-
91. Data: 2010-03-21 13:34:31
Temat: Re: Pozegnanie z klekotem
Od: Brzezi <b...@g...com>
pią, 19 mar 2010 o 12:31 GMT, DoQ napisał(a):
> Massai pisze:
>
>> Własnie taki buczący łomot takiego V8 to jest to! ;-)
>
> http://www.youtube.com/watch?v=yoyJRfSxEbs
>
> Dokladnie takie - z wolnego wydechu :))
Mi sie teraz udalo kupic w ekstra stanie CL500 W140 5l V8, komfort
niesamowity, bajerow tyle ze teraz samochody malo ktore maja tyle...
http://www.youtube.com/watch?v=av_z9TsYlaI
No i dzwiek piekna V8 tylko taki bardziej przytlumiony:
http://www.youtube.com/watch?v=zI0tyZ97OjQ
Zakochalem sie w tym samochodzie :)
Pozdrawiam
Brzezi
-
92. Data: 2010-03-21 16:35:08
Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Od: Karolek <d...@o...pl>
Bugatti pisze:
>
> Sensowny dowód to techniczy dowód. Hint: budowa układu CR, pompy i jej
> wrażliwości na "czystość paliwa" oraz odpowiedz sobie na pytanie ile
> razy słyszałeś że ktoś wymieniał pompowtryski a ile razy pompe, wtryski
> CR...już teraz pewno wiesz.
No wlasnie, pompowtryski to non stop slysze, ze ktos wymienia (a tanie
to nie jest), naprawa pompy CR jest tansza niz zwyklej rotacyjnej, a
wtryskiwacze czesto sie wymienia, ale moze w renault, czy fordzie :>
Ja w 11 letniej becie mam ciagle oryginalne, a paliwo leje raz ze
stacji, raz z oszczednosci i jakos nic sie nie dzieje.
--
Karolek
-
93. Data: 2010-03-21 20:25:10
Temat: Re: Pozegnanie z klekotem
Od: DoQ <p...@g...com>
Brzezi pisze:
> Mi sie teraz udalo kupic w ekstra stanie CL500 W140 5l V8, komfort
> niesamowity, bajerow tyle ze teraz samochody malo ktore maja tyle...
> http://www.youtube.com/watch?v=av_z9TsYlaI
Mialem okazje poeksploatowac takiego troche - faktycznie genialna bryka,
klasyczny MB... I wlasnie ten silnik :)
Pozdrawiam
Pawel
-
94. Data: 2010-03-21 20:35:15
Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Od: V-Tec <v...@z...pl>
Karolek pisze:
> Bugatti pisze:
>
>>
>> Sensowny dowód to techniczy dowód. Hint: budowa układu CR, pompy i jej
>> wrażliwości na "czystość paliwa" oraz odpowiedz sobie na pytanie ile
>> razy słyszałeś że ktoś wymieniał pompowtryski a ile razy pompe,
>> wtryski CR...już teraz pewno wiesz.
>
> No wlasnie, pompowtryski to non stop slysze, ze ktos wymienia (a tanie
> to nie jest), naprawa pompy CR jest tansza niz zwyklej rotacyjnej, a
> wtryskiwacze czesto sie wymienia, ale moze w renault, czy fordzie :>
> Ja w 11 letniej becie mam ciagle oryginalne, a paliwo leje raz ze
> stacji, raz z oszczednosci i jakos nic sie nie dzieje.
a kolega nie ma tds-a przypadkiem?
--
pozdr,
W.
-
95. Data: 2010-03-21 20:42:52
Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Od: Marcin Jan <t...@g...pl>
bratPit[pr] pisze:
>>> Ogólnie nie chodzi o osiągi bo nie jestem jakimś maniakiem prędkości,
>>> choć te
>>> też są zdecydowanie lepsze.
>>> Ale o ciszę w środku, dość tego klekotania od którego wszystkie plomby w
>>> zębach wibrowały.
>>
>> Albo miałeś ten samochód nieźle zarżnięty albo TDI widocznie tak ma ;)
>
> po prostu do Octavii "zapominają" wsadzić wyciszeń, żeby sobie w
> koncernie nie robić konkurencji,
> brat
guzik prawda. jeżdżę golfem V od nowości, straszny klekot. Dopiero w
passacie z tym samym silnikiem jest ciszej. Ale jest jeszcze sporo osób
dla których golf to marzenie i jak mówię że to auto ciosane siekierą to
mi w głowę pukają he he .
pozdrawiam
marcin
-
96. Data: 2010-03-21 20:58:44
Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Od: V-Tec <v...@z...pl>
Lopez pisze:
> Witam,
> Dwa dni temu dostałem nowe auto od firmy, wcześniej było to Octavia 1.9 TDI
> najmocniejsza wersja tego silnika a obecnie dostałem 1.4 FSI.
> I powiem jedno: nigdy więcej Diesla. Nigdy!!!! Teraz czuje, że mam samochód a
> nie traktor.
miałeś po prostu niewyciszoną octavię na pompowtryskiwaczach :) Jeden
sąsiad jeździ corsą 1.3cdti drugi jeździł fabia 1.4tdi - zgadnij, które
auto budziło mnie rano.
--
pozdr,
W.
-
97. Data: 2010-03-21 21:37:16
Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Od: Karolek <d...@o...pl>
V-Tec pisze:
>>
>> No wlasnie, pompowtryski to non stop slysze, ze ktos wymienia (a tanie
>> to nie jest), naprawa pompy CR jest tansza niz zwyklej rotacyjnej, a
>> wtryskiwacze czesto sie wymienia, ale moze w renault, czy fordzie :>
>> Ja w 11 letniej becie mam ciagle oryginalne, a paliwo leje raz ze
>> stacji, raz z oszczednosci i jakos nic sie nie dzieje.
>
> a kolega nie ma tds-a przypadkiem?
>
I TDSa i d i TS ;>
--
Karolek
-
98. Data: 2010-03-21 22:18:28
Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
Karolek pisze:
> i TS ;>
>
Kupiłeś Alfę? Nie cudzołóż. :P
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 turbotraktor
Laguna I "czarny karawan" - na sprzedaż
-
99. Data: 2010-03-21 23:01:21
Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Od: V-Tec <v...@z...pl>
Karolek pisze:
> V-Tec pisze:
>
>>>
>>> No wlasnie, pompowtryski to non stop slysze, ze ktos wymienia (a
>>> tanie to nie jest), naprawa pompy CR jest tansza niz zwyklej
>>> rotacyjnej, a wtryskiwacze czesto sie wymienia, ale moze w renault,
>>> czy fordzie :>
>>> Ja w 11 letniej becie mam ciagle oryginalne, a paliwo leje raz ze
>>> stacji, raz z oszczednosci i jakos nic sie nie dzieje.
>>
>> a kolega nie ma tds-a przypadkiem?
>>
>
> I TDSa i d i TS ;>
a, ok, bo tds-y nie są common rail (ani wtrysk bezpośredni).
--
pozdr,
W.
-
100. Data: 2010-03-21 23:12:48
Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Od: "Bugatti" <s...@m...pl>
Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomości:
>
> Bugatti pisze:
>
>>
>> Sensowny dowód to techniczy dowód. Hint: budowa układu CR, pompy i jej
>> wrażliwości na "czystość paliwa" oraz odpowiedz sobie na pytanie ile razy
>> słyszałeś że ktoś wymieniał pompowtryski a ile razy pompe, wtryski
>> CR...już teraz pewno wiesz.
>
> No wlasnie, pompowtryski to non stop slysze, ze ktos wymienia (a tanie to
> nie jest), naprawa pompy CR jest tansza niz zwyklej rotacyjnej, a
> wtryskiwacze czesto sie wymienia, ale moze w renault, czy fordzie :>
> Ja w 11 letniej becie mam ciagle oryginalne, a paliwo leje raz ze stacji,
> raz z oszczednosci i jakos nic sie nie dzieje.
PD sypią się w 2.0 TDI 140....zaś w 1.9 to owszem że nie są mega trwałe ale
nie mów mi że w nich częściej pada pompowtrysk niż wtryskiwacz cr ...
zważywszy na fakt że silników z CR jest mniej niż z PD i VP co jeszcze
bardziej ujmuje "świetności" CR.
Pozdr.
--
Bugatti