  • 1. Data: 2011-08-17 22:43:41
    Temat: Xj600 linka gazu
    Od: coolboyy <bartek6514@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam
    Jestem Świeżakiem jeśli chodzi o motory i dopiero zaczynam swoją przygodę
    z nimi więc chciałbym się dowiedzieć od czego są 2 linki przy manetce gazu
    (jedna jest na pewno od gazu)??

  • 2. Data: 2011-08-18 06:38:25
    Temat: Re: Xj600 linka gazu
    Od: juhass <j...@p...fm>

    W dniu 2011-08-18 00:43, coolboyy pisze:
> [...]
    > przygodę z nimi więc chciałbym się dowiedzieć od czego są 2 linki przy
    > manetce gazu (jedna jest na pewno od gazu)??

    Obie są od gazu!!!
    Jedna ciągnie, druga też ciągnie, ale w drugą stronę!
    Na drugi raz trochę poczytaj zanim napiszesz!!! ;)

    --
    Pozdrawiam:
    juhass (vfr800)

  • 3. Data: 2011-08-18 14:27:21
    Od: Monster <a...@o...pl>

> [...]
    > przygodę z nimi więc chciałbym się dowiedzieć od czego są 2 linki przy
    > manetce gazu (jedna jest na pewno od gazu)??

    Jednej jest smutno.

    --
    Tomek
    BMW R1100S