  • 1. Data: 2011-08-18 14:59:53
    Temat: Poznan, wypadek, bezsensowny komentarz bo i smierc bezsensowna...
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    http://epoznan.pl/news-news-27064-Tragiczny_wypadek_
    na_Zamenhofa_nie_zyja_dwie_osoby

    Bez sensu taki nius na grupie, wiem. Troche jakos mi przypomina wypadek
    z Zdziarki. Tu tez ktos nie mial wyobrazni, albo oslepl nagle - a
    przynajmniej wszystko na to wskazuje.

    Stary juz jestem, ale jesli dwie osoby gina w taki sposob to mnie to
    rusza, i rodzi sie w mojej glowie pytanie - dwie osoby nie myslaly i
    jechaly za szybko ? (sadzac po "obrazeniach" busa niezbyt) czy pan
    kierowca po prostu oslepl ?

    tak czy siak, wkurwia ze gina motocyklisci w tak glupi sposob

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 2. Data: 2011-08-18 16:47:14
    Od: Mystik <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-18 16:59, Piotr May pisze:

    > Bez sensu taki nius na grupie, wiem.

    Bez sensu, dlatego, że zaraz się zacznie wojna o to kto był winny.

    > tak czy siak, wkurwia ze gina motocyklisci w tak glupi sposob

    Oj tak. Bardzo. Dlatego uważajmy jeszcze bardziej niż dotychczas.

    pozdr.
    Mystik

  • 3. Data: 2011-08-18 19:55:16
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr May" <p...@r...pl> napisał

    > http://epoznan.pl/news-news-27064-
    > Tragiczny_wypadek_na_Zamenhofa_nie_zyja_dwie_osoby
    >
    > Bez sensu taki nius na grupie, wiem.

    Nie warto czytać tego typu artykulow/newsow.
    A to z dwoch powodow.
    1. Pisane sa najczesciej przez scierwozernych dziennikarzy
    powielajacych bzdurne stereotypy.
    2. Niechcacy mozna przeczytac "komentarze" pisane przez
    czytajacych, czyli w duzej mierze przez bydlo wychowane na
    Onecie itp.
    Po co sie wiec denerwowac?
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 4. Data: 2011-08-18 20:08:25
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2011-08-18 21:55, Hinek pisze:
> [...]
    > 2. Niechcacy mozna przeczytac "komentarze" pisane przez
    > czytajacych, czyli w duzej mierze przez bydlo wychowane na

    no niby tak ... ale jak slysze Klimczewskiego ktory komentujac smierc
    ludzi musi z tego przypowiesc o "niedostosowaniu" stworzyc, to juz
    wogole mnie krew zaleje zaraz...

    http://glos.tv/?p=12318

    Klimczewski na Papieża !!

    Tak, pewnie troche racji ma, ale jak on moze po raz kolejny wydawać
    wyrok w sprawie ? on jest policjantem nie sędzią. Tymbardziej ze sprawa
    jest jasna: BUS wymusił pierwszeństwo i czy oni jechali 50 czy 80 km/h
    nie ma w tym momencie zadnego znaczenia.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 5. Data: 2011-08-18 22:58:39
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-08-18 16:59, Piotr May pisze:
    > tak czy siak, wkurwia ze gina motocyklisci w tak glupi sposob

    W Bialymstoku bylo podobnie w ubiegla sobote. Starszy pan wymyslil ze
    sobie nagle zawroci samochodzikiem w centrum miasta naprzeciwko stacji
    krwiodastwa. Skutek - chlopak 25 lat na pozyczonym GSXR nie przezyl.. 2
    inne osoby zgilnely podczas zderzenia z TIRem dzien wczesniej (sploneli
    gosc z dziewczyna na motocyklu plus tir) a 2 innych trafilo z
    obrazeniami nog do szpitala po tym jak kierowca Audi wyprzedzal sobie
    ciezarowe na czolowke z motocyklem...

    Oczy dookola glowy to za malo.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 6. Data: 2011-08-19 07:37:29
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Piotr May <p...@r...pl> napisała rzekomo
    [ciach]

    > no niby tak ... ale jak slysze Klimczewskiego ktory komentujac smierc
    > ludzi musi z tego przypowiesc o "niedostosowaniu" stworzyc, to juz wogole
    > mnie krew zaleje zaraz...
    > http://glos.tv/?p=12318
    .
    Jeden ze "slynnych" naczelnikow drogowki - walczy o palme z plockim.

    Moze wyjasnienie jest w materiale filmowym, ale filmiki u mnie nie działają.
    Mam pytanie odnośnie tego fragmentu:

    "Zdaniem Józefa Klimczewskiego, naczelnika poznańskiej drogówki, nadmierna
    szybkość motorów przyczyniła się do wypadku.
    Motocykliści jechali z kierunku Ronda Starołęka z dużą prędkością i środkiem
    dwóch pasów ruchu, a więc niezgodnie z przepisami - wyjaśnia."

    Jak mozna jechac srodkiem dwoch pasow ruchu?
    Jesli jeden jedzie srodkiem jednego pasa, drugi - drugiego, to chyba
    wszystko OK?
    "Mozliwie blisko prawej krawedzi jezdni" nie wyznacza przeciez miejsca dla
    jednosladow.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 7. Data: 2011-08-19 11:34:37
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Jasio" <b...@g...pl> wrote:

    >"Zdaniem Józefa Klimczewskiego, naczelnika poznańskiej drogówki, nadmierna
    >szybkość motorów przyczyniła się do wypadku.

    Czyzby nie bylo to prawda?

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 8. Data: 2011-08-19 13:44:03
    Od: Glub <g...@g...com>

    marider <m...@g...pl> wrote:
    [Ciach]
    > Audi wyprzedzal sobie ciezarowe na czolowke z motocyklem...
    >
    > Oczy dookola glowy to za malo.

    Są momenty gdy żaluje ze nie mam wyposażenia dodatkowego jak co najmniej
    dwa sidewindery

    --
    Glub SW-T400

  • 9. Data: 2011-08-19 16:03:36
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Jacot" <j...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Czyzby nie bylo to prawda?

    Każda prędkość w chwili kolizji jest nadmierna.
    To raz.
    Dwa, że zacytowałem większą część, żeby nie być posądzonym o
    manipulacje.
    A trzy, że pytałem o coś całkiem innego - jak można jechać środkiem
    dwóch pasów.

    Poza tym - sama prawda.

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 10. Data: 2011-08-19 16:08:38
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-08-19 09:37, Jasio pisze:

    > "Mozliwie blisko prawej krawedzi jezdni" nie wyznacza przeciez miejsca dla
    > jednosladow.

    Masz gdzieś wyłączenie w PoRD zwalniające motocyklistę z tej
    zasady ogólnej ruchu pojazdów ?

    Motocyklista ma obowiązek jechać możliwie blisko prawej krawędzi
    jezdni.

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=