eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!news.mm.pl!not-for-mai
    l
    From: Karolek <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Date: Tue, 23 Mar 2010 01:10:23 +0100
    Organization: Multimedia Polska SA
    Lines: 88
    Message-ID: <ho9116$1n1t$1@news.mm.pl>
    References: <hnt9d2$4af$1@inews.gazeta.pl>
    <z24flo91dhbn.9epzzgyi995w$.dlg@40tude.net>
    <hnu4m6$oo$1@news.dialog.net.pl>
    <hnu6fr$mk1$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hnv0to$n0o$1@news.mm.pl>
    <hnvoq0$9d6$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <hnvtdb$d4p$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <ho0crl$1g9$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <ho5ef3$1jeb$1@news.mm.pl>
    <ho65d0$t2a$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <ho6ues$114a$1@news.mm.pl>
    <ho70gt$c03$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <ho72nr$40b$1@news.mm.pl>
    <ho8rg9$hko$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-86-247.gdynia.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.mm.pl 1269303142 56381 81.190.86.247 (23 Mar 2010 00:12:22 GMT)
    X-Complaints-To: a...@m...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 23 Mar 2010 00:12:22 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <ho8rg9$hko$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2266494
    [ ukryj nagłówki ]

    Bugatti pisze:
    > Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomości:
    >
    >> Tu nie chodzi o bronienie CR.
    >> Po prostu PD nie jest lepsze (w sensie trwalsze, bo o kulturze pracy
    >> nie ma co wspominac) i nie jest tansze w naprawie.
    >
    > 1. To jakie cisnienie masz na PD a jakie na CR VW ? PD dają pod 2050
    > barów (w ciężarówka pod 2200 ale nie o ciężarówkach tu mówimy ;) )...zaś
    > CR II w 2.0 TDI 143 daję 1800 barów
    > 1:0 dla PD
    >

    LOL
    Wyobraz sobie, ze istnieje jeszcze CR III i CR IV generacji.
    Ba, wyobraz sobie, ze to nie VW robi najlepsze silniki diesla :>
    Ilosc samych wtryskow we wtrysku tez jest chyba najwieksza zaleta CR.
    Ale zaleta jest tez prostota konstrukcji, chocby samej glowicy.

    > 2. Koszty:
    > CR 2.0 TDI 143
    > pompa wysokocisniowa Boscha 0 445 010 507 ~ 1400 zł (cena z alledrogo)
    > Wtryskiwacze - koncówka wtryskiwacza 0 445 116 029 - 1500 zł/sztuka
    > http://www.samli.pl/product_info.php?product_id=1220
    42&cPath=a_5_6724_24496&cat=0
    >
    > pompa paliwa zasysająca z baku zarówno dla PD i CR ceny są podobne
    > 150-400 zł (z allegro)
    >
    > Biorąc górne ceny łącznie mamy - 7800 zł

    Niezle bzdury.
    Pompe wysokiego cisnienia sie latwo i tanio (jest tansza w naprawie niz
    zwykla rotacyjna) naprawia, a nie kupuje nowa (chociaz ten element i tak
    sie w zasadzie nie psuje).
    Wiec odjalbym lekko 1000zl.
    Same wtryskiwacze to wymienia sie uszkodzone, a nie wszystkie, w
    przeciwienstwie do PD, gdzie i tak leci jeden po drugim :>

    >
    > 1.9 TDI PD
    > pompowtryski 038 130 073 BQ 700 zł /sztuka (z alledrogo)
    > pompy wysokiego cisnienia oczywiście BRAK
    > pompa przy baku...cena jak przy CR 150-400 zł
    > pompa podciśnienia-Vacum ~ 500 zł
    >
    > tutaj także biorąc górne stawki - 3700 zł
    >
    > kolejny punkt dla PD

    Chcialbys :>
    PD sa tak dobre, ze ludzie szukaja TDI w wersji z pompa rotacyjna, a nie
    PD, bo z PD jest masa klopotow.

    >
    > Zapewne znów wymyślisz sobie że celowo podałem celowo ceny
    > korzystniejsze dla PD...w sumie ty możesz wszystko wymyśleć (np. czemu
    > nie zrobiłem zdjęć cen z katalogu ASO ;-) albo Bóg wie co jeszcze)...ale
    > zauważ jedno...ja podaję cyferkowe fakty a ty podajesz swoje
    > teorie...jest róznica, czyż nie ? ;)

    Nie, ja podaje fakty, bo mam na co dzien do czynienia z PD i CR.
    A jakbys byl nieco bystrzejszy to wiedzialbys skad sie bierze ta ilosc i
    taniosc czesci zamiennych w postaci PD na Alledrogo :>
    Skad ten duzy popyt na niepsujace sie PD ;>

    >
    > Ponadto jeśli byłbyś w stanie pokazać mi choć 10 postów z tej grupy w
    > którym to właściele wymieniali PD ?

    To moze Ty podaj 10, w ktorych wlasciciela pisali o wymianie pompy
    wysokiego cisnienia i wtryskiwaczy w CR :>
    Ja moge Ciebie z PD odeslac do google z odpowiednim zapytaniem :>

    >Albo nie wiem podaj 10 z jakiego
    > innego forum....

    VW klub :> Wcisnij szukaj i wpisz to czego chcesz szukac.
    Pewnie to nie bedzie 10 postow, tylko 10 stron watkow ;>

    >wiem że proszę Cię o rzeczy absurdalne lecz chcę abyś ty
    > i inni uświadomili sobie że utrzymanie CR jest DROŻSZE niż PD.

    Nie jest, bo o ile to nie renault, czy ford to CR w zasadzie (pamietajmy
    ze to tylko maszyna) sie nie psuje.


    --
    Karolek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: