-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
From: "Bugatti" <s...@m...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Date: Tue, 23 Mar 2010 09:29:03 +0100
Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
Lines: 114
Message-ID: <ho9tsp$80m$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
References: <hnt9d2$4af$1@inews.gazeta.pl>
<z24flo91dhbn.9epzzgyi995w$.dlg@40tude.net>
<hnu4m6$oo$1@news.dialog.net.pl>
<hnu6fr$mk1$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hnv0to$n0o$1@news.mm.pl>
<hnvoq0$9d6$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <hnvtdb$d4p$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<ho0crl$1g9$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <ho5ef3$1jeb$1@news.mm.pl>
<ho65d0$t2a$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <ho6ues$114a$1@news.mm.pl>
<ho70gt$c03$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <ho72nr$40b$1@news.mm.pl>
<ho8rg9$hko$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <ho9116$1n1t$1@news.mm.pl>
NNTP-Posting-Host: ds.pk.edu.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1269332697 8214 149.156.157.66 (23 Mar 2010 08:24:57 GMT)
X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 23 Mar 2010 08:24:57 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3598
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
X-Antivirus: avast! (VPS 100322-0, 2010-03-22), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2266520
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomości:
>
> Bugatti pisze:
>> 1. To jakie cisnienie masz na PD a jakie na CR VW ? PD dają pod 2050
>> barów (w ciężarówka pod 2200 ale nie o ciężarówkach tu mówimy ;) )...zaś
>> CR II w 2.0 TDI 143 daję 1800 barów
>> 1:0 dla PD
>>
>
> LOL
> Wyobraz sobie, ze istnieje jeszcze CR III i CR IV generacji.
Mam tego świadomość ...ale porównywałem jednostki o podobnej mocy...bo
jakbym porównywał 3.0 TDI to byś sie oburzył. A np. 3.0 TDi 204 i 224 PS
miały wadę fabryczną z napinaczami rozrządu (ale to nie takie straszne
przecież każdy ma 12 000 zł na rozrząd) oraz jeszcze większy problem z
wtryskami...jest o tym długi wątek na forum audi....śmiem twierdzić że to
wiesz tylko trzymasz się swojej teorii.
> Ba, wyobraz sobie, ze to nie VW robi najlepsze silniki diesla :>
> Ilosc samych wtryskow we wtrysku tez jest chyba najwieksza zaleta CR.
Owszem...i wpływa to na cichobieżność motorowni oraz na normy emisji....ale
nie o tym tutaj rozmawiamy tylko o awaryjności
> Ale zaleta jest tez prostota konstrukcji, chocby samej glowicy.
>
>> 2. Koszty:
>> CR 2.0 TDI 143
>> pompa wysokocisniowa Boscha 0 445 010 507 ~ 1400 zł (cena z alledrogo)
>> Wtryskiwacze - koncówka wtryskiwacza 0 445 116 029 - 1500 zł/sztuka
>> http://www.samli.pl/product_info.php?product_id=1220
42&cPath=a_5_6724_24496&cat=0
>> pompa paliwa zasysająca z baku zarówno dla PD i CR ceny są podobne
>> 150-400 zł (z allegro)
>>
>> Biorąc górne ceny łącznie mamy - 7800 zł
>
> Niezle bzdury.
> Pompe wysokiego cisnienia sie latwo i tanio (jest tansza w naprawie niz
> zwykla rotacyjna) naprawia, a nie kupuje nowa (chociaz ten element i tak
> sie w zasadzie nie psuje).
> Wiec odjalbym lekko 1000zl.
Po odjęciu twoich wyciosanych niewiadomo skąd 1000 zł nadal mamy 6800 zł ;>
> Same wtryskiwacze to wymienia sie uszkodzone, a nie wszystkie, w
> przeciwienstwie do PD, gdzie i tak leci jeden po drugim :>
Jasne...a o kodowaniu CR i wprowadzaniu kodów IMA do TDI-CR słyszał panicz ?
Ten zabieg programowy znów podnosi koszty .. nie każdy warszat ma taki
tester.
PD lecą w 2.0 TDI....w 1.9 to przypadek niezauważalny w porównaniu do ogółu
choćby 3.0TDi-CR
>>
>> 1.9 TDI PD
>> pompowtryski 038 130 073 BQ 700 zł /sztuka (z alledrogo)
>> pompy wysokiego cisnienia oczywiście BRAK
>> pompa przy baku...cena jak przy CR 150-400 zł
>> pompa podciśnienia-Vacum ~ 500 zł
>>
>> tutaj także biorąc górne stawki - 3700 zł
>>
>> kolejny punkt dla PD
>
> Chcialbys :>
> PD sa tak dobre, ze ludzie szukaja TDI w wersji z pompa rotacyjna, a nie
> PD, bo z PD jest masa klopotow.
Owszem..zgodzę się że VP ciut mniej pali niż PD....lecz pamiętaj że od
początku mówiłeś o PD vs CR i teraz się juz motasz VP.
>> Zapewne znów wymyślisz sobie że celowo podałem celowo ceny korzystniejsze
>> dla PD...w sumie ty możesz wszystko wymyśleć (np. czemu nie zrobiłem
>> zdjęć cen z katalogu ASO ;-) albo Bóg wie co jeszcze)...ale zauważ
>> jedno...ja podaję cyferkowe fakty a ty podajesz swoje teorie...jest
>> róznica, czyż nie ? ;)
>
> Nie, ja podaje fakty, bo mam na co dzien do czynienia z PD i CR.
Jesteś mechanikiem ? Jeśli tak to współczuje twoim klientom bo wartość
merytoryczna twoich postów jest marna.
>> Ponadto jeśli byłbyś w stanie pokazać mi choć 10 postów z tej grupy w
>> którym to właściele wymieniali PD ?
>
> To moze Ty podaj 10, w ktorych wlasciciela pisali o wymianie pompy
> wysokiego cisnienia i wtryskiwaczy w CR :>
> Ja moge Ciebie z PD odeslac do google z odpowiednim zapytaniem :>
>
>>Albo nie wiem podaj 10 z jakiego innego forum....
>
> VW klub :> Wcisnij szukaj i wpisz to czego chcesz szukac.
> Pewnie to nie bedzie 10 postow, tylko 10 stron watkow ;>
Ja ciebie o to prosiłem...jest może kilka padniętych PD...lecz z tych kilku
większość jest z 2.0PD
Jak widać znów lejesz wodę bez żadnego pokrycia.
>>wiem że proszę Cię o rzeczy absurdalne lecz chcę abyś ty i inni
>>uświadomili sobie że utrzymanie CR jest DROŻSZE niż PD.
>
> Nie jest, bo o ile to nie renault, czy ford to CR w zasadzie (pamietajmy
> ze to tylko maszyna) sie nie psuje.
Ten cudowy Ford i jego TDCI którego to wiele razy łomotano na tym forum za
te nieszczesne lejące wtryski....ehh Karolek ;)
--
Bugatti
Następne wpisy z tego wątku
- 23.03.10 09:40 m...@o...pl
- 23.03.10 12:39 n...@o...pl
- 23.03.10 17:08 Karolek
- 23.03.10 17:46 Bugatti
- 23.03.10 18:01 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 23.03.10 21:26 Karolek
- 24.03.10 01:19 P_ablo
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-03 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-03 Beztłumikowcy
- 2025-01-03 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-01-03 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-03 [OT] nowe osoby w grupach?
- 2025-01-03 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-03 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-03 Katowice => Administrator IT - Systemy Operacyjne i Wirtualizacja <=
- 2025-01-03 Warszawa => DevOps Engineer <=