerokie spojrzenie" e...

    > Blisko prawej jeździ się tylko na kursie i egzaminie-jest to po

    BZDURA.

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 27. Data: 2011-08-22 18:26:41
    Od: Monster <a...@o...pl>

    > Pewnie nie zrobię..
    Jeśli chodzi o interpretację pierwszy raz w słyszałem żeby jakikolwiek
    policjant się czepiał jazdy środkiem pasa,jak dla mnie środek jest dla
    mnie tą odległością najbliżej prawej strony:-)Na środku nie ma też koleiny.
    Jak Ci wygodnie bokiem to twoja sprawa,jakieś wyjątki muszą być:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 28. Data: 2011-08-22 19:57:42
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    "Rafał \"SP\" Gil" pisze:

    > BZDURA.

    Bzdura bo na kursie się tak nie jeździ (w co uwierzę), czy też bzdura że
    po kursie się tak nie jeździ.

    Jak sam starasz się jeździć? Ja jeżdżę środkiem pasa, jeśli zbieram się
    do wyprzedzenia - przechodzę na lewą część pasa.
    Poza tym tor jazdy dobieram w zależności od rozsypanego piasku na
    skrzyżowaniach. Po mokrym lipcu jest tego dość dużo.

    IMO najważniejsza rzecz czy przesłanie przepisu o trzymaniu się prawej
    strony - daj szansę aby jadący szybciej mogli Cię wyprzedzić. W innej
    sytuacji nie wyobrażam sobie np. jazdy przy krawężniku na skrzyżowaniu,
    gdzie przy okazji skrętu w prawo zahaczam paru pieszych.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 29. Data: 2011-08-22 20:07:16
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 18 Aug 2011 22:08:25 +0200, Piotr May napisał(a):

    > jest jasna: BUS wymusił pierwszeństwo i czy oni jechali 50 czy 80 km/h
    > nie ma w tym momencie zadnego znaczenia.

    Ale czy jechali 50, czy 150 już ma...

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 30. Data: 2011-08-28 22:45:59
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 234 roku bieżącego, Monster zeznał(a) jak następuje:

> [...]
    > środek jest dla mnie tą odległością najbliżej prawej strony:-)Na
    > środku nie ma też koleiny. Jak Ci wygodnie bokiem to twoja

    Za to najwięcej syfu, czasem się trafią nakrętki, śruby :-)

    Dziś widziałem klocek hamulcowy. Kurde do teraz się zastanawiam, wypadł
    komuś czy co.

    Najlepiej moim skromnym zdaniem koleiną (nawet jeśli akurat mamy
    szczęście i jej nie ma) lewą albo prawą w zależności od okoliczności.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl