  • Data: 2009-04-20 08:46:59
    Temat: Re: Powrót - z lustra do kompaktu
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Apr., 10:26, alboco <a...@h...com> wrote:

    > No ale przecież nie Tobie ma radzić ten wątek? Jaki ma sens radzenie
    > komus kierując sie własnymi preferencjami? I w dodatku nie raczyłes tych
    > swoich subiektywnych upodobań wymienić i Twoje rady brzmią jak jedynie
    > słuszna prawda obiektywna. Takie porady są niewiele warte.

    autorka ma lustrzanke
    wspomina ze chce przejsc na kompakt , wspomina rowniez o podrozach.
    nie sadze aby chciala fotografowac sport.
    Osoba , ktora fotografuje sport wie co ma kupic.
    Wymienia konkretne kryteria jakie ma spelnic aparat . te kryteria
    spelnia FZ 50.
    To sa obiektywne przeslaniki.

    Odpowiedz sobie sam na pytanie . jaki masz odsetek zdjec sportu w
    swojej fotografii ?

    Ilu z piszacych tutaj specjalizuje sie w fotografii sportu ?

    Zrozumiesz bezszens swoich uwag.

    moje rady opieraja sie na obiektywnych przeslankach technicznych.
    nie wykluczone , ze nie sa dla wszystkich zrozumiale , w takim
    przypadku nie beda wiele warte.
    nie wykluczone , ze sa zrozumiale , w takim razie pytajacy bedzie
    wiedzial jak je traktowac.

    co do meritum

    czas ostrzenia fz50 na ekw 420 mm ( ok 80mm) jest krotszy niz czas
    ostrzenia stalki sigmy 400 mm jaka mam z canonem
    z uwagi na duza GO odstetek zdjec ostrych nawet przy nieprecyzyjnym
    ostrzeniu przy poruszajacym sie obiekcie jest wyzszy w Fz 50 niz w C
    z obiektywem400 mm.

    canon ma wyzsza czestosc wyzwalania migawki , nie oznacza to ze zawsze
    ostrzy szybciej i lepiej.

    Gdybym chcial z kazdym dyskutowac, ktoremu sie wydaje , ze wie
    najlepiej to musialbym oszalec.