-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!news.mm.pl!not-for-mai
l
From: Karolek <d...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Date: Tue, 23 Mar 2010 01:10:23 +0100
Organization: Multimedia Polska SA
Lines: 88
Message-ID: <ho9116$1n1t$1@news.mm.pl>
References: <hnt9d2$4af$1@inews.gazeta.pl>
<z24flo91dhbn.9epzzgyi995w$.dlg@40tude.net>
<hnu4m6$oo$1@news.dialog.net.pl>
<hnu6fr$mk1$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hnv0to$n0o$1@news.mm.pl>
<hnvoq0$9d6$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <hnvtdb$d4p$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<ho0crl$1g9$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <ho5ef3$1jeb$1@news.mm.pl>
<ho65d0$t2a$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <ho6ues$114a$1@news.mm.pl>
<ho70gt$c03$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <ho72nr$40b$1@news.mm.pl>
<ho8rg9$hko$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: host-81-190-86-247.gdynia.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.mm.pl 1269303142 56381 81.190.86.247 (23 Mar 2010 00:12:22 GMT)
X-Complaints-To: a...@m...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 23 Mar 2010 00:12:22 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
In-Reply-To: <ho8rg9$hko$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2266494
[ ukryj nagłówki ]Bugatti pisze:
> Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomości:
>
>> Tu nie chodzi o bronienie CR.
>> Po prostu PD nie jest lepsze (w sensie trwalsze, bo o kulturze pracy
>> nie ma co wspominac) i nie jest tansze w naprawie.
>
> 1. To jakie cisnienie masz na PD a jakie na CR VW ? PD dają pod 2050
> barów (w ciężarówka pod 2200 ale nie o ciężarówkach tu mówimy ;) )...zaś
> CR II w 2.0 TDI 143 daję 1800 barów
> 1:0 dla PD
>
LOL
Wyobraz sobie, ze istnieje jeszcze CR III i CR IV generacji.
Ba, wyobraz sobie, ze to nie VW robi najlepsze silniki diesla :>
Ilosc samych wtryskow we wtrysku tez jest chyba najwieksza zaleta CR.
Ale zaleta jest tez prostota konstrukcji, chocby samej glowicy.
> 2. Koszty:
> CR 2.0 TDI 143
> pompa wysokocisniowa Boscha 0 445 010 507 ~ 1400 zł (cena z alledrogo)
> Wtryskiwacze - koncówka wtryskiwacza 0 445 116 029 - 1500 zł/sztuka
> http://www.samli.pl/product_info.php?product_id=1220
42&cPath=a_5_6724_24496&cat=0
>
> pompa paliwa zasysająca z baku zarówno dla PD i CR ceny są podobne
> 150-400 zł (z allegro)
>
> Biorąc górne ceny łącznie mamy - 7800 zł
Niezle bzdury.
Pompe wysokiego cisnienia sie latwo i tanio (jest tansza w naprawie niz
zwykla rotacyjna) naprawia, a nie kupuje nowa (chociaz ten element i tak
sie w zasadzie nie psuje).
Wiec odjalbym lekko 1000zl.
Same wtryskiwacze to wymienia sie uszkodzone, a nie wszystkie, w
przeciwienstwie do PD, gdzie i tak leci jeden po drugim :>
>
> 1.9 TDI PD
> pompowtryski 038 130 073 BQ 700 zł /sztuka (z alledrogo)
> pompy wysokiego cisnienia oczywiście BRAK
> pompa przy baku...cena jak przy CR 150-400 zł
> pompa podciśnienia-Vacum ~ 500 zł
>
> tutaj także biorąc górne stawki - 3700 zł
>
> kolejny punkt dla PD
Chcialbys :>
PD sa tak dobre, ze ludzie szukaja TDI w wersji z pompa rotacyjna, a nie
PD, bo z PD jest masa klopotow.
>
> Zapewne znów wymyślisz sobie że celowo podałem celowo ceny
> korzystniejsze dla PD...w sumie ty możesz wszystko wymyśleć (np. czemu
> nie zrobiłem zdjęć cen z katalogu ASO ;-) albo Bóg wie co jeszcze)...ale
> zauważ jedno...ja podaję cyferkowe fakty a ty podajesz swoje
> teorie...jest róznica, czyż nie ? ;)
Nie, ja podaje fakty, bo mam na co dzien do czynienia z PD i CR.
A jakbys byl nieco bystrzejszy to wiedzialbys skad sie bierze ta ilosc i
taniosc czesci zamiennych w postaci PD na Alledrogo :>
Skad ten duzy popyt na niepsujace sie PD ;>
>
> Ponadto jeśli byłbyś w stanie pokazać mi choć 10 postów z tej grupy w
> którym to właściele wymieniali PD ?
To moze Ty podaj 10, w ktorych wlasciciela pisali o wymianie pompy
wysokiego cisnienia i wtryskiwaczy w CR :>
Ja moge Ciebie z PD odeslac do google z odpowiednim zapytaniem :>
>Albo nie wiem podaj 10 z jakiego
> innego forum....
VW klub :> Wcisnij szukaj i wpisz to czego chcesz szukac.
Pewnie to nie bedzie 10 postow, tylko 10 stron watkow ;>
>wiem że proszę Cię o rzeczy absurdalne lecz chcę abyś ty
> i inni uświadomili sobie że utrzymanie CR jest DROŻSZE niż PD.
Nie jest, bo o ile to nie renault, czy ford to CR w zasadzie (pamietajmy
ze to tylko maszyna) sie nie psuje.
--
Karolek
Następne wpisy z tego wątku
- 23.03.10 09:29 Bugatti
- 23.03.10 09:40 m...@o...pl
- 23.03.10 12:39 n...@o...pl
- 23.03.10 17:08 Karolek
- 23.03.10 17:46 Bugatti
- 23.03.10 18:01 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 23.03.10 21:26 Karolek
- 24.03.10 01:19 P_ablo
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=