    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Poziom intelektualny TIR-owców.
    Date: Sun, 26 Aug 2018 14:22:28 +0200

    W dniu 26.08.2018 o 14:04, nadir pisze:

    > Ale to już nasza wina, bo narzekać każdy potrafi, ale jak trzeba coś
    > zgłosić na Policję, a potem nie daj Boże zostać świadkiem, to się nie
    > dziwmy, że to nie działa. Policja jest jaka jest, wszędzie też być nie
    > mogą, ale technika dziś pomaga przyspieszyć niektóre sprawy.

    Wszędzie być nie mogą, ale większość autostrad a już wszystkie węzły są
    pod nadzorem kamer (a tam głównie się uprawie szeryfostwo). Więc może i
    nie wszędzie są, ale prawie wszytko mogą widzieć. Tylko mają to tak samo
    w dupie jak i tirmani, dopóki ktoś nie zarządzi akcji tir. Nie - nie
    kupuje tego, że obywatele mają robić robotę za policję, bo to w końcu
    obywatelom powinno zależeć a policja to ma w dupie, bo w sumie co im
    zależy. Pewnie właśnie dlatego w nieczech nei ma szeryfów, bo policja
    reaguje. I nie wmawiaj mi, że byli, tylko przestali szeryfować jak
    pojawiły się kamerki, bo nie uwierzę.

    > Z tego co wiem, to Niemcy egzekwują swoje prawo, poza tym maja kupę
    > pomocnych narzędzi do tego.

    No właśnie - a u nas zamiast gezekwować prawo, wymyśla się nowe, niby
    lepsze, które tak samo nie będzie egzekwowane jak i poprzednie.

    to patrz:

    http://bi.gazeta.pl/im/6/10416/z10416946V,Las-znakow
    -na-Wislostradzie.jpg

    Shrek