eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 130

  • 51. Data: 2010-03-19 10:57:40
    Temat: Re: Pozegnanie z klekotem
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Massai pisze:

    >>>> Jak diesel to tylko sześć garów.
    >>>> Przejedz sie takim to zmienisz zdanie.
    >>> ...do momentu, aż się benzynowym V6 przejdzie...
    >> Dokladnie :)
    > Uch, mnie się teraz marzy 8...

    I to takie najmniej 4litrowe:)


    Pozdrawiam
    Pawel


  • 52. Data: 2010-03-19 11:06:30
    Temat: Re: Pozegnanie z klekotem
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    DoQ wrote:

    > Massai pisze:
    >
    > > > > > Jak diesel to tylko sześć garów.
    > > > > > Przejedz sie takim to zmienisz zdanie.
    > > > > ...do momentu, aż się benzynowym V6 przejdzie...
    > > > Dokladnie :)
    > > Uch, mnie się teraz marzy 8...
    >
    > I to takie najmniej 4litrowe:)

    Własnie taki buczący łomot takiego V8 to jest to! ;-)

    --
    Pozdro
    Massai


  • 53. Data: 2010-03-19 12:10:58
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    > Powszechna wiedza Polakow o silnikach diesla konczy sie na tym, ze
    > istnieja TDI, ktore sa niby nie zawodne :P
    >

    Jak widać powszechna wiedza Polaków o ortografii też jest nikła.
    P.


  • 54. Data: 2010-03-19 12:17:56
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "szymo" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hntcev$o9e$3@news.man.bydgoszcz.pl...
    >>
    > Ja tam nie wiem chłopaki co wy tak narzekacie jeżdżę Astrą H 1.3 CDTI i
    > bardzo mi się ten odgłos silnika podoba :) może dlatego że ogólnie mam
    > sentyment do wysokoprężnych :)

    Ile ?! 1,3 ?!
    Tyle maja wiatraki nagrzewnic w porzadnych samochodach...

    --
    Picasso



  • 55. Data: 2010-03-19 12:31:25
    Temat: Re: Pozegnanie z klekotem
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Massai pisze:

    > Własnie taki buczący łomot takiego V8 to jest to! ;-)

    http://www.youtube.com/watch?v=yoyJRfSxEbs

    Dokladnie takie - z wolnego wydechu :))


    Pozdrawiam
    Pawel


  • 56. Data: 2010-03-19 13:00:51
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomości:

    > R2r pisze:
    > \
    >> Cóż, VW też już przechodzi na CR. I jedno, co dziwne w tym dostrzegam to:
    >> dlaczego tak późno?
    >>
    >
    > Bo upierali sie, ze technologia pompowtryskiwaczy jest lepsza.

    i mieli rację...

    > A to tylko slepa uliczka byla.

    ...wprowadzili CR bo zauważyli że gawiedź sie ucieszy że skoro silnik jest
    cichobieżny to będzie jeszcze bardziej bezawaryjny. Ale w rzeczywistości
    wprowadzili CR bo niezawodność tego układu jest marna i dzieki temu będą
    mieć kasę od ogłupionej gawiedzi elementy tego systemu. Choć wcale nie
    twierdzę że PD i VP miały wysoki współczynnik niezawodności i wogóle były
    super...ale na pewno były trwalsze niż CR + pierdzilion czujników.

    Tak wiem że jeszcze kolejnym powodem były normy emisji Euro 5...z tym że
    jeśli inżynierstwo i szefostwo miało odwagę i wiedzę to wygarnełoby UE do
    gardeł ten mit o CO2 (i tlenkach azotu). A pewnie mają niezłe pensje (na
    lewo) z przytakiwaniem (że im temperaturka rośnie) ecofaszystom .

    --
    Bugatti


  • 57. Data: 2010-03-19 14:03:41
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Bugatti pisze:
    > ...wprowadzili CR bo zauważyli że gawiedź sie ucieszy że skoro silnik
    > jest cichobieżny to będzie jeszcze bardziej bezawaryjny. Ale w
    > rzeczywistości wprowadzili CR bo niezawodność tego układu jest marna i
    > dzieki temu będą mieć kasę od ogłupionej gawiedzi elementy tego systemu.

    Skąd taka teoria :)? Masz na to jakieś sensowne dowody?

    --
    krzysiek82


  • 58. Data: 2010-03-19 14:20:52
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    Bugatti pisze:
    (...)
    >> Bo upierali sie, ze technologia pompowtryskiwaczy jest lepsza.
    >
    > i mieli rację...

    Jakieś uzasadnienie?

    >> A to tylko slepa uliczka byla.
    >
    > ...wprowadzili CR bo zauważyli że gawiedź sie ucieszy że skoro silnik
    > jest cichobieżny to będzie jeszcze bardziej bezawaryjny.

    Aha, wprowadzenie CR to było ku uciesze gawiedzi? Ciekawa teoria.

    > Ale w
    > rzeczywistości wprowadzili CR bo niezawodność tego układu jest marna i
    > dzieki temu będą mieć kasę od ogłupionej gawiedzi elementy tego systemu.

    Nie, no jasne. Możesz wskazać te problemy z CR np. w silnikach PSA?

    > Choć wcale nie twierdzę że PD i VP miały wysoki współczynnik
    > niezawodności i wogóle były super...ale na pewno były trwalsze niż CR +
    > pierdzilion czujników.

    Póki nie było pompowtrysków to owszem, można było mówić o niezawodności.

    > Tak wiem że jeszcze kolejnym powodem były normy emisji Euro 5...z tym że
    > jeśli inżynierstwo i szefostwo miało odwagę i wiedzę to wygarnełoby UE
    > do gardeł ten mit o CO2 (i tlenkach azotu). A pewnie mają niezłe pensje
    > (na lewo) z przytakiwaniem (że im temperaturka rośnie) ecofaszystom .

    No tak, trzeba było od razu od tego zacząć, wtedy by nie było
    wątpliwości, dlaczego te stare konstrukcje VW miały być najlepsze
    na świecie.


  • 59. Data: 2010-03-19 14:38:53
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: " Lopez" <s...@g...pl>

    R2r <b...@m...net.pl> napisał(a):

    > No, jak dla kogoś silnik diesla to jedynie z VWagenowski TDI to tak to
    > właśnie wygląda...


    No właśnie nie.
    Nie miałem odczyniania tylko z tym sikaniem TDI . Prywatnie miałem okazję
    jeździć jeszcze Honda Accord, Peugot 407 i są sporo głośniejsze od tego 1.4
    TSI.
    Również sprawdzałem Octiave z tym 2.0 z CR, nie jest tak masakrycznie jak w
    1.9 TDi ale tez jest głośno. Wszystkie silnik Diesla słychać cały czas i na
    postoju i w czasie jazdy nawet bardzo spokojnej. Za to ten benzynowy przy
    spokojnej jeździe i na postoju jest praktycznie nie słyszalny ale jak już
    dzwięk jest o wiele bardziej przyjemny niż w Dieslu.

    L.



    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 60. Data: 2010-03-19 14:54:00
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    " Lopez" hnt9d2$4af$...@i...gazeta.pl

    > Mało co nie dałem się namówić na 2.0 TDI - brrrrrr

    Wiem, że z oleju napędowego zbudowano bombę, która zawaliła wielki
    gmach rządu USA, ale nie widziałem żadnego palącego się samochodu
    osobowego napędzanego silnikiem Diesla. :) A benzynowe pochodnie
    osobowe -- widziałem. :)

    Autokary to inna bajka, bo są ciężkie. Podobnie z czołgami, bo
    są palone celowo koktajlami Mołotowa.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

strony : 1 ... 5 . [ 6 ] . 7 ... 13


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: