  • 11. Data: 2011-08-19 16:10:16
    Temat: Re: Poznan, wypadek, bezsensowny komentarz bo i smierc bezsensowna...
    Od: w_wi <s...@o...eu>

    W dniu 2011-08-18 22:08, Piotr May pisze:

    > Tak, pewnie troche racji ma, ale jak on moze po raz kolejny wydawać
    > wyrok w sprawie ? on jest policjantem nie sędzią. Tymbardziej ze sprawa
    > jest jasna: BUS wymusił pierwszeństwo i czy oni jechali 50 czy 80 km/h
    > nie ma w tym momencie zadnego znaczenia.

    ależ oni jechali ze 200 na h, tak twierdził naoczny świadek w TVN o 19
    (dobre, chyba miał radar z homologacją w oczach)

  • 12. Data: 2011-08-19 16:12:50
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-08-19 18:10, w_wi pisze:

    > ależ oni jechali ze 200 na h, tak twierdził naoczny świadek w TVN o 19
    > (dobre, chyba miał radar z homologacją w oczach)
    Jest takie,bodajże policyjne hasło: "łże jak naoczny świadek"

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 13. Data: 2011-08-19 18:00:25
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> napisał w
    wiadomości news:j2m1q8$3pa$2@node2.news.atman.pl...

    > Masz gdzieś wyłączenie w PoRD zwalniające motocyklistę z tej zasady
    > ogólnej ruchu pojazdów ?

    Nie mam. Bo jej nie ma.
    Chetnie za to przeczytam ile, wedlug Twojego PoRD, wynosi odleglosc,
    ktora uznaje sie za "mozliwie bliska".

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 14. Data: 2011-08-19 22:32:18
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-08-19 20:00, Jasio pisze:

    > Nie mam. Bo jej nie ma.
    > Chetnie za to przeczytam ile, wedlug Twojego PoRD, wynosi
    > odleglosc, ktora uznaje sie za "mozliwie bliska".

    Uwaga - przetestuję twoją inteligencję poznawczą. Czy twoim
    zdaniem środek pasa stanowi jego możliwie najbliższą prawej
    strony część ?

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 15. Data: 2011-08-19 23:34:12
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sat, 20 Aug 2011 00:32:18 +0200, Rafał "SP" Gil <u...@m...pl>
    wrote:

    > Uwaga - przetestuję twoją inteligencję poznawczą. Czy twoim zdaniem
    > środek pasa stanowi jego możliwie najbliższą prawej strony część ?

    Zależy od sytuacji na drodze, jeżeli jechanie bardziej w prawo niż
    na środku zmniejsza bezpieczeństwo (bo, na przykład, po prawej stronie
    i po lewej są koleiny, albo jest mokro, albo ze środka pasa jest lepsza
    widoczność, albo jadąc na środku pasa jest mniejsze ryzyko, że samochód
    jadący za mną postanowi wyprzedzić mnie na tym samym pasie nie
    zachowując wymaganego kodeksem odstępu 1 metra) to znaczy, że
    jadę częścią pasa możliwie najbliższą prawej strony, jakbym jechał
    bardziej w prawo byłoby niebezpiecznie, więc nie jest możliwe
    żebym jechał bardziej w prawo, proste. :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 16. Data: 2011-08-19 23:50:50
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-08-20 01:34, Leszek Karlik pisze:

    > Zależy od sytuacji na drodze, jeżeli jechanie bardziej w prawo niż
    > na środku zmniejsza bezpieczeństwo (bo, na przykład, po prawej
    > stronie

    Masz rację. Zależy od sytuacji. Np jeśli ktoś wybudował dla jaj
    na środku jezdni mur, albo zostawił kibel - zmniejszyć można
    bezpieczeństwo zawracając albo nie jadąc po prostu.

  • 17. Data: 2011-08-19 23:51:29
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > na środku jezdni mur, albo zostawił kibel - zmniejszyć można
    ^^^^^^^^^^
    zwiększyć

  • 18. Data: 2011-08-20 00:00:01
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sat, 20 Aug 2011 01:50:50 +0200, Rafał "SP" Gil <u...@m...pl>
    wrote:

    [...]
    > Masz rację. Zależy od sytuacji. Np jeśli ktoś wybudował dla jaj na
    > środku jezdni mur, albo zostawił kibel - zmniejszyć można bezpieczeństwo
    > zawracając albo nie jadąc po prostu.

    Hm, Twoje reductio ad absurdum zupełnie mnie przekonało, możesz się
    uważać za zwycięzcę w Tej dyskusji, każdy motocykl powinien jechać
    trąc prawą stroną opony o krawężnik.

    (A jak ktoś tego nie robi, to mandacik, tak samo dla wszystkich
    osób jadących lewym pasem - prawo nakazuje jechać prawym w
    miarę możliwości).

    Ja zaczynam od jutra. Krawężniki, witajcie!

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 19. Data: 2011-08-20 00:27:44
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-08-20 02:00, Leszek Karlik pisze:

    > uważać za zwycięzcę w Tej dyskusji, każdy motocykl powinien jechać
    > trąc prawą stroną opony o krawężnik.

    Wskaż gdzie tak napisałem.

    > Ja zaczynam od jutra. Krawężniki, witajcie!

    Głupich nie sieją.

  • 20. Data: 2011-08-20 06:21:39
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Leszek Karlik" <l...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Zależy od sytuacji na drodze

    Zgadza się.
    W Warszawie, na moście Poniatowskiego, w kierunku centrum jadę rowerem przy
    lewej krawędzi lewego pasa. I to jest jedyne "mozliwie blisko prawej
    krawedzi jezdni". Być może są ludzie, ktorym to nie mieści się w głowie, ale
    jak widać nie zawsze <możliwie blisko = nie dalej niż np. 25 cm>. W tym
    przypadku odległość "możliwie blisko prawej krawedzi jezdni" wynosi "jak
    najbliżej lewej krawędzi jezdni".

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl