eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: "Bugatti" <s...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Date: Tue, 23 Mar 2010 09:29:03 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 114
    Message-ID: <ho9tsp$80m$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <hnt9d2$4af$1@inews.gazeta.pl>
    <z24flo91dhbn.9epzzgyi995w$.dlg@40tude.net>
    <hnu4m6$oo$1@news.dialog.net.pl>
    <hnu6fr$mk1$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hnv0to$n0o$1@news.mm.pl>
    <hnvoq0$9d6$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <hnvtdb$d4p$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <ho0crl$1g9$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <ho5ef3$1jeb$1@news.mm.pl>
    <ho65d0$t2a$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <ho6ues$114a$1@news.mm.pl>
    <ho70gt$c03$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <ho72nr$40b$1@news.mm.pl>
    <ho8rg9$hko$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <ho9116$1n1t$1@news.mm.pl>
    NNTP-Posting-Host: ds.pk.edu.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1269332697 8214 149.156.157.66 (23 Mar 2010 08:24:57 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 23 Mar 2010 08:24:57 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3598
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    X-Antivirus: avast! (VPS 100322-0, 2010-03-22), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2266520
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomości:
    >
    > Bugatti pisze:
    >> 1. To jakie cisnienie masz na PD a jakie na CR VW ? PD dają pod 2050
    >> barów (w ciężarówka pod 2200 ale nie o ciężarówkach tu mówimy ;) )...zaś
    >> CR II w 2.0 TDI 143 daję 1800 barów
    >> 1:0 dla PD
    >>
    >
    > LOL
    > Wyobraz sobie, ze istnieje jeszcze CR III i CR IV generacji.

    Mam tego świadomość ...ale porównywałem jednostki o podobnej mocy...bo
    jakbym porównywał 3.0 TDI to byś sie oburzył. A np. 3.0 TDi 204 i 224 PS
    miały wadę fabryczną z napinaczami rozrządu (ale to nie takie straszne
    przecież każdy ma 12 000 zł na rozrząd) oraz jeszcze większy problem z
    wtryskami...jest o tym długi wątek na forum audi....śmiem twierdzić że to
    wiesz tylko trzymasz się swojej teorii.

    > Ba, wyobraz sobie, ze to nie VW robi najlepsze silniki diesla :>
    > Ilosc samych wtryskow we wtrysku tez jest chyba najwieksza zaleta CR.

    Owszem...i wpływa to na cichobieżność motorowni oraz na normy emisji....ale
    nie o tym tutaj rozmawiamy tylko o awaryjności

    > Ale zaleta jest tez prostota konstrukcji, chocby samej glowicy.
    >
    >> 2. Koszty:
    >> CR 2.0 TDI 143
    >> pompa wysokocisniowa Boscha 0 445 010 507 ~ 1400 zł (cena z alledrogo)
    >> Wtryskiwacze - koncówka wtryskiwacza 0 445 116 029 - 1500 zł/sztuka
    >> http://www.samli.pl/product_info.php?product_id=1220
    42&cPath=a_5_6724_24496&cat=0
    >> pompa paliwa zasysająca z baku zarówno dla PD i CR ceny są podobne
    >> 150-400 zł (z allegro)
    >>
    >> Biorąc górne ceny łącznie mamy - 7800 zł
    >
    > Niezle bzdury.
    > Pompe wysokiego cisnienia sie latwo i tanio (jest tansza w naprawie niz
    > zwykla rotacyjna) naprawia, a nie kupuje nowa (chociaz ten element i tak
    > sie w zasadzie nie psuje).
    > Wiec odjalbym lekko 1000zl.

    Po odjęciu twoich wyciosanych niewiadomo skąd 1000 zł nadal mamy 6800 zł ;>

    > Same wtryskiwacze to wymienia sie uszkodzone, a nie wszystkie, w
    > przeciwienstwie do PD, gdzie i tak leci jeden po drugim :>

    Jasne...a o kodowaniu CR i wprowadzaniu kodów IMA do TDI-CR słyszał panicz ?
    Ten zabieg programowy znów podnosi koszty .. nie każdy warszat ma taki
    tester.

    PD lecą w 2.0 TDI....w 1.9 to przypadek niezauważalny w porównaniu do ogółu
    choćby 3.0TDi-CR

    >>
    >> 1.9 TDI PD
    >> pompowtryski 038 130 073 BQ 700 zł /sztuka (z alledrogo)
    >> pompy wysokiego cisnienia oczywiście BRAK
    >> pompa przy baku...cena jak przy CR 150-400 zł
    >> pompa podciśnienia-Vacum ~ 500 zł
    >>
    >> tutaj także biorąc górne stawki - 3700 zł
    >>
    >> kolejny punkt dla PD
    >
    > Chcialbys :>
    > PD sa tak dobre, ze ludzie szukaja TDI w wersji z pompa rotacyjna, a nie
    > PD, bo z PD jest masa klopotow.

    Owszem..zgodzę się że VP ciut mniej pali niż PD....lecz pamiętaj że od
    początku mówiłeś o PD vs CR i teraz się juz motasz VP.

    >> Zapewne znów wymyślisz sobie że celowo podałem celowo ceny korzystniejsze
    >> dla PD...w sumie ty możesz wszystko wymyśleć (np. czemu nie zrobiłem
    >> zdjęć cen z katalogu ASO ;-) albo Bóg wie co jeszcze)...ale zauważ
    >> jedno...ja podaję cyferkowe fakty a ty podajesz swoje teorie...jest
    >> róznica, czyż nie ? ;)
    >
    > Nie, ja podaje fakty, bo mam na co dzien do czynienia z PD i CR.

    Jesteś mechanikiem ? Jeśli tak to współczuje twoim klientom bo wartość
    merytoryczna twoich postów jest marna.

    >> Ponadto jeśli byłbyś w stanie pokazać mi choć 10 postów z tej grupy w
    >> którym to właściele wymieniali PD ?
    >
    > To moze Ty podaj 10, w ktorych wlasciciela pisali o wymianie pompy
    > wysokiego cisnienia i wtryskiwaczy w CR :>
    > Ja moge Ciebie z PD odeslac do google z odpowiednim zapytaniem :>
    >
    >>Albo nie wiem podaj 10 z jakiego innego forum....
    >
    > VW klub :> Wcisnij szukaj i wpisz to czego chcesz szukac.
    > Pewnie to nie bedzie 10 postow, tylko 10 stron watkow ;>

    Ja ciebie o to prosiłem...jest może kilka padniętych PD...lecz z tych kilku
    większość jest z 2.0PD

    Jak widać znów lejesz wodę bez żadnego pokrycia.

    >>wiem że proszę Cię o rzeczy absurdalne lecz chcę abyś ty i inni
    >>uświadomili sobie że utrzymanie CR jest DROŻSZE niż PD.
    >
    > Nie jest, bo o ile to nie renault, czy ford to CR w zasadzie (pamietajmy
    > ze to tylko maszyna) sie nie psuje.

    Ten cudowy Ford i jego TDCI którego to wiele razy łomotano na tym forum za
    te nieszczesne lejące wtryski....ehh Karolek ;)


    --
    Bugatti

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: