  • 31. Data: 2011-08-29 16:34:08
    Temat: Re: Poznan, wypadek, bezsensowny komentarz bo i smierc bezsensowna...
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    PawelK vel Pablo pisze:

    > Najlepiej moim skromnym zdaniem koleiną (nawet jeśli akurat mamy
    > szczęście i jej nie ma) lewą albo prawą w zależności od okoliczności.

    W terenie koleina jest dobra, ale na asfalcie raczej źle się czuję w dołku.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 32. Data: 2011-08-29 19:26:50
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-08-29 00:45, PawelK vel Pablo pisze:

    > Za to najwięcej syfu, czasem się trafią nakrętki, śruby :-)
    >
    > Dziś widziałem klocek hamulcowy. Kurde do teraz się zastanawiam, wypadł
    > komuś czy co.
    Trafiłem raz w centrum w wałek ze skrzyni biegów,najechałem kołem i
    dostałem w buta,no i budkę telefoniczną prawie trafiłem na środkowym
    pasie-menele nieśli:-)
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 33. Data: 2011-09-02 16:33:52
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-08-18 16:59, Piotr May pisze:
    > http://epoznan.pl/news-news-27064-Tragiczny_wypadek_
    na_Zamenhofa_nie_zyja_dwie_osoby

    > Bez sensu taki nius na grupie, wiem. Troche jakos mi przypomina wypadek
    > z Zdziarki. Tu tez ktos nie mial wyobrazni, albo oslepl nagle - a
    > przynajmniej wszystko na to wskazuje.
    >
    > Stary juz jestem, ale jesli dwie osoby gina w taki sposob to mnie to
    > rusza, i rodzi sie w mojej glowie pytanie - dwie osoby nie myslaly i
    > jechaly za szybko ? (sadzac po "obrazeniach" busa niezbyt) czy pan
    > kierowca po prostu oslepl ?
    >
    > tak czy siak, wkurwia ze gina motocyklisci w tak glupi sposob

    mogli mnie zabić ci odmóżdżeni piraci, dobrze że już leżą w kostnicy

    --
    F'pockokah az przytópęm

  • 34. Data: 2011-09-02 16:37:00
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-08-19 13:34, Jacot pisze:

    > Czyzby nie bylo to prawda?

    jak jeździcie tak skończycie. Najczęściej idziecie na złom razem z
    motocyklem

    --
    F'pockokah az przytópęm

  • 35. Data: 2011-09-03 15:32:47
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 245 roku bieżącego, Diabełson zeznał(a) jak następuje:

    > mogli mnie zabić ci odmóżdżeni piraci, dobrze że już leżą w kostnicy

    W tolkienowskiej mitologii Śródziemia trolle to wielkie stwory o
    potężnej sile. Zostały stworzone przez Morgotha, podobnie jak orkowie i
    smoki. Pod wpływem słońca zmieniały się w kamień. Ze słów Drzewca
    wynika, że trolle to parodia entów, tak jak orkowie są parodią elfów.

    W Wiedźmie Olgi Gromyko trolle są stworami podobnymi do ludzi, które
    bardzo przeklinają (na szczęście ich przekleństwa nie są tłumaczone).
    Słońce im nie szkodzi i nie są odporne na czary; nie uznają kobiet za
    istoty rozumne.

    W Świecie Dysku trolle są kamiennymi (opartymi na krzemie) istotami,
    których inteligencja obniża się pod wpływem ciepła ze względu na zanik
    nadprzewodnictwa. Z wiekiem trolle dostają "filozofii" i nieruchomieją
    ostatecznie zamieniając się w zwykłą skałę.

    No tak ostatnio dość ciepło było... :-)

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl