  • 11. Data: 2018-08-25 10:45:26
    Temat: Re: Poziom intelektualny TIR-owców.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Patologia sa kierowcy osobowek. Gdyby dzialala zasada ze w suwaku kazdy wpuszcza
    tylko raz a wpuszczany nie wpuszcza nikogo to tirowcy nie musieli by szeryfowac.

  • 12. Data: 2018-08-25 11:30:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Patologia sa kierowcy osobowek. Gdyby dzialala zasada ze w suwaku kazdy wpuszcza
    tylko raz a wpuszczany nie wpuszcza nikogo to tirowcy nie musieli by szeryfowac.

    Z ciekawości - gdzie powozisz, bo u nas to się jeżdzi 1 na jeden.
    Ewentualnie mniej z kończącego się wjeżdza, jak jakiś pajac nie wpuści.

    Shrek

  • 13. Data: 2018-08-25 19:28:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W miescie Lodzi sie jezdzi tak ze jest duzo wpierdalajacych sie w kazda luke albo
    cwaniakujacych zeby bez kolejki wbic sie w szereg czekajacych.

  • 14. Data: 2018-08-25 19:36:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > W miescie Lodzi sie jezdzi tak ze jest duzo wpierdalajacych sie w kazda luke albo
    cwaniakujacych zeby bez kolejki wbic sie w szereg czekajacych.

    To by wyjasniało poziom spiedolenia na A2 między Łodzią a Warszawa. Ele
    czują się jak u siebie i za chuja pana nikogo nie wpusszcą bo cfaniak;)

    Shrek

  • 15. Data: 2018-08-25 21:13:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Lodziaki jeszcze sobie radza. Najgorsze jest dziadostwo ze zgierza, pabianic, powiatu
    wschodniego.

  • 16. Data: 2018-08-25 21:58:36
    Od: l...@g...com

    Shrek
    Zdarzało mi sie to widzieć na średnicówce Katowice-Gliwice, przy remontach.

  • 17. Data: 2018-08-25 22:06:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.08.2018 o 21:58, l...@g...com pisze:
    > Shrek
    > Zdarzało mi sie to widzieć na średnicówce Katowice-Gliwice, przy remontach.

    W warszawie naprawdę (prawie) wszyscy jadą do końca i wjeżdza sie jeden
    na jeden. Jest kilka(naście, dziesiąt?) skrzyżowań gdzie w godzinach
    szczytu nie patrzy się specjalnie na znaki, tylko jedzie jeden z głównej
    drugi z podporządkowanej. Paradoksalnie łatwiej wjechać z
    podporządkowanej w godzinach szczytu, bo ci wpuszczą, niż jak jest pusto
    bo wtedy zapierdalając. I nikogo to specjalnie u nas nie dziwi. Tym
    dziwniej czyta się, że gdzieś ludzie nie jeżdzą na suwak.

    https://www.youtube.com/watch?v=8bPGc1opXew

    Shrek

  • 18. Data: 2018-08-25 23:48:17
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-08-25 o 22:06, Shrek pisze:

> [...]
    > jak jest pusto bo wtedy zapierdalając. I nikogo to specjalnie u nas
    > nie dziwi. Tym dziwniej czyta się, że gdzieś ludzie nie jeżdzą na

    A ilu z tych co tak jeżdżą na zamek, to słoiki?;)

  • 19. Data: 2018-08-25 23:50:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 25 Aug 2018 07:48:41 +0200, Uzytkownik napisał(a):

    > Gdyby nie ich działanie to ruch odbywałby się płynnie bez konieczności
    > zatrzymywania.

    Watpie.
    Raczej niektorzy jechali by szybko, a oni stali dlugo.
    Wiec sie bronia :-)

    > Jadąc w kierunku miasta wyjeżdżam na tą drogę na tym zwężeniu i widzę co
    > się dzieje właśnie na tym zwężeniu. Jadą pojedyncze samochody w sporych
    > odstępach, a kilometr dalej jest czoło tego korka utworzone z 2 TIR-ów.

    Jak tak sobie wszyscy jada, to i te tiry jada ze 60km/h, wiec na co
    narzekasz ?
    Chyba, ze prawdziwa przyczyna korka lezy gdzie indziej - wlasnie tam,
    gdzie to czolo.

    > Dopiero jak debile widzą, że na zwężeniu jest pusto to odpuszczają i
    > zjeżdżają na prawy pas wypuszczając po 2-3 osobówki, które przyspieszają
    > i przejeżdżają zwężenie. Zanim następni debile się połapią, że sobie
    > robią źle i odblokują lewy pas to chwilę to trwa.
    > Może jak znajdę trochę czasu nagram cały ten cyrk i puszczę na YT.

    > Już chyba wiem co zrobię. Napuszczę w tamten rejon ITD.

    Tylko uwazaj - bo moze sie skonczyc, ze nie beda blokowac - zrobia "co
    drugi w lewo zjedz", i sobie pojada normalnie, dwoma pasami ...

    > Tłumaczę, że jest generowany sztucznie przez debili w TIR-ach, którzy
    > blokują obydwa pasy ruchu + pas awaryjny.
    > Prawdopodobnie nawołują się przez CB "debilki, debilki, mamy zwężenie i
    > trzeba utworzyć zamek".

    Uwazaj - przeciez "utworzyc zamek" brzmi chwalebnie :-)

    Raczej "niech tam kto zjedzie na lewy i zablokuje te osobowki"

    No ale dobra - zjezdza ktorys przed swiatlami na lewy pas, zapala sie
    zielone, ruszaja ... i skoro droga pusta, to powinni te 50-70 jechac.
    A oni co - stoja, jada 10 ?

    No chyba, ze za kawalek na prawym pasie sie tworzy korek do zjazdu.
    Ewentualnie dlatego, ze sie wszyscy uparli prawym pasem - i ci co
    zjezdzaja w prawo, i ci co jada prosto, ale mysla ze juz tu sie
    zaczyna kolejka do zwezenia.

    >Wątpię. Może gdyby to była droga pielgrzymki ... :-D

    Niech sie stara. Ale nie zapomnij mu przypomniec, ze oni łamią Prawo
    :-)

    J.

  • 20. Data: 2018-08-25 23:55:14
    Od: nadir <n...@h...org>

    Wystarczy wprowadzić, tak jak w Niemczech, zakaz wyprzedzania przez
    samochody ciężarowe gdy są tylko dwa pasy. Tam co drugi TIR-owiec, to
    Polak i potrafią stać na prawym pasie w kilkukilometrowych korkach a w
    tym czasie lewy pas cały jest czas drożny. Ledwo przekroczą Odrę, to im
    odpierdala.