  • 31. Data: 2010-03-18 21:38:19
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: Ludvigus <e...@...sygnaturce>

    Some day 2010-03-18 14:21, some human being called * Lopez* claimed...
> [...]
    > najmocniejsza wersja tego silnika a obecnie dostałem 1.4 FSI.
    > I powiem jedno: nigdy więcej Diesla. Nigdy!!!! Teraz czuje, że mam samochód a
    > nie traktor.
    > Ogólnie nie chodzi o osiągi bo nie jestem jakimś maniakiem prędkości, choć te
    > też są zdecydowanie lepsze.
    > Ale o ciszę w środku, dość tego klekotania od którego wszystkie plomby w
    > zębach wibrowały. Nowej Octavce jedyne co słychać to świst powietrze i bardzo
    > przyjemne mruczenie silnika. Po prostu rewelacja!!!!
    > Mało co nie dałem się namówić na 2.0 TDI - brrrrrr

    Piszesz, że silnik Diesel'a jest głośny, a jeździłeś jednym z najbardziej
    topornych z poprzedniej epoki. Gdybyś przejechał się dla porównania
    gnojówkowozem z common-railem, zmieniłbyś trochę zdanie o "klekocie".

    Pozdrawiam,
    --
    |____ UDVIGUS greetz you! me_gg: 783307 me_mail: ludvigus AT op DOT pl

  • 32. Data: 2010-03-18 21:42:23
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > Fiata mi nie kupią, może i szkoda bo są bardzo ładne.
    > Ale powiem szczerze, że od 3 dni nie wierzę w to, że diesel będzie cichszy od
    > turbo benzyny.
    > Ja będę miał kiedyś okazje to chętnie się przejadę.

    polecam 5 cylindrow w 2.4JTD :) - czasami musze ludzi przekonywac ze
    jednak jada dieslem

  • 33. Data: 2010-03-18 21:43:43
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > Czy ja wiem? Octavi nie porównywałem ale Corollę poprzedni model z silnikiem
    > 1.4 D4D 90 KM i obecny model z silnikiem 1.6 16V 122 KM. Ani nie było w
    > benzynie czuć tych 32 KM więcej ani też nie było nic ciszej.

    D4D raczej szalu nie robi - najcichsze sa chyba francuskie diesle

  • 34. Data: 2010-03-18 21:58:30
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    hamberg pisze:

    > D4D raczej szalu nie robi - najcichsze sa chyba francuskie diesle

    Nie musi robić szału - jest cichy, podobnie jak i wcześniejszy
    2.0D. HDI PSA są cichusieńkie - to fakt. Te stare silniki VW (choć
    nie do zdarcia) są głośne i wibrujące - nowsze też jakoś mnie
    niespecjalnie przekonały. BTW - to co teraz wkładają do Opli (CDTI)
    to też jakaś porażka, biorąc oczywiście pod uwagę konkurencję
    japońsko-francuską.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 35. Data: 2010-03-18 22:07:12
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Borys Pogoreło pisze:

    > Albo miałeś ten samochód nieźle zarżnięty albo TDI widocznie tak ma ;)
    >
    > Moje plomby mają się świetnie. Ale to tylko włoski szrot ;)

    Hmm, parę tygodni temu, razem z sąsiadem równocześnie odpalaliśmy
    traktorki. Ja swoje 2.0HDi, on 1.9TDI w Pasku B4 - oba po całonocnym
    postoju, temp. otoczenia w okolicach -8 stopni. Odpaliliśmy równo i
    wysiedliśmy by oskrobać szyby. On zapytał szyderczo "co? nie odpalił?".
    A ja na to "no przecież chodzi". Sąsiadowi kopara opadła, bo żeby
    usłyszeć, musiał podejść 2m bliżej. Głównie dlatego, że jego TDI budziło
    chyba całą ulicę.
    Chociaż faktem jest, że moje auto jest niemal o połowę młodsze i z
    przebiegiem w okolicy 1/2 tego TDI.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 36. Data: 2010-03-18 22:30:26
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-03-18 14:21, Lopez pisze:
    > Ale o ciszę w środku, dość tego klekotania od którego wszystkie plomby w
    > zębach wibrowały. Nowej Octavce jedyne co słychać to świst powietrze i bardzo
    > przyjemne mruczenie silnika. Po prostu rewelacja!!!!

    No, jak dla kogoś silnik diesla to jedynie z VWagenowski TDI to tak to
    właśnie wygląda...

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____

  • 37. Data: 2010-03-18 22:35:25
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

> [...]
    > A ja na to "no przecież chodzi". Sąsiadowi kopara opadła, bo żeby
    > usłyszeć, musiał podejść 2m bliżej. Głównie dlatego, że jego TDI budziło

    Cóż, VW też już przechodzi na CR. I jedno, co dziwne w tym dostrzegam
    to: dlaczego tak późno?

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____

  • 38. Data: 2010-03-18 22:54:42
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-03-18 21:58, Artur Maśląg pisze:
    > BTW - to co teraz wkładają do Opli (CDTI)
    > to też jakaś porażka
    Bo to jest "włoska technologia, niemiecki temperament". Ale te cdti
    mocno różnią się między sobą, jeździłem 4szt 1.3cdti (2x comboC, 1x
    corsaD, 1x Astra) i każdy zupełnie odmienne parametry - najgorzej
    "stare" combo, dokładnie identyczne combo ale z 2009 już inaczej jedzie
    (ma nawet w danych większą moc), w corsie jechało to tak sobie, głośne
    było, niby corsa=combo, ale skrzynia chyba inna.
    A najlepiej 1.3 jechało (o dziwo) w najcięższej Astrze! A to że było tam
    też najcichsze, to oczywiste (więcej wytłumień itp).

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 39. Data: 2010-03-18 22:56:06
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Artur Maśląg pisze:

    > Nie musi robić szału - jest cichy, podobnie jak i wcześniejszy
    > 2.0D. HDI PSA są cichusieńkie - to fakt. Te stare silniki VW (choć

    Z kolei w 2,7HDI V6 dzwiek jest bardzo przyjemny, na tyle przyjemny ze
    nawet mi sie bardziej podoba od R6 benz. z BMW :) - zaraz mnie zlinczuja
    ;). Nie mialem jeszcze okazji pojezdzic 3.0HDI ale mam nadzieje ze tez
    bedzie conajmniej tak dobry:)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 40. Data: 2010-03-18 23:25:46
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Paweł W. wrote:

    > Naprawiaj samochód i dbaj o niego.
    >
    > Firmowy? A po co? Zepsuje się to kupią nowy ;-)

    Gdyby dbał, to nie wypadałyby (no dobra, wibrowały) mu plomby.
    :-)

    --
    Bydlę