  • 1. Data: 2011-08-17 22:03:26
    Temat: Cagiva problem
    Od: wojtas1991 <w_pawlak1991@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam wszystkich mam prblem mały. Mam Cagive 125ccm. Chodzi o to ze
    jechałem i nagle zaczeło cos stukać. Zjechałem na pobocze dałem odpocząć
    maszynie i po jakims czasie znow właczyłem i bylo stukanie wiecie moze co
    to jest ?? czy rozwalil sie sworzeń na tłoku czy cos z korbowodem ??

  • 2. Data: 2011-08-18 19:06:42
    Temat: Re: Cagiva problem
    Od: szafira96 <muszu96@_NOSPAM_vp.pl>

    wojtas1991napisal

> [...]
    > maszynie i po jakims czasie znow właczyłem i bylo stukanie wiecie moze co
    > to jest ?? czy rozwalil sie sworzeń na tłoku czy cos z korbowodem ??

    Stawiam na korbowód ;P

  • 3. Data: 2011-08-18 19:11:46
    Od: szafira96 <muszu96@_NOSPAM_vp.pl>

    szafira96napisal

    > wojtas1991napisal

    > Stawiam na korbowód ;P

    > --

    szafira96

  • 4. Data: 2011-08-18 20:18:55
    Od: Ryback <k...@y...com>

    On 18 Sie, 00:03, wojtas1991 <w_pawlak1991@_NOSPAM_o2.pl> wrote:
> [...]
    > maszynie  i po jakims czasie znow właczyłem i bylo stukanie wiecie moze co
    > to jest ?? czy rozwalil sie sworzeń na tłoku czy cos z korbowodem ??

    To stukostrachy (tomyknockers). Choćby mi zęby rwali...

  • 5. Data: 2011-08-18 22:40:45
    Od: wojtas1991 <w_pawlak1991@_NOSPAM_o2.pl>

    Rybacknapisal

    > To stukostrachy (tomyknockers). Choćby mi zęby rwali...

    Tak korbowot poszedl